İlk öpücük

25 3 0
                                    

Sarp Karakurt bana hayatım demişti.Onun elini tutarak odaya çıktım.Odaya girdiğimiz gibi aniden elini bıraktım.Sarp gülerek "Ooo,sen bi el temasında bu kadar heyecan yaparsak napçaz biz seninle minak"diyerek banyoya girdi.O sırada derin bir nefer aldım.Hemen kıyafet odasına gittim.Sarp şık ol dediği için elbiselere bakmaya başladım.Siyah kadife hafif göğüs dekoltesi olan bacağından yırtmaçlı bir elbise seçtim.Elbiseyi giydim fakat arkasındaki fermuarı tam kapatamadım.O sırada altında bi havlu sarılı olan SARP KARAKURT girdi.Üzerinde hiçbir şey yoktu baklavaları ortadaydı.Heycan ve sitresten elimde tutuğum çantayı kafasına doğru fırlatım.Bu adamın refleksleri çok iyi eliyle aniden tutu.Şaşkınlıkla bana baktı "Kızım sen manyak mısın,niye hep kafama bir şeyler atıp duruyorsun ya"dedi.Hızlıca cevap verdim "He ben manyağım"dedim ve "Baklavalarını açmış gelmişsin buraya,yine Gece manyak oldu yaa"diyerek devam ettim.Sarp gülerek "He baklavalarım hoşuna gitti"dedi.Elimi anlıma vurarak "12 kelime kulandım bi tek bunu anlamadın dimi lütfen"dedim.Kafasını salladı.Sonra aynanın karşısına geçip kapatamadığ fermuarı kapatmayı denediğimde,arkadan bir el belimi tutarak geriye çekti ve fermuarı kapatı.Döndüğümde Sarp'la aramızda 1-2 cm vardı. Sarp "Kafama giyinme dolabını atmazsın inşalah "dedi alayla.Kendime gelip hemen ondan ayrıldım. "Saol"diyip aykabılarımı ve kafasına fırlatığım çantayı alıp giyinme odasından çıktım.Ayakabılarımı tam giyiyordum o sırada Sarp odadan çıkmıştı.Baştan aşağı süzmüştüm
iç ses=Oha çok iyi
Ben=cidden iyi
Üzerinde siyah gömlek altında kumaş siyah bir pantolon.Bana doğru geldi ve elimdeki ayakkabıyı alıp ayağıma giydirdi ve bana yaklaşıp "Külkedisi,bu kadar güzel değildi"dedi.Gözlerimi kocaman açıp ona baktım.

Saçlarımı düzleştirmiştim.Göz makyajım siyah dudağımda iddalı bir kırmızı ruj sürdüm.Aynaya bakıp kendi kendime "GECE ZORLU kimiş göste hadi Gece"dediğimde arkadan sevgili kocacığımın sesini duydum.Şöyle diyordu "GECE ZORLU KARAKURT karıcımm,unutma sen benimsi..."diye duraksayıp devam etti "Sen benim karımsın GECE ZORLU KARAKURT"dedi.Doğruydu ben Gece.GECE ZORLU KARAKURT.Sarp elini bana doğru uzatı hemen tutup ayağa kalktım.Merdivenlerden indiğimizde gözlerim arabayı aradı. "Eee"diyerek devam ettim "araba nerde?"dedim.Eliyle bana bir motor göstermişti.Motorlara zafım vardı.Hemen "Ohaa,Kawasaki ninja h2"dedim.Sarp bana şaşırarak baktı "Maşalah,bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum"diyerek kaskı uzatı ve oturdu.Kaskı hemen takıp oturdum. "Eteğin sakın açılmasın"dedi Sarp.Beline sarıldım,hemen hızlandı çok güzeldi bu his dünyanın en güzel şeyidi.Restorana geldiğimizde çok lükstü motordan inip kaskı çıkardım.Ardından Sarp anahtarı cebine attı.Belimden tutup beni kendine doğru çekti.Yavaşça yürümeye başladık içeri girdiğimizde bizi bi masaya yönlendirdiler.Masada oturan 2 şık kadın 3 tane takım elbiseli erkek.Hepsiyel tek tek elsıkıştık sonra Sarp sandalyemi çektiğinde hemen oturdum.Herkeze beni göstererek "Karım,GECE KARAKURT "dedi.Memnun oldum anlamıyla kafamı salladım.Yemek yerken sarı saçlı kadının bana sinsi bakışlar attığını gördüm.Sinsice gözümü ona dikerek sırıtığımda başını önüne eğdi.GECE ZORLU KARAKURT buydu Gece hep dik durucaktı hep.Kızıl saçlı kadın adı sanırım Seda'ydı bana sinsice sırıtarak "Çok ani olmuş evlenmeniz,Sarp'çığım bebeğim hemen evlenmişsin"dedi. "Sarp'çığım vovv gösteririm ben sana Sarp'çığımı"diye mırıldandım.Seda'ya dönerek "Aşk anidir Seda'cığım,aslında bu zamana kadar öğrenmiş olman gerekiyordu yani senin yaşındakiler torun sahibide"dedim çok büyük bir şekilde sırıtım.Sarp "Waww"dedi.Masadakilerin ağzı açık kalmışken Seda şaşkınlıkla bana baktı.Hemen ardından şarkı çalmaya başladı Sarp hızlıca elini bana uzatarak "Bu dansı bana lütfeder misiniz minik"dedi. 'Minik'derken kulağıma fısıldamıştı.Sarp'la dansa kalktığımda bana yaklaşıp "Sakın arkana bakma bittane o*rospu sana bakıyor"dediğinde tam döneceken çenemi sertçe kendine çevirdi. "Bilerek mi yapıyorsun,o gözlerle bakçan bide"dedi.O an adam bana doğru geldi tam o sırada Sarp çenemi sertçe kendine çevirdi...o sırada dudakları dudaklarıma değdi.
SARP KARAKURT BENİ ÖPMÜŞTÜ....

Aşk Nerden Nereye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin