3 os pov.
W pokoju unosił się gorąc a razem z nim dźwięk obijania się o siebie dwóch ciał. W tle było słychać jęki Jisunga czy ciche mruknięcia Minho. Nikt z nich nie zastanawiał się jakie może im przynieść to konsekwencje. Narazie byli oni i nic więcej. Chcieli skupić się na swoich ciałach.
- Kurwa z seksu mógłbym wystawić ci 6 ale niestety nie mogę.- Minho wysapał sungowi do ucha.
- Może pan. Wystarczy że wpisze pan że niby poprawiłem ostatni sprawdzian na 6.- Zaśmiał się chłopak. Spojrzał swojemu nauczycielowi głęboko w oczy.
- Pomyślę.- Zanim Jisung zdążył cokolwiek powiedzieć Minho pocałował go czule w usta. Zaraz pocałunek przeniósł na żuchwę młodszego. Oznaczał go gdzie tylko mógł. Jisung wił się pod nim z przyjemności jaką daje mu jego nauczyciel. Minho z tego wszystkiego nie usłyszał jak dzwonił do niego telefon. Wibrował on w kieszeni jego spodni kiedy on zajmował się sungiem.
Jisungowi cały czas z tyłu głowy towarzyszył fakt że tak naprawdę Minho mógłby prawie być jego ojcem. Miał już partnera w podobnym wieku co Lee ale to było coś innego. Starszy wkońcu był jego nauczycielem a tamten koleś jakimś randomem z tindera. Jednak Han postanowił narazie się tym nie przejmować. Za dobrze się bawił.
Mężczyźni doszli w tym samym czasie. Jako że jedno i drugie nie miało nałożonych na siebie prezerwatyw pobrudzili trochę pościel. Minho wyszedł z bruneta i położył się koło niego. Oboje dyszeli sobie na szyję. Wtulili się w siebie i zasnęli odrazu.
--------------------------------------------------------------
Hej hej słoneczka. Taki krótki i jakoś niezabardso rozwinięty smut ale ostatnio źle się czuje i nie mam siły. Pozatym takie smaczki będą dopiero później. Teraz mam ochotę napisać jakiegoś one shota.~minhsiara
CZYTASZ
we shouldn't...|| Minsung
RomansaHan Jisung 18 letni uczeń liceum który na ogół jest szaloną osobą, tą która dokucza słabszym jednak przy swoim nauczycielu biologii i geografii staje się cichym i wstydzącym się wszystkiego chłopczykiem. Lee Minho 36 letni nauczyciel dwóch przedmio...