Görüş ve önerilerinizi merakla bekliyorum. ★
"Hyung! Merhaba."
"Merhaba Wonho, nasılsın?"
"İyiyim Hyung teşekkürler, sen?"
"İyiyim ben de, sağ ol."
Keyfim yerindeydi, bu yüzden Wonho'nun imalı bakışları ve rahatsız edici tavırlarını umursayacak durumda değildim. Bugün Baekhyun'un randevusu vardı ve bu yüzden onun da istediği gibi sakin geçirecektim günü. Gün boyu hastalarla, Wonho'nun iğneleyici sözleri ve bana verilen görevlerle uğraşmıştım. Wonho bir ara o kadar haddini aşmıştı ki koridorda onu uyarmak zorunda kalmıştım. Tabii olayı büyütmemiştim, çünkü hekimler öğrenirse hoş olmazdı.
Saatler böyle birbirini kovalarken sonunda zil çalmıştı ve gidip kapıyı açmıştım. Tam da beklediğim gibi Baekhyun'un gelmesiyle onu ne kadar özlediğimi yeniden hissetmiştim. O içeri geçtiğinde ben de kapıyı kapatmıştım."Hoş geldin."
"Hoş buldum."
"Sen biraz bekle, ben çağıracağım seni." Bay Ahn'ın olduğu odaya yürürken son kez baktım ona.
Normalde Baek, Bay Ahn'ın hastasıydı ve Wonho da onun asistanıydı ama ne olduysa birkaç gündür Bay Ahn beni istiyordu yanında. Wonho ile aralarında ne geçtiğini bilmiyordum ama pek de umurumda değildi, çünkü Baekhyun'un baş ucundaki bendim. Dakikalar yarım saate döndüğünde içerideki hasta çıkmış ve Baekhyun'u çağırmak için bekleme salonuna yürümüştüm. Kapıyı açıp Baekhyun'a baktığında yanında oturan Wonho'dan sıkıldığı her halinden belli olan Baekhyun'a baktım. O da beni fark ettiğinde hemen ayağa kalkmış ve yanıma gelmişti.
"Hadi içeri geçelim."
Bakışlarım, resmiyette üvey kardeşim olan Wonho'nun gözlerinde takılı kaldığında bana çok itici gelmişti. Bakışları, iğneleyici sözleri ve yaptığı her şey ona daha da sinirlenmeme neden oluyordu. Baekhyun kolumu tuttuğunda kapıyı iyice açmış ve onun içeri girmesini sağlayıp ben girmiştim ardından.
"Dişlerin gayet iyi durumda, belli ki sen de iyi bakıyorsun."
Bay Ahn, Baekhyun'un dişlerine yaptığı muayeneden sonra yeni bir randevu tarihi vermişti. O sırada ben de yanındaydım. Baekhyun, Bay Ahn'ın son hastasıydı bu yüzden Baekhyun odadan çıktığında ona beklemesini söylemiştim. Bekleme salonuna geçtiğinde ben de aletleri toplamış, dezenfekte edilmesi için odaya götürmüştüm.
Yarım saate yakın bir sürede her şeyi topladığımda ellerimi de yıkamış ve giyinerek Baekhyun'un yanına gelmiştim."Gidelim mi?"
Baekhyun beni onaylayıp kalktığında elini saçlarıma atıp düzeltmiş ve yanaklarıma dokunmuştu.
"Ateşin var sandım, meğerse çok yormuşsun kendini."
Beni böyle düşünüyor olması içimi kıpır kıpır ederken iç çekmiştim.
"İyiyim ben merak etme, hadi gidelim."
Bakışlarını hissettiğim kişiyi yok sayarak Baekhyun'un çantasını almış ve son kez Bay Ahn'a görünüp çıkmıştım klinikten. Baekhyun'un yanına giderek elini tuttum ve hafif serin havada anın tadını çıkarırcasına yavaş yavaş yürümeye başladım.
Günün değerlendirmesini yaparak bitirdiğimiz yol bizi Baekhyun'un evine çıkardığında çantasını apartmanın önüne bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Dentist - ChanBaek -
Historia CortaBaekhyun sadece dişi ağrıyor diye diş doktoruna gitmek istemişti ve ne olduğunu anlayamadan kendini karmaşanın içinde buldu.