(✯ᴗ✯) Yazardan (✯ᴗ✯)
Esil Kani'yi iyi biri zannediyor ama gerçek bu değil Esil herkesi kendi gibi zannediyor pamuk şekeri mavisi saçları olan bu adamın amacını bilmiyor
Ama şu bir gerçektir ki Esil bu adamı büyüleyecek kendisi farkında olmadan
(✿☉。☉) Kani'den (✿☉。☉)
Bu Esil denen kız benim çok işime yarayacak onun sayesinde Ayın Koruyucusu ben olacağım sonrada Ayı krallığım ilan edeceğim.
Şimdilik istediğimi alana kadar ona iyi davranmalıyım çünkü kolyenin yerini sadece o bulabilir.
(๑♡⌓♡๑) Esil'den (๑♡⌓♡๑)
Kani'ye kahvaltı götürmüştüm kahvaltısını bitirince tepsiyi önünden aldım ve mutfağa bırakıp odaya geri döndüm.
Kani yatağında yoktu , pencereden dışarı bakıyordu ben de yanına gittim ve şöyle dedim ;
Esil : Daha iyileşmedin neden ayağa kalkıyorsun
dedim ve kolundan çekiştirerek yatağa doğru götürdüm götürürken ayağım halıya takıldı ve Kani'nin üzerine düştüm.
Üzerine düştüğümde gözlerim onun gözlerine adeta kitlendi onu gözlerinde benim gözlerime kitlenmişti.
Şimdi farkediyorum gözleri , çok güzel ve beni içine alacak gibi gözlerine ömür boyu bakabilirim , gözlerinin rengi mor , mor ve grinin bir karşımı yada daha farklı bir renk ben mor ve grinin karışımı olarak görüyorum.
♡(> ਊ <)♡ Kani'den♡(> ਊ <)♡Esil bir anda üzerime düştü ne oldu anlamadım
Şuan da gözlerime dalmış durumda şimdi fark ediyorum , yüzü çok güzel beyaz teni ince dudakları ve o bal rengi gözleriyle beni benden alıyor.Bal rengi gözlerine kilitlenmiş durumdayım gözleri çok güzel keşke doya doya gözlerinin içine bakabilsem ama bu mümkün değil biraz daha gözlerine bakacak olursam Esil'den hoşlanmaya başlarım.
Esil'e üzerimden kalkmasını söylemem gerek
Dudaklarımı araladım ve şunları söyledim ;Kani : Esil artık üzerimden kalksan diyorum yoksa gözlerime biraz daha mı bakmak istiyorsun ?
Ben bunu dedikten sonra Esil'in yüzü kızardı , galiba onu utandırdım.
Esil : K-kusura b-bakma h-hemen ü-üzerinden k-kalkıyorum
Dedi ve üzerimden kalktı ve şunları söyledi ;
Esil : A-ayrıca ben senin gözlerine bakmıyordum olmayan şeyleri uydurma
Kani : Gözlerime bakıyordun yalan söyleme , ayrıca gözlerime biraz daha mı bakmak istiyorsun dedikten sonra neden kekelemeye başladın ve yanakların kızardı , yoksa utandın mı benden ?
Esil : Hayır bir kere vensenden utanmadım ve yanaklarım falan kızarmadı
Kani : Yalan söylemiyorum git ayna da yüzüne bak istersen , yanaklarının kızardığını görüedim
Esil koşarak lavoboya gitti.
o((*^▽^*))o Esil'den o((*^▽^*))o
Lavoboya gittiğimde aynadan yüzüme baktım gerçekten de kızarmıştı niye utandım ki ben utanılacak bir şey yapmadım.
Aynada yüzüme bakarken şunları söylüyordum ;
- Neden utandım
- Kani'nin gözlerine baktığım için mi yoksa üzerine düştüğüm için mi ?
- Ama iyi ki düşmüşüm yoksa gözlerinin güzel olduğunu fark edemezdim.
- Off ne diyorum ben yaağ mal beyin bunları düşünme
- Gerçekten de gözleri güzel olabilir ama sanane sen ne karışıyorsun
- En iyisi hemen buradan çıkmak yoksa ben yine onu ve gözlerini düşüneceğimDedim ve kapıyı açtım kapının önünde Kani duruyordu , ne yani benim çıkmamı mı beklemişti ?
Umarım dediklerimi duymamıştır yoksa beni deli zanneder bir de kendisine aşık olduğumu.
Kani'den
Yarım saattir Esil'i kapının önünde bekliyorum , dediklerini de duydum yoksa bu kuz benden mi hoşlanıyor yok ya hoşlanmıyordur, hoşlansa da şansına küssün ben onu sevmiyorum , sevmeyeceğim.
Sonunda lavobodan çıktığında beni kapının önünde görmesi onu endişelendirmişti.
Bunu yüzünden okuyabiliyordum , böyle çok tatlı duruyordu , bir insan olsam ona aşık olabilirdim ama değilim insan olmasam bile bu mümkün değil sadece kolye için onun yanındayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYIN KORUYUCUSU KANİ
FantasyKolyenin üzerinde şu sözler yazıyordu ; Ay gökyüzünde parladığında aya bak ve gülümse buna ihtiyacım var. Bu söz ne anlama geliyor bilmiyorum ama araştıracağım. Kolyeyi ters çevirdim arkasında bilmediğim bir dilde bir şey yazıyordu ; কানি, চন্দ্ৰৰ ৰ...