5

201 26 21
                                    

Keyifli okumalar~ hatalarım varsa görmezden gelin lütfen byee!

#Baekhyun#

O gün Chanyeol beni eve bıraktı ve bir kaç kez ısrar etmeme rağmen eve gelmedi.
Dediğine göre dinlenmeli ve uyumalıymışım.
Söylediğine göre bu diş ağrısını o da çekmişti.
Ama ben şimdiden sıkılmıştım, sataşacak birşeyler arıyordum ama en sinir bozucu olanı çenemin ve dilimin hala uyuşuk olmasıydı. Ağlayacaktım neredeyse.
3 saatin dolması ve biraz da olsa kendime gelebilmem adına uyumaya karar verdim, gözlerimi kapattım ve uykumun gelmesi için birşeyler hayal etmeye çalıştım ama gözümün önüne gelen şeyle gözlerimi açtım.
Chanyeol ve gamzesi gözümü her  kapatışımda önümde beliriyordu. Yaklaşık bir 10 dakika kendimle savaş verdim ama hala gözümün önünden o şirin gülümsemesi gitmiyordu, pes edip gözlerimi kapattım ve hayalinin beni sarmasına izin verdim.

×
×
×

Gözlerimi açtığımda etraf epeyce bir kararmıştı. Elime telefonumu aldığımda saat 05:50 idi.
Hadi Canım!
Ben o kadar uyudum mu?
Şaşırmayı bir kenara bırakıp yatağımdan kalktım ve ılık bir duş almak için lavaboya ilerledim.

×
×
×

Ilık duşumu almış rahatlamıştım ve şimdi de  odamın ışığını açmış yatağımın üzerinde ödevimi yapıyordum, gerçi ödev dediğim kitap özeti.
Neyse ki kitabımın sonlarına gelmiştim, yaklaşık 2-3 günde bitirebilirim diye düşünüyordum ve bugün 2. günümdü.
Bitirmeme 15-20 sayfa kala gözlerimi dinlendirmek için kapattım ve o sırada mesaj gelmişti.
Cidden, bu saatte!?
Mesaja bakmadan önce havaya baktım ve hafifçe aydınlanmaya başladığını gördüm.
Telefonumu mesaja bakmak için elime aldım, o sırada saate baktım, saat daha 7 olmuştu. Boşverdim ve mesaja baktım, mesaj tanımadığım bir numaradandı.

Bilinmeyen:
"Merhaba?"

Bu saatte "Merhaba" yazabilecek bir psikopat tanımıyordum, kimdi ki bu?

Baekhyun:
"Kimsiniz?"

Bilinmeyen:
"Benim Chanyeol, Park Chanyeol!"

Baekhyun:
"Tanrım, Chanyeol! Beni korkuttun."

Chanyeol:
"Ben sadece, odanın ışığı açık olduğu için mesaj atmıştım. Bir sorun yok değil mi?"

Benim için endişelenmiş miydi yani?
Ayrıca, o burada oturuyordu ve ben buna sevinmiştim.
Biliyorum daha birkaç güne kadar sinirlerimi bozuyor ve karşıma çıkıp duruyordu ama dün beni evine bıraktığında hiç de rahatsız olmamıştım. Tam tersi konuşamayacak durumda bile olsam onunla olmak keyif vermişti.
Ben hala burada oturuyor olmasına seviniyorken Chanyeol'un bir cevap beklediğini fark ettim ve hemen cevap yazmaya başladım.

×
×
×

#Chanyeol#

Sabahın köründe sanki biri tarafından dürtülüp uyandırılmıştım.
Bu tuhaftı çünkü ben sabaha kadar deliksiz uyku çeken bir insandım, ama kendime yenik düşüp yataktan kalktım ve mutfağa ilerledim. Elime temiz bir bardak alıp soğuk suyu doldurdum, küçüklüğümden beri soğuk şeylere bayılırdım. Suyumu bitirip bardağı tezgaha bıraktım ama içime dolan buz yeme isteği ile buzluğa yöneldim.
Buzluğa açıp buz var mı diye kontrol ettim.

Vardı, Hemde bir sürü!

Elimi hemen buzlara attım ve bardağımı doldurdum. Annem görürse biterdim o yüzden acele ettim ve bardağı buz ile doldurdum.

×
×

Elimde bardağım ile mutfak camından kafamı uzatmış dışarıya bakıyordum. Gözlerim artık alıştığı yöne baktı, yani Baekhyun ve ailesinin oturduğu eve...
Ve bu saatte Baekhyun'un odasının ışığı açıktı.
Açıkçası Endişelenmiştim. Dişi yüzünden uyuyamıyor mu acaba diye düşündüm ve hemen odama çıkıp yatağıma oturdum,
Elime telefonumu alıp Baekhyun'a mesaj atmayı düşündüm ama ne yazacaktım?
İçimdeki endişe gittikçe büyürken kısa bir "Merhaba" yazıp yolladım.
Açıkçası cevap vereceğini bile düşünmemiştim çünkü numarayı bana o değil annesi vermişti.
Bu saatte mesaj atmış olmam biraz ürkütücü olmuş olabilir ama endişelendim burada ben!
Baekhyun bu saatte mesaj attığım için kızarken ben onun haklı olduğunu düşündüm ve açıklama yaptım. Daha geri dönüş yapmamıştı, belki de açıklamamı saçma bulmuştur.
Benimle uğraşmak istememesini anlıyorum çün-- Aman Tanrım Mesaj Geldi!

The Dentist - ChanBaek -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin