Mezuniyet çok eğlenceli geçmişti.Tabi mezun olmanın verdiği gururla biraz içki fazlaya kaçsa da benim hayallerimi karşıladığı gerçeğini değiştirmiyordu. Nedendir bilinmez çocukluktan bu zamana dek mezuniyetimi hayal etmiş,hep bugünü beklemiştim.
Yaz tatiline her girişimizde hep bir şeyler planlayıp hiçbirini üşengeçliğimizden dolayı gerçekleştirmeye yeltenmedik Nisanla . Doğrusu bu yaz tatilinde bir adım atsak fena olmaz. Dün gece içkiyi fazla kaçırdığımız için geç kalkmıştım ve başım fazlasıyla çatlıyordu. Yataktan kalkıp başucumda bulunan bir bardak sudan bir yudum aldım. Ardından yine başucumda bulunan telefonumu kontrol ettim fakat dün geceden beri değişen bir durum yoktu. Anlaşılan tek sızan ben değildim.
Liseyi bitirmek çok güzel hissettirse de üzerimiz de YGS denilen bi sınav vardı ve ortada istediğim üniversite için çok çalışmam gerektiği gerçeği de bulunuyordu. Çalışma masama geçip test çözmeye başladım.(Hemen inek demeyin canlar hepsi üniversite için). Sınava 2 gün kalmıştı ve fazla çalışmamın kafa karıştıracağını düşünerek ,yaklaşık 300 soru çözdükten sonra bıraktım. Telefonumu elime alıp Nisan'a mesaj attım.
Kime:Nisan
-Uyandın mı lan ?
+Hala uyuyorum canım :D
- Nisan hadi kalk bir şeyler yapalım. Sahile falan gidelim ne zamandır gitmiyoruz hem.
+Olur ama 5 dakika daha
-Nisan kalk dedim
+Of tamam Öykü,tamam başımın belası------------•------------------------•--------------
Sahile geldiğimizde pek insan yoktu. Sanırım biraz erkenciydik.Ağaç altında gölgeye havlularımızı serdikten sonra bikinimin üzerine giydiklerimi çıkardım ve bikinimle biraz dinlenmeye başladım. Güneş gözlüğümü kafama saçlarımın arasına yerleştirip,yakınımızda bulunan kafeye gidip iki tane ice tea aldım ve Nisan'ın yanına gelip havlumun üzerindeki eski yerimi aldım. İce tea'lerden birini Nisan'a verdim ve kendiminkini açıp keyifle içmeye başladım.
------------•------------------------•---------------
İnternette uçak biletlerini ayırtmamla birlikte kendimi yatağıma bıraktım. Yanımda tabiki Nisan vardı ve bugün birlikte kalcaktık çünkü yarın erkenden Bodrumdaki yazlığımıza gidecektik.
Saat 04.21
Karnımdan gelen açlık sesleriyle yatağımda bir süre dört döndükten sonra bir şeyler yemeye karar verdim. Diğer türlüsü uçakta aç kalacaktım. Hemen aşağı kata inip buzdolabında arayışa başladım. Bu arada size tanıtmadığım bi yer daha var. ( Home home sweet home ) Evimiz Beyoğlunun en işlek yerlerinde bir sitede bulunuyor. Annemde babamda çalışıyor ve maddi durumu iyi olan ailelerdeniz. Ha ama burnu havada olanlarla karıştırmayın lütfen. Evimiz iki katlı fakat bahçemizde bir ev daha var orada ise misafirler için ayırdığımız odalar bulunuyor. Bizim oturduğumuz ev iki katlı demiştim, ilk katta mutfak ve salon var ve iç içeler, ikinci katta ise yatak odası, benim odam ve bir misafir odası daha var. Ailenin tek çocuğu olduğum için haliyle biraz şımartılmış bu yüzden de en manzaralı odayı almış olabilirim.
Buzdolabından abur cubur atıştırdıktan sonra sınav için kalemliklerimizi hazırladım. Nisan hala uyuyordu ama 3 saat sonra üniversite sınavına girecektik. Kalemliklerin tam olduğunu 4 kez daha kontrol ettikten sonra Nisan'ı uyandırdım. O da bir şeyler atıştırdıktan sonra sınav yerine gitmek için yola koyulduk. İstanbulun trafiğine yakalanmamak için 2-3 saat öncesinden yola çıkmak her ne kadar rahatsız edici olsa da heyecanlanmamak için uğraşıyordum.
------------•------------------------•--------------
Sınavdan çıktıktan sonra havaalanına doğru yol aldık. Sınav hakkında konuşmak istememiyordum,kötü geçtiğinden falan değil gayet iyi geçmişti fakat hazır hissetmiyordum. Babamgil bizi uçağa bindirdikten sonra onlarda kendi uçaklarına yetişmek için gittiler. Annem ve babam bu sene tatil için Venedik'i tercih ettiler ama ben son 3 senedir yaptığım gibi Nisanla birlikte Bodrumdaki yazlığa gitmeyi tercih ediyorum. Yorucu bir sınav temposunun bitmesi ve kaldığım uykusuz günlerin hatrına uçakta biraz şekerleme yaptım.
Bakalım beni Bodrumda neler bekliyordu ?
Bu ikincii bölüm 😇 Biliyorum bu bölüm acaayyip geç gelmiş olabilir. Ama 3.bölüm daha hızlı gelecektir. Öpüldünüz canlaar ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öykü
Romance18 yaşında şu ana kadar hayatında deprem etkisi olmamış bir kız... Her şey gizemli aşkının ortaya çıkmasıyla başlıyor. Bu ; okurken kendinizi bulabileceğiniz , hayallerinizdeki karaktere " İşte tam da bu" diyebileceğiniz bir hikaye , hikaye...