O günden sonra yine aynı şeyler yaşanmaması için dualar eder olmuştuk. Benaz ablayı ilk kez o gün çaresiz görmüştüm. Korhan onun üstüne gidince benaz abla patlama noktasına gelmiş ve masadan kalkmıstı fakat Korhan'ın olayın peşini bırakacak hali yoktu. Korhan da benaz ablanın peşinden gidince birlikte salona geçtiler. Bizde kalkmak istedik fakat Alparslan abi engellemişti . Salondan bağırış ssesleri gelince herkes dikkatlice dinlemeye başladı.
Uzun bir kavganın sonunda Kapı açılmış Korhan'ın bedenini görmemle ayağa kalktıgım da aynı süre içinde odanın içinden bir el silah sesi de duyulmuþtu. Korhan'in anlık o sesle arkasına döndüğünde masadakiler ise kapıdaydılar . Ben ise yerimden adım atamayıp o şekilde bekliyordum.
Korhanı tekrar görmemle kucağında kollarını ve basını salmış benaz ablayı görmemle şokla açılmış gözlerimle korhana bakıyordum. Hemen hastaneye gitmişler ve ameliyata alınmıştı. Çok şükür ki benaz ablanın ameliyatı çok iyi geçmiş ve yoğun bakımda 2 gün her ihtimale karşı tutulmuştu. Daha sonra ise normal odaya alınmak istenilse bile berze annenin durumu öğrenmesi ile hemen hasteneden çıkartılmış ve konaga getirilmişti. İlk gün konaktaki herkes hastanede olsa bile ikinci gün korhan ve Alparslan abinin isteği ile konağa getirilmiştik. Benaz ablanın iyi olduğunu görmek en azından yüreklerimize su serpmişti.
Berze annenin emri ile benaz ablanın kalacağı yer tertemiz edilmiş ve steril bir ortama denk getirilmişti. Berze anne, benaz abla eve geldiği gün sımsıkı sarılmış özlemini gidermişti. Odaya geldiğinde gözlerini berze anneden ve korhandan kaçırıyor yere bakıyordu bu haline üzülsem de bir şey diyemedim.
'' Benaz, senden de dinlemek istiyorum.'' berze anne , benaz ablaya yaklaşıp söylediği sözlerle benaz abla kafasını kaldırmış ve dik başlı haline geri dönmüştü.
'' Bilmiyor musun ki?''
'' O gün bana onu unuttuğunu artık onun arkasından üzülmeyeceğini , beklemeyeceğini , onunla hayaller kurmadığını söylemiştin. Daha sonra öğreniyorum ki, kızım kendini o pislik için vurmuş onu hala sevdiğini söylüyor.'' dedi daha da yaklaşarak.
En son aralarındaki mesafeyi de kapattığın da berze anne, benaz ablaya güçlü bir tokat atmıştı. Benaz abla , berze annenin yüzüne dik dik bakarken gözleri dolmuş fakat ağlamamaya kendini zorlarken dudakları büzülmüş yukarıya bakmaya çalışıyordu.
' Bana bak benaz ! Ben hayatım da sana ikinci kez tokat attım. Bu ikisi de o adam yüzünden ilkinde de aynı şeyi yapmıştın . Gittin kendini o köprüden attın. Şimdi de aynı yüz, aynı bakışlar, aynı çaresizlik. Benