Final:)

10 2 0
                                    

Hastaneden çıkalı 2 gün olmuştu. Yüzümdeki morlukların çoğu geçmişti. Bir babam olduğunu öğrendiğimden beri annemlerle görüşmemiştim aslında görüşememiştim. 2 gündür Sarp sayesinde yataktan çıkmamıştım. Ama bu gün Sarp'tan erken kalkıp kahvaltıyı ben hazırlamıştım. Kahvaltıyı hazırlayıp Sarp'ı uyandırmak için odaya girdim. Mışıl mışıl uyuyan kocamın üzerine atlayıp "Kahvaltı hazır!" diye bağırdım. Gözlerini açıp bana  baktı "Ama sen hani kalkmıyacaktın hıh" dedi. Ona sırıtarak "Hmm artık çok geç çünkü kalktım" dedim. Bana sırıtarak belimi yakalayıp altına aldı. Bana yaramaz bir çocuk gibi güldü. Burnun ucuna dokunarak "Yaramazlık yok Karakurt" dedim. Beni umursamadan dudaklarını dudaklarımın üzerine örtü. İştahla dudaklarımı emdi. Nefesiz kalınca kafamı yan tarafa çevirdim. Kulağıma eğilip "Seni nefesiz kalana kadar öpmek istiyorum" dedi. Bu sözüyle zaten nefesimi kesiyordu. Ona dönüp "Ben acıktım hadi kahvaltıyaa!" dedim. Bana gülerek üzerimden kalktı. Birlikte kahvaltıya indik.

GECE SAAT 22:00

Sarp duştaydı. Bende cam kenarındaki koltuğa oturmuş bir şekilde yıldızları izliyordum. Sarp altında şortu ile yanıma uzandı. Beni kolları arsına aldı. Kulağıma fısıldadı "Seni çok seviyorum karıcım" dedi. Ona dönüp dudakalarına kısa bir öpücük kondurdum. "Bende seni çok seviyorum Sarp Karakurt" dedim. Sarp'ın eli karnımda dolaşmaya başladı. Karnımdan daha da aşa indi. Sonrası yatakta bitti.

1 SENE SONRA KARAKURT AİLESİ(YAZARIN ANLATIMITLA)

Sarp ve Gece'nin bir tane prensi oldu. Adı Eren 2 aylık küçük bir bebek. Aynı zamanda Gece ile Sarp'ın bir prensesi olucak. Evet Gece hamile ve Deniz adından bir prensesleri olucak. Karakurt ailesi genişledi ve gerçek bir yuva oldu. Gece,Sarp,Eren ve Deniz bir yuvaydı. Karakurt'ların yuvası. Gece annesi babası erkek kardeşi ve kocası ile çok mutluydu. Şuan ailesi ile yemekteydi ve ayağa kalkıp şunları söyledi "Ailem, geç bulduğum ailem. Benim yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim. Ben, kocam, prensim ve doğmamış prensesim sizi çok seviyoruz. Ben bu hikayenin adını 'AŞK NERDEN NEREYE' koyma istiyorum. Ve bu hikayenin sonu güzel bitti" dedi ve elindeki alkolsüz şampanyayı havaya kaldırarak "AŞK NERDEN NEREYE'nin hikayesine!" dedi ve bu Gece Karakurt'un sizlere son sözleriydi...


TEŞEKKÜRLER:)

Merhaba Aşk Nerden Nereye okurları. Gece ve Sarp'ın hikayesi burada sona erdi. Bu benim ilk kurgumdu ve çok fazla yanlış yaptım. Ama sizler beni hiç bir zaman hatalarımla yargılamadınız. Bu hikayede bana destek olduğunuz için çok teşekkür ederim. Buradan özel olarak en yakın arkadaşlarım Şeyma, Sümmeye , Defne ve Deniz'e çok teşekkür ederim. Maalesef burada Sarp ve Gece'nin hikayesinin sonuna geldik. Her hikkayenin bir sonu vardır ve bu hikkayenin sonuna geldik. O zaman ne diyoruz AŞK NERDEN NEREYE'nin hikayesine! Bizi unutmayın tamam mı? Sizleri seviyorum Aşk nerden Nereye okurları. Onları unutmayın:))


Aşk Nerden Nereye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin