YARIM BERDEL

1.5K 41 7
                                    

Bu hikayede küfür, şiddet ve yer yer cinsel faktörler
vardır.

2 gündür ağlıyorduk peki ya ne için, bize kimse bir sey demiyorlardı. Kapıya vuranlarla bir hışım kapının oldugu yere döndüm. ben yukarıda balkon kısmında olduğum için avluyu tamamen görebilme imkanını bulmuştum. kapı kırılırcasına bir kaç dakika daha vurulduktan sonra konağın kahyası İbrahim Bey açtı, ben daha ne oldugunu anlamadan avlunun ortasına atılan Ahmet abimle oldugum yerde kaldım zaten hareket edemezdim bu imkansızdı. çünkü yıllar önce bi kaza kurşununa maruz kalmıştım.

Konakta bulunan herkes ağızlarını üstüne ellerini kapatırken adam bas bas bağırıyordu çok geçmeden abimin yanında rozerini görünce az çokk ne olduğunu anlamıştım fakat hala inanmamakta ısrarcıydım.

' Senin bu pezevenk oğlun benim kız kardeşimi kaçırdı bu ikisinin hükmü verilmiştir Baran Ağa.' dedikten sonra gözlerim dolu dolu olmuştu.

Bakışlarımı bu kez babama getirdim ve onu ilk kez böyle çaresiz görüyordum. Peki asıl soru bundan sonra ne olacaktı işte bu kısım muamma idi.

' Korhan Ağa böyle olmaz ben oğlumu öldürtmem ikisi kaçtıysa burda bizim de hatamız vardır bilesin. Ben oğlumu toprağa vermem , veremem.' dedikten sonra Korhan Ağa sinirle ellerini hızlıca saçlarından geçirmişti.

' Nisajin var o evli değil onunla berdel yapın.' bunu diyen abimin sevgilisi ve az önce ölüm fermanını imzalayan rozerindi. Dediğiyle sinirle elimi öylesine sıktım ki parmak boğumlarımdaki beyaz kısımları ilk kez böylesine görüyordum.

'Hayır olmaz Nisajin olmaz o daha küçük hem yapamaz o .' diyen annemle rahat bir nefes aldım. Annem asla beni istemediğim bir şeye zorlamazdı. Bunu biildiğim için içim rahatladı.

'O kim ?' diyen adama baktım. Beni sormuştu gözleri avlu da gezdi fakat bir şey bulamamış gibi gözlerini babama dikti babam çaresizce bana bakıyordu.

Babamın bana baktığını görünce gözlerini yukarı cıkarttı ve sadece baktı o kadar boş bakıyordu ki ne içinden geçtiğini anlayamamıştım.

' O kim diye sordum Baran Ağa kim?' o kadar yüksek sesle bağırmıştı ki eğer ki hareket edebilme şansım olsaydı yerimden sıçrardım galiba.

'.Kızım tek kızım .' Babam tek kızım kelimesini vurgulamıştı. Korhan Aga ve babam arasında neler geçiyordu anlamıyordum. Ama iyi şeyler olmadığı belliydi.

' Kabul ediyorum Nisajanı berdel kabulüm.' Baran Ağa bunları söylerken kin ve nefret tohumlarını içeren ses tonu ile söylemişti. Peki ben bana sormayacaklar mıydı?

'ANNEEE!' Barbaros abim aniden bağırdğında annemin olduğu tarafa geçtim ve ne olduğunu anlamaya çallıştım. Annemi yerde görünce ne kadar yanına gitmek istesem de gidemeezdim Lanet olsun.

Herkes bi anda annemin etrafına toplandı. Bende gitmek istiyordum. Ama yapamazdım. Korhan Ağa hala bana bakmaya devam ediyordu.

Annem biraz olsun gözlerini açtığında korhanın üstüne gelen barbaros abim korhana bir yumruk atmak için elini kaldırmıştı fakat korhan onun elini havada yakalandığında elini sertçe bıraktı ve ağlamama neden olacak sözleri söylemeye başladı.

'' Bu ikisi ölmeyecek fakat nisajin benim gelinim olacak eğer ki bunu kabul ederseniz ölmezler.''

Ne diyeceğimi bilemiyordum.

Yarım BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin