Selamun aleykum!
Başlama tarihlerini alalım usule uygun olsun 👉🏻
Tekrar bir ateist kurgusu ve texting ile sizlerleyim. Fakat biraz farklılıklar var. Sadece Onu Aramak ateist bir kızı anlatıyordu. Aynı zamanda ilk yazdığım kurgu olduğu için dili çok acemiceydi. Bu kitabımı yazarken ise bitirdiğim diğer kurgular sayesinde dilimi biraz daha geliştirdiğimi düşünsem de yine de üzerimden atamadığım bir acemiliğim var. Bu yüzden sizden yaptığım acemilikler ve anlatım bozuklukları için şimdiden özür dilerim.
🌟Altta küçük bir yıldız var. Onu parlatırsan çok mutlu olacak 🌟
Bu bölüm tamamen sairetre708 e ithaf edilmiștir.
Yazardan
__________Kafayı bulmak? Ah hayır bu onun için bir ilaçtı. Ya da bir bağımlılık. Her neyse bu adam kendini içkiye muhtaç olarak sınıflandırıyordu. Maalesef bir kere içti mi uzun süre ayıkamıyordu. Bu sorunsa ayaklarını bir diğer bağımlılığı olan Starbucks'a doğru yürütüyordu.
Kulaklarına boğuk sesler gelmeye başladı. Sarhoş olduğu için tam idrak edemiyordu. Fakat kalabalık gözüne çarpınca olanları anlamaya başladı.
Genç adam elindeki kahve bardağını masaya koydu. Gözleri oturduğu mekanı yani Starbucks'ı boykot etmek için yürüyüş yapan insanlara takıldı. Bir taraftan da hoparlörler anons yapıyordu. Bunları yapmak yasak değil miydi?
Kulakları sonunda net bir ses duydu.
"Gergin uykulardan, kör gecelerden, bir sabah gelecek kardan aydınlık!"
Adam ellerini şakalarına götürdü. Ayıkmak için kahve içmeye gelmişti. Şimdi bașı hem şişe şişe içtiği alkoller yüzünden hem de bağırıp duran insanlar yüzünden deli gibi ağrıyordu. Sarhoș haliyle pişman olacağı şeyler yapmak istemiyordu ama belki ayık olabilirdi. Her haliyle deli gibi davranan bir insan ayık veya sarhoş olsa ne fark ederdi ki? İki haliyle de mantığını kullanmıyordu. O yüzden ayağa kalkıp kalabalığa doğru ilerledi. Susmaları için yüksek sesle bağırdı. Anonslardan dolayı sesi duyulmuyordu.
İnsanlar bağırmaya başladı. "Sonra düğüm düğüm bilmecelerden bir sabah gelecek kardan aydınlık!"
Adam bağırmaya çalıştı. "Kesin sesinizi!" Ancak kendi sesi bile kulaklarına ulaşmadı. Herkes önemli bir şey varmış gibi bağırıp duruyordu. Sanki bir kahve içmediğinde Filistin kurtulacakmıș gibi (!)
Tabelalardan birine kaydı ela gözleri. Üzerinde "Filistin Hayırları İçin Bu Numaraya Ulaşın." yazıyordu. Daha sonra hesap sormak için numaranın fotoğrafını çekti. Baș ağrısı şiddetlenmiști. Elleri ile kulaklarını kapatıp bir an önce oradan uzaklaştı.
Yine bir islami kurgu ile geldimm.
Şimdiii diğer bölüm için bir sınırımız var.
50 yorum ve 5 vote lazım diğer bölüm için. Git gide vote ve yorum sayısı artacak ehheheheh
Eğer okuduysanız lütfen fikirlerinizi belirtin. Yorumlarınız ile kendimi geliştirmek istiyorum. Şimdiden çok sağolun. Öpüldünüz..
Allah'a emanet olunn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kahve Meselesi - ARA VERİLDİ-
Teen FictionAteist bir adam ayyaş kafasından kurtulmak için kahvesini huzurla yudumlarken Filistin için yapılan bir yürüyüşe tanıklık eder. Sarhoş kafasından kaynaklı sinirlenir ve orayı terk etmeden önce bu yürüyüşü düzenleyen kişisinin numarasını bulur. Ayıkm...