Ölmüş karakter Gece Karakurt

13 1 0
                                    

2 GÜN SONRA
O mektubu aldığımızdan beri Sarp çok huzursuz.Ve bu gece çok zor uyudu.Aslın ben uyutum suyuna uyku ilacı attım.Bana kızmayın yapmak zorundaydım.Hepsi benim canımdan değerliler.Evet bu gece o gece.Yani bu gün 18 nisan.Sarp saat 4'te uyudu.Ben gidecektim belki bana kızıyorsunuz ama siz ailenizin ölüme terk eder misiniz?Yapmazsınız benim ailemde Sarp,kardeşim ve hiç kabullenemediğim annem tabiki teyzemde var.Saat 05:oo'di ben hazırlanmaya başlamıştım.Saat tam 06:00'de atığı konumda olmam gerekiyordu.Üzerime Sarp'ın swet'ini giydim çünkü onun kokusunu hep üzerimde hissetmek istiyorum.Bunu ilk ve son kez yapıcam.Sarp'a yaklaştım üzerine eğildim ve dudaklarını dudaklarımla örtüm.Dudaklarını ruhumda hissediyordum.Bir süre sonra geri çekildim.Gözlerimden yaşları elimin tersiyle sildim cebime Sarp'la olan düğün fotoğrafımızı koydum.Sarp için masaya bir not bıraktım.Sonra ise hızlıca evden çıkmıştım.Caddeye çıktığımda konumun tarif ettim.Konum beni bi inşata götürdü.Şehirin dışına çıkmıştık.Çok ıssızdı inşata baktığımda en üste maskeli birinin bana gel işareti yaptığını gördüm.Kormuyordum ama ellerim titriyordu.En üst kata çıktığımda seslendim "Hey nerdesin bak geldim çık orta-"diyordum ki kafama sert bir darbe yedim.Başım dönmeye başladı gözlerim karanlığa gömüldü.Gözlerim yavaş yavaş açtığımda etraf bulanıktı.Gözlerimi kırpıştırdığımda babamın yüzünü görmüştüm.Bana iğrenir gibi bakıyordu.Her şey netleşti "Sen"azımdan ilk çıkan kelime buydu.Kafasını sallayarak "Ben,evet seni buraya çağıran seni ailenle tehdit eden benim."dedi gülümseyerek.Gözlerimden yaşlar akmaya başladı "Sen bana değiştiğini söyledin sen beni seveceğini söyledin ya sen benim babams-"sözümü kesecek kadar sert bir tokat attı.Ona döndüğümde yüzünde intikam alıyor gibi bir ifade vardı.Bana bakarak "Evet seni sevicektim ama ne öğren o o*ospu anne-"diyordu ki haykırdım ona doğru "annem hakkında doğru konuş!"dedim.Beni duymazlıktan gelerek devam etti "Ben senin annene çok aşıktım bi ara annen iş için 1 aylığına şehir dışına çıktı. sonra 1 ay geçti ve geri geldi.Aradan 9 ay geçti sen doğdun.Seni okadar çok sevdim ki ama ben ne öğren senin annen başkasından yapmış seni"dedi.Ne dedi?Ben doğru mu duydum?Benim babam Ender değil miş.Kahka atmaya başladım.Babam bana deli olduğumu düşünürcesine bakıyordu.Gülmeye devam ederek "çook mutlu oldum inanki senin gibi bir p*çin kızı olmadığımı için annemle gurur duyuyorum."dedim.Yüzü kasıldıkça kasıldı.Bir an bile tereddüt etmeden beni ellerim kolarım bağlı olmasını umursamazca saçımdan tutup yere savurdu.Sandalye ile birlikte yere düştüm.Kaşımı vurmuştum ne inledim ne ağladım.Çünkü insan ağlayınca yenilgiyi kabul eder.Kafamı kaldırdığımda yerde kan olduğunu gördüm.Büyük ihtimalle kaşım patlamıştı.Yere yatıp daha çok güldüm.Artık canım yanmıyordu çünkü.Beni yere attığında iplerin bir tanesi kopmuştu ellerim ve bacaklarım şuan serbesti ama ben doğru zamanı bekliyordum.Ona baktım o da gülmeye başladı "Annenede böyle yaptım biliyor musun?hemde daha kötülerini kafasını duvardan duvara vurdum.Sana hamileyken karnına tekmeler attım."duraksayıp düşünüyormuş gibi yaptı "Ya bende diyorum bu kız niye gerizekalı oldu"dedi gülerek.Bi saniye bu adam anneme vurmuştu.Ailem benim kırmızı çizgimdi ayağa kalkıp karnına bir tekme attım ve yere düştü.Üzerine çıkıp saçlarından tutup yere vurmaya başladım "Böyle mi vurdun anneme?!"diye haykırdım.Beni ittiğinde geri doğru düştüm.Yüzüme sert bir yumruk yedim.Bir tane daha ve bir tane daha.Bayılmış olmalıyım gözlerimi açtığımda sandalyeye bağlanmış buldum kendimi.Hala inşataydım.Bana dönüp sırıtı "Güzel kızım uyandın mı 2 gündür buradasın noldu?Sevgili kocan seni bulamayacak mı yoksa?"dedi sırıtarak.Ona cevap vermedim.Oda beni görmezden gelip kafasını inşaatın dışında gezdirdi.Bir an yüzündeki tebessüm tamamen silindi ve"Has s*ktir"dedi.Aniden duvarın arkasına saklandı ve ufak ufak dışarıya baktı.Sanki birinden saklanıyordu.Kendi kendine "Bu nerden buldu bizi ya"dedi.Biri gelmişti belkide beni kurtarabilirdi.Hızlıca "Yardım edin burdayım yardım edin!"diyerek bağırdım.Ender hemen ağzıma kapatı.Aynı zaman da kafasını bir fare gibi dışarı ya uzatıp "Hay ben böyle işin"dedi.

