𝑃𝑟𝑜𝑠𝑧𝑒 𝑝𝑎𝑛𝑎..

219 15 42
                                    

Właśnie siedziałem na lekcji biologii. Szczerze? Nic nie rozumiałem. No błagam was tylko jakiś geniusz może to pojąć. Wcześniej nauczycieli dał nam do wypełnienia karty pracy. Były bardzo trudne więc postanowiłem się przełamać i podnieść rękę. Pan Lee zaraz zjawił się przy mojej ławce.

- O co chodzi Jisung?- Położył dłonie na stoliku i spoglądał raz na mnie raz na moją kartkę.

- Trochę nie rozumiem tego tematu... Mógłby pan mi pomóc?

- Wiesz co za minutę dzwonek. To jest twoja ostatnia lekcja?

- Umm tak..

- To zostań po lekcji wytłumaczę ci to.

Dzwonek zadzwonił a mężczyzna ruszył w stronę swojego biurka. Wszyscy zaczęli pakować swoje a ja jedynie czekałem aż wszyscy wyjdą. Kiedy ostatnia osoba wyszła z klasy pan Lee kiwnął ręką żebym do niego podszedł z moją pracą.

- Weź sobie jakieś krzesło.- rzekł.

Chwyciłem krzesło i przystawiłem je do biurka nauczyciela i zaraz na nim usiadłem. Nauczyciel zaczął wskazywać coś na kartce i tłumaczyć mi rzeczy ale ja skupiłem się na czymś zupełnie innym. A otóż na pięciu rozpiętych guzikach od koszuli Lee.

- Jisung słuchasz?

Ocknąłem się i z uśmiechem odpowiedziałem.- Nie zbyt prosze pana.- Mężczyzna zaśmiał się cicho i podniósł jedną brew do góry.- To co jest bardziej interesującego od biologii?- Spojrzałem mu w oczy i odpowiedziałem.- Pan.- Powoli przeniosłem się z krzesła na kolana nauczyciela a ten tylko uśmiechnął się.

Rozpiąłem jeszcze dwa guziki koszuli. Kurde no nie mogłem się oprzeć. Szczerze to od kiedy Pan Lee zaczął uczyć w naszej szkole już przyciągnął moją uwagę. Czasem widziałem jak dosłownie pożera mnie wzrokiem na przerwach więc zacząłem ingerować.

- To co jest we mnie takiego interesującego?- Położył dłoń na moim udzie i zaczął skanować moją twarz wzrokiem. Kurwa jak ten koleś mnie podnieca.

- Umm pan cały. I jeszcze ta koszula...- Westchnąłem i położyłem rękę na klatce piersiowej Lee.- Młody jakbyś sam jakoś nie zwracał mojej uwagi na sobie to byś dostał solidną uwagę.

-----------------------------------------
Grubo się dzieje w tym rozdziale haha. ;3

~minhsiara

we shouldn't...|| Minsung Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz