Gözlerimden akabilen yaşların acılığı hiçtir,insanı asıl ruhunda kalan yaşlar zehirler.Ben Gece 19 yaşında üniversite 2. Sınıf öğrencisiyim.Tıp okuyorum.Her gün olduğu gibi sabah 04:00'de kalkıp okula gitmek için duşa girdim,soğuk suyun bedenime yaratığı etki çok güzeldi.Üzerime bir swet geçirip altıma ince bir tayt giydim.Göz altımdaki ve dudağımın yanındaki morlukları kapatmaya çalıştım.O morlukları kim yaptı diye sorarsanız babam yaptı.Ben babası tarafından şiddete maruz kalan bir kızım, üzülmeyin alıştım ben:) Sesizce evden çıkarak otobüsle okula gittim.Sınıfa gittiğimde Can yani erkek arkadaşımı gördüm,beni görünce dudakları kıvrıldı.Can'a tebessüm ederek yanına geçtim,derse kadar onunla sohbet ettik.Ders başladığında Can kendi bölümüne geçti,Can hukuk okuyordu.Biraz ailemden bahsediyim size gerçi ne kadar aile denirse.Annem ben 5 yaşında bizi terk etti gitti babam o günden beri çok değişti bana şiddet uygulamaya,alkol bağımlısı oldu.Ben hem çalışıyor hem okuyordum okulda saat 14:00'de çıkıp markete geçiyorum aynı zamanda markete çalışıyorum.Eve saat 23:36'da eve geliyorum.Bu gün iş yoktu.Bu yüzden Can'la sinemaya gideceğiz.Romantik bir filim seçmiştik ve ben romantik filim sevmiyordum,nerdeyse uyuyordum sinemadan çıktığımızda Can beni taksiye bıraktı.Taksiyle eve döndüğümde kapının açık olduğunu gördüm ve hızlıca içeri girdim.İçeri girdiğimde eli silahlı,takım elbiseli 4 adam vardı.3 arkada babama silah doğrutmuş biri biride önüne oturmuş olduğunu gördüm.Aniden yükseldim 'siz kimsiniz benim babamdan ne istiyorsunuz'dediğimde babama bakan adam bana alayla güldü.Gülerken 'küçük hanım bu kadar fevri olmayın lütfen'dedi.Ona sinirle yaklaştım ve 'kimsin ne istiyorsun?' dedim.Adam kendini tanıtmaya başla 'Ben Baran Karakurt,ne istediğime gelirsek 1M TL istiyorum vericek misin?'dedi.Adama yükselerek 'şu olayı bana doğru düzgün anlar'dedim sinirle.Adam kafasını sallayarak anlatmaya başladı 'Ben Baran Yaman holding'in sahibiyim baban 2 yıl önce bizden 1M TL borç aldı ve geri ödemedi şuan bize o parayı ya vericek ya da"diyerek duraksadı.Merakla "Ya da ne?"dedim.Devam ederek "Ya da benim gelinim olacaksınız küçük hanım"dedi.Şaşkınlıkla baktığımda babamla aynı anda "Nee!"dedik.Baran Bey hemen ardından devam etti "Benim oğlum 21 yaşında yakışıklı bir genç ve benim ofisimin başına geçicek,fakat geçmesi için resmî olarak evli olmalı.Sizde küçük hanım güzelsiniz ve bekarsınız"dedi,ve devam ederek babama döndü "Borcunu bana böyle ödüyeceksin,bu akşam çikolatamızı çiçeğimizi alır geliriz tamam mı gelin hanım "dedi bana doğru.Ben cevap veremeden babam "Tamam gelin isteyin,vericem ozaman borcum bitticek "dedi.Şaşkınlıkla babama baktığımda Baran kalkıp bana alayla gülerek gitti.Babama en son 4 yaşımda yükselmiştim bebeğimi kırdığı için,ve 15 yıl sonra ilkez babama o gün yükselmiştim.Aniden ayağa kalkarak "Baba sen ne saçmalıyorsun ya ben onun p*ç oğluyla evlemem "dedim.Babam bana kaşlarını çatarak yüksekdi "Gece, bana yükselme.Zaten iyi biryerlerlere geleceğin yok ne güzel işte evlenip git artık başımdan"dedi.O gün kalbime bir hançer saplandı babama bağırdığım için aniden bana bir tokat atarak beni 14 yıl önce götürdüğü evin altındaki depoya kilitledi.Tam 14 yıldır o odaya beni sokmamıştı o odaya girdiğimde duvarlarda yazılar olduğunu gördüm.Yazılar canımı çok yakmıştı çünkü şöyle yazıyordu" Anne kurtar beni,ağlama gece,baban uyuyor kızmasın baban,annen gelicek gece korkma,yağmur yağmuyor gece gökyüzü mutlu sende mutlu ol".O an canım çok yanmıştı.Benim hayatımın değiştiği gece bu gece olucak.O gece yıllar sonra ilkez elime kalemi alıp duvara bir yazı yazdım "Ağla gece sen gökyüzüne ayit değilsin gökyüzü senin yerine gülüyor"yazmıştım o gece her şey değişti.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Nerden Nereye
Teen FictionGece babası tarafından şiddete maruz kalan bir genç kız.Babası yıllar önce bir iş adamına yüklü miktarda bir borç almış,bu borcu ödeyememiş.Yıllar sonra iş adamı parasını almaya geldiğinde para olmadığı için kızı almış.Gecenin hayatının dönüm noktas...