SARP KARAKURT'UN ANLATIMIYLA

Gece tam 2 gündür yok.Deliricektim ya.Defne hanımla 2 gündür görüşüyoruz.Aynı zamanda Şeyma hocayla yani Gece'nin teyzesiylede görüşüyorduk.2 gün önce o gün 18 nisan uyandığımda Gece yoktu masada bir not bulmuştum şöyle yazıyordu "Sarp özür dilerim.Ama siz olmazsanız bende olmazdım ve sana bir şey itiraf edeceğim.Ben aşık oldum Sarp ben sana çok aşık oldum.Seni çok seviyorum kocacım..."yazıyordu.2 gündür arıyorum yok neredeydi benim karım neredeydi.2 gündür bize Defne hanımın kocası da çok yardım ediyordu.Telefonum çalmaya başladı arayan Rüzgar Bey'di yani Defne hanımın eşi.Açıp
"Alo Rüzgar amca bir gelişme mi var?"dedim
"Evet Sarp bir gelişme var şuan babanla birlikte Gece'nin nerede olduğunu bulduk hepinize konum attım Defne'yi de alıp hemen gelin"dedi ve hızlıca kapatı.Defne hanımı'da alıp şehir dışında olan bir inşaatın oraya geldiğimizde.Babam ve Rüzgar amca inşaatın yanında duruyorlardı.Babamın yanına koşup "Baba karım,karım iyi mi?"dedim.

GECE KARAKURT'UN ANLATIMIYLA

Bağırdığımda ağzıma bir bant yapıştırdı.Ellerimi ayaklarımı tutup beni de cama döndürdü.Onları gördüm annem,Sarp,Baran amca ve tanımadığım bir adam sanırım annemin kocasıydı.Beni bulmuşlardı.Ender beni iyice cama yaklaştırdı Ender tutmasaydı büyük ihtimalle düşerdim.Ender aşağıya bağırdı "Heran gibi biriniz buraya yaklaşmaya kalkarsa atarım bu kızı"dedi.Bana dönüp "Ailenle son konuşmanı yap canım kızım."dedi.Gülümseyerek "Sarp ben sana çok aşığım inan bana çok uzun zamandır seninle birlikte bir kızım olsun çok istedim hep hayalini kurdum.Eğer ben burda öldükten sonra bir kızın olursa adını benim için Helin koyar mısın?"dedim.Anneme döndüm "Anne özür dilerim.Sana 15 yıl sonra bu kelimeyi söylemek çok güzel.Özür dilerim sana hep anne demek istedim ama aptal gururum yüzünden diyemedim.Beni affet anne.Yağız'a sakın öldüğümü söylemeyin başka bir ülkeye gittiğimi veya sizi terk ettiğimi söyleyin.Sözümü tutamadan ölmek istemezdim Yağızım ama dayanamadım güzel kardeşim özür dilerim.Seni çok seviyorum ablacım.Ablan seni gökyüzünden izliyicek hep"dedim.Sonra hepsine döndüm "Son olarak babam...Baba seni hiç tanımadım ama ben seni tüm benliğimle çok sevdim ve seni severek ölücem baba lütfen her nerdeysen kardeşim anneme ve kocama çok iyi bak.Sizi çok seviyorum ailem"dedim ve aklıma Sakız geldi Sarp'a seslendim "Sarp sakıza iyi bak.Benim için üzülmeyin.Ben bitmiş bir kitabın ölmüş karakteriyim ölmüş karakter GECE KARAKURT"dedim ve gülümsedim.Ender'e döndüm kafamı salladım.Bana gülerek hafifçe ittirdi.Annemin çığlıkları Sarp'ın "Hayır"diye bağırışı son duyduğum şeydi.Güzel onların sesleriyle gözlerimi kapandı...

Aşk Nerden Nereye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin