(●♡∀♡) Esil'den ♥╣[-_-]╠♥
Eve gelince direk olarak kendime atıştırmalık birşeyler hazırladım ve yedim sonuçta aç karnına araştırma yapılmaz .
Yemekten sonra banyoya gittim kısa bir duş alıp çıktım duş alırken bugünkü yaşadığım garip şeyler geldi aklıma hala inanamıyorum acaba halisünasyon mu gördüm?
Diye geçirdim içimden ama halisünasyon olsaydı beni düşerken tutan kişinin bana dokunduğunu hissetmezdim. Halisünasyon olsaydı yere düşerdim ama düşmedim.
Duştan çıktığımda çalışma masamda duran bir kağıt dikkatimi çekti kağıtta şunlar yazıyordu ;
ষ্টাৰ ট্ৰেপ
Kağıtta yazan kelime hakkında hiç bir fikrim yok zaten kolyede yazan kelimeyi de çözemedim yarın okula gitmeyeceğim kütüphaneye gidip araştırma yapacağım ama ilk önce biraz internetten bakayım belki kolyede ne yazdığını bulabilirim
Biraz araştırma yaptım kolyenin arkasında yazan şu yazının ;
কানি, চন্দ্ৰৰ ৰক্ষক
Türkçesi Ayın koruyucusu Kani
Kani de kim bilmiyorum ama araştıracağım belki internette ki çevirmen yanlış çevirmiştir.
Bunun sağlamasını yapmak ve çevirinin doğru olup olmadığını öğrenmek için yarın kütüphaneye gideceğim.Geç olduğu için geceliğimi giydim ve uyudum.
Gece geç saatte susadığım için kalktım ve mutfağa gittim suyumu içtim.
Odama giderken biri arkamdan dokunmuş gibi hissettim. Ama yine arkama baktığımda kimse yoktu.
Bunları aldığım kolyeden sonra yaşamaya başladım.
Bu sefer eminim bu zihnimin bana bir oyunu değil bu yaşadığım gerçek ben hayal görmüyorum .
Koridordan geçtim ve kendi odama vardım bilmiyorum beni odamda huzurlu hissettiren bir şey var .
Daha fazla bu yaşadıklarımı düşünüp kendimi korkutmadım ve uyumaya çalıştım belki uyursam bu şeyler hiç yaşanmamış gibi olacak ve eski yaşamıma geri döneceğim ben kendimi böyle avutuyorum.
✧\(>o<)ノ✧ Yazardan ✧\(>o<)ノ✧
Esil olacaklardan habersiz daha yaşadıkları yaşayacaklarının fragmanı olamaz ama bunu dahi kaldıramayacak gibi görünüyor
Esil'in dükkandan aldığı kolye göründüğü gibi sadece güzel değil ayrıca sır doluda ama Esil bunu bilmiyor.
(((;ꏿ_ꏿ;))) Esil'den ლ(^o^ლ)
Az önce bana dokunan kimdi yada ayağım taşa takıldığında beni tutan aklımda sürekli bu sorular dolanıyor bu yüzden uyuyamıyorum
Daha fazla kafama böyle şeyleri takmamam gerekiyor belki biraz olsun aklımdaki düşünceler susar ve rahatlarım diye balkonuma çıktım.
Gökyüzünde ay pırıl pırıl parlıyordu bu bana huzur veriyordu ve sebepsiz gülümsememe neden oluyordu.
Ben aya doğru bakıp gülümsedikten sonra kutup yıldızı daha çok parlamaya başladı , sonra bir anda söndü ve bir yıldız kaydı.
Bir dilek tuttum beni düşmekten kurtaran kişinin kim olduğu öğrenmeyi ve görmeyi diledim.
Bu şeylere inanmıyorum ama belki gerçekleşir.
Hava soğuk olduğu için balkonda daha fazla duramadım ama kısa süreliğine de olsa ayı izlemek ve aya gülümsemek biraz olsun korkumu azaltmıştı.
Odama girdim ve yattım temiz hava almak uykumu getirmişti .
Sabah yatağımdan kalktım ilk defa bu kadar rahat uyumuştum.
Yatağımı düzelttim banyoya gittim duşa girdim.
Duştan çıktım saçlarımı kurutup bağladım , dişlerimi fırçaladım dudak nemlendiricimi sürdüm banyodan çıktım.Üstüme rahat birşeyler giydim. Mutfağa girdim kendime tost yapayım dedim ama beceremedim .
Tost makinesinin fişini prize taktığımda beni elektrik çarptı.
Ben de vazgeçtim ekmek arasına domates biber peynir falan koydum sandviç yaptım , sandviçimi meyve suyu ile birlikte yedim.
Çantamın içine defter , kalem , silgi , telefon gibi ihtiyacım olabilecek eşyalarımı koydum.
Kütüphaneye gitmek için yola koyuldum.
Yolda kolyemin parladığını fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYIN KORUYUCUSU KANİ
FantasiKolyenin üzerinde şu sözler yazıyordu ; Ay gökyüzünde parladığında aya bak ve gülümse buna ihtiyacım var. Bu söz ne anlama geliyor bilmiyorum ama araştıracağım. Kolyeyi ters çevirdim arkasında bilmediğim bir dilde bir şey yazıyordu ; কানি, চন্দ্ৰৰ ৰ...