Uyandığımda ikimizinde dünkü yorgunluğumuzun üstüne rahatça dinlendiğinden eminim. Dün Nisan temizlik programı yapmıştı. Bugün de ben bir program yapmak istiyordum. Dün yorulmuştuk bugün de doyasıya eğlenelim diye düşünürken baş ucumda duran telefon dikkatimi çekti. Bildirimlere bakmak için telefonu elime aldığımda annemden mesaj geldiğini gördüm. Canım annem ya " Nasıl gidiyor tatiliniz kuzucum ?" Diye mesaj atmıştı. Ben tamamiyle annemlerle haberleşmeyi unutsam da annem bizi unutmamıştı anlaşılan. Mesaja bakarken mesajın dün akşam 9da atıldığını gördüm. Temizlik sonrasında film izlediğimiz için duymamış olmamız gerekirdi. "Çok iyi geçiyo annecim siz kendinize iyi bakın tatilinizin keyfini çıkarın bizi merak etmeyin" diye cevap yazdım. Annem çok pimpirikli birisi değildir. O yüzden bu cevabımdan sonra mesaj atacağını sanmıyorum bir süre. Telefonu elimden yatağa bırakıp yüzümü yıkamaya gittim. Odaya geri geldiğimde Nisan hala uyuyordu. Bugün yapmamız gereken işler vardı saat 11e gelmişti. Bu yüzden uyandırmaya karar verdim. Anca yetişirdik sonuçta.
-----------•------------------------•---------------
Kahvaltıyı bitirip topladıktan sonra saat 2ye geliyordu. Nisana rahat bi şeyler giymesini söyledim çünkü bende rahat giyinecektim. Gökyüzü mavisi bluz altına da beyaz bi şort giymişti Nisan. Bense pembe askılı bir bluz altına da siyah ama aralarında pembe olan bir şort giydim. Makyaj yapmayı çok seven biri olmadığım için bi yere giderken sadece çok hafif allık ve biraz rimel kullanıyordum. Hazırlandıktan sonra aşağıda Nisanı beklerken taksi çağırdım. Taksiyle gitmemiz gerekecekti çünkü gideceğimiz yer uzaktı.
-----------•------------------------•---------------
Taksiden indikten sonra biraz yürüdük. Geldiğimiz yer bir uçurum kenarıydı. Sıradan bir yer değildi çünkü buranın manzarası çok güzeldi . Ne zaman sıkılsak , bunalsak eğer Bodrum'daysak buraya geliyoruz. Dilediğimizce bağırıyoruz ve sesimizin yankısını dinliyoruz. Burası bizim için sıradan bir yer değil yani. Uçurumun kenarına gelmiştik ve Nisanın yüzündeki o şaşkınlıkla karışık mutluluğu görebiliyordum.
"Nerden aklına geldi buraya gelmek ben unutmuştum burayı" dedi gülümseyerek. Evet unutması normaldi çünkü biz buraya en son 5 yıl önce gelmiştik. "Ne zamandır gelmiyorduk özledim burayı" dedim aynı şekilde gülümseyerek. Biraz daha köşeye doğru ilerlediğimizde bir merdiven bulunuyordu. Bu merdivenlerden aşağı indiğimizde ise deniz kenarına iniyorduk. "Hadii" dedim Nisanı elinden tutup sürükleyerek "Hadii aşağıya inelim".
Merdivenlerden aşağı inerken bir elim kenardan tutarken diğer elim de hala Nisanı sürüklemekle meşguldü. Vee son basamak. Buradan her şey daha da yakındı. Bir yandan sandaletlerimi çıkarıp ayaklarımı denizde ıslatırken diğer yandan Nisan'ın da ayaklarını suda ıslatmasını bekliyordum. Uzun bakışlarımın baskısı sonucunda Nisan da sandaletlerini çıkarıp çıplak ayaklarıyla suda gezinmeye başladı. Hava kararmaya başlamıştı ve biz zamanın ne çabuk geçtiğini farketmemiştik . Saate baktığımda 5 buçuktu. Gelirken bindiğimiz taksinin bulunduğu durağı arayıp bi taksi çağırdım. Eve dönüş yolundayken takside birbirimize bakıp bakıp kahkaha atıyorduk. Taksici bir anlam verememişti ama bu genel halimizdi. Eve geldiğimizde hala film almadığımızı farkettim ve internetten film aramaya başladım. Ben film ararken Nisan da yiyecek bir şeyler hazırlıyordu. Filmi bulduğumda yüklenmesini beklerken Nisan elinde sandvic'lerle geldi. Sandviclerimizi yiyip filmimizi izledikten sonra halimiz kalmadığı için ikimizde yattık.
Sabah kalktıktan sonra eğlenebileceğimiz güzel bir plan yaptık. Planımız şu şekildeydi :
- Kahvaltımızı deniz kenarındaki bir kafede yapacaktık.
- Daha sonra ormanda koşu yapacaktık
- Çarşıya inip dvd filmler alacaktık
- Ve son olarakta plajda güneşlenip bir restorantta akşam yemeğiyle günü sonlandıracaktık.
-----------•------------------------•---------------
Yemekten sonra saat çok geç olmadığı için siteye yürüyerek dönmeyi tercih ettik. Duş aldıktan sonra renkli pijamalarımı giydim. Saçlarımı tararken dalmıştım ki telefonumun mesaj sesiyle irkildim. Mesaj tanımadığım bir numaradandı.
" Ben geldim hayalim "
Hikayenin yavaş ilerlediğinin farkındayım fakat sizleri direk olaya atmak istemedim. Bir sonraki bölümde
görüşmek üzeree 😇 Sevgiyle kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öykü
Romance18 yaşında şu ana kadar hayatında deprem etkisi olmamış bir kız... Her şey gizemli aşkının ortaya çıkmasıyla başlıyor. Bu ; okurken kendinizi bulabileceğiniz , hayallerinizdeki karaktere " İşte tam da bu" diyebileceğiniz bir hikaye , hikaye...