Son 3 bölümdür ficin etkileşimleri çok düşük, bu beni biraz üzse de yapacak bir şey yok ama okuyanlar biraz etkileşim, yorum vs verirse çok memnun olurum.
Keyifli okumalar~-flashback-
"Wonho'nun teyzesi mi?"
"Evet, tanışmak istiyor işte seninle."
"Bu fikri ona veren sensin, biliyorum."
"Neyse ne işte, haftaya pazar randevunuz var."
"Kafana göre bir şeyler yapıp duruyorsun ama bana sormadın bile ve ben hiçbir yere gitmiyorum. Sen kabul etsen de etmesen de benim bir erkek arkadaşım var. Onu çok seviyorum."
"Senin yaşında biri için bunlar kalıcı gibi görünebilir ama hepsi heves."
"Öyle ya da değil, ben Baekhyun'u seviyorum ve ondan vazgeçmeye de niyetim yok."
Chanyeol, oturduğu sandalyeden kalktığında babası da bir hışımla kalkıp oğlunun kolunu tutmuştu.
"İyi düşün Chanyeol, böyle bir evlilik gücümüze güç katacak ve inan bana mutlu olacaksın."
"Ben söyleyeceğimi söyledim, ne annemi ne de sevdiğim adamı senin hırsların için satmayacağım."
Babasının sinirli bakışlarından hiç etkileniyormuş gibi görünmeyen Chanyeol, kolunun tutan eli itmiş ve yerdeki çantasını alıp kafeden çıkmıştı.
Onun babası olması gerekirdi, onu kullanan biri değil! Düşünceler içinde yolda yürürken annesine bunu nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Hem annesine hem de Baekhyun'a açmalıydı bu konuyu. Babasının istediğini yapmayacağı kesindi ama bir yandan da endişeleri vardı.
Eve geldiğinde annesi onun endişeli ve mutsuz halini görünce neler olduğunu sormuştu. Chanyeol da hiç beklemeden anlatmış ve içini dökmüştü annesine.-flashback end-
Chanyeol ve Baekhyun, mezuniyet için yaptıkları alışveriş sonunda eve geçmeyi planlamışlardı. Chanyeol, annesi Baekhyun'un evinde olduğu için sevgilisinin yanındaydı. Kapıya geldiklerinde Baekhyun anahtarını çıkarıp kapıyı açacağı sırada kapı aniden açılmış ve onu karşılayan kişi ev halkı yerine Chanyeol'un babası olmuştu.
Uzun adam, çifti gördüğünde sinsice sırıtmış ve dışarı bir adım atmıştı."İyi akşamlar."
Özellikle Baekhyun'a bakarak söylediği şeyden sonra oradan hemen ayrılmış ve şaşkın çifti soru işaretleriyle baş başa bırakmıştı.
Baekhyun ailesini hatırladığında hemen içeri girmişti. Chanyeol'un annesi koltukta ağlarken annesi de onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
Chanyeol'un bu manzara karşısında delirmemesi için dua ediyordu içten içe.
Baekhyun'un babası onu gördüğünde ayağa kalktı ve oğluna baktı."Sen ve Chanyeol... Birlikte misiniz?"
Baekhyun ne dese bilememişti ama doğruyu söylemekten başka çaresi yoktu.
"Bunu böyle birinden, bu şekilde öğrenmenizi istemiyordum. Ben söyleyecektim zaten size."
"Ne zaman?"
"Daha çok yeni, sizi üzmek istememi-"
Babası elindeki fotoğrafları uzatmıştı genç olana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Dentist - ChanBaek -
Short StoryBaekhyun sadece dişi ağrıyor diye diş doktoruna gitmek istemişti ve ne olduğunu anlayamadan kendini karmaşanın içinde buldu.