3. Kutyás problémák

285 20 0
                                    

Utoljára javítva: 2024. október 5.

Undorodva vettem szemügyre az ebédemet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Undorodva vettem szemügyre az ebédemet. Igazából a menzán többnyire egész jól főznek, csak a krumplipüré és a pörkölt nemigazán jön össze nekik.

Balszerencsémre ma pont ez a kettő volt ebédre.

Elhaladtam a többiek mellett és a szokásos helyemre ültem a sarokban lévő kerek asztalhoz.

Általában ebédelni is egyedül szoktam, de néha Lydia is mellém szegődik a másik osztályból. Ez ritkán fordul elő, mert Lydia nagyon lógós. Jó, ha hetente kétszer bejön suliba.

De úgy tűnik, hogy ez a nap más lesz.

Egy tálca csapódott neki az asztal lapjának és valaki leült mellém. Először azt hittem, hogy Jeremy az, de aztán kapcsoltam, hogy ő valószínűleg még mindig a csuklójával kínlódik az iskolaorvosnál. Na meg a mai incidensek köszönhetően valószínűleg egy ideig nem fog piszkálni.

Felnézve megállapítottam, hogy Naim ült le mellém.

-Nem kell itt is mellém ülnöd - csúszott ki a számon.

-De rajtad kívül nem ismerek itt senkit.

-Hát akkor miért nem barátkozol? - jaj istenem, hogy lehetek ilyen bunkó?!

-Azt csinálom.

Éreztem, hogy a válasza hallatán az arcom égni kezd. Barátkozni akar velem?

Vett egy kanál -inkább takonynak tűnő- krumplit és a szájába tömte. Nagy nehezen lenyelte és elfintorodott. -Itt mindig ilyen szar a kaja?

Most pont úgy nézett ki, mint egy nyafogó ötéves. Mint egy nagyon szexi nyafogó ötéves. Elmosolyodtam.

-Nem, de a krumplipürét és a pörköltet mindig elrontják. Ja és én a helyedben nem nyúlnék a húshoz.

-Miért? Normálisabbnak néz ki, mint a krumpli - böködte meg a kanalával az egyik húskockát.

-Tavaly ketten ételmérgezés gyanújával kórházba kerültek, és jó pár gyereket haza kellett küldeni, mert elhányták magukat a tanítási órák alatt. Aznap pörkölt volt az ebéd- Naim fintorogva eltolta magától az "ételt". -Amúgy köszi.

-Mit?

-Hogy megvédtél Jeremy-től - egy árnyalattal vörösebb lettem, a tenyerem pedig olyan nyirkos lett az izzadságtól, mintha az előbb mostam volna kezet.

-Szívesen - vonta meg a vállát és egy újabb fintor kíséretében legyűrt még egy kanál krumplipürét.

-Egyébként hogy csináltad? Jársz kung fu-ra?

-Kickbox-ra - javított ki lazán, mintha azt akarná bejelenteni, hogy szereti a kakaós palacsintát. -Remélem nem csapnak ki a verekedés miatt, mint az előző gimiből.

Lélekszívó - Bukott istenek 1. ✔ (Átírás alatt)Where stories live. Discover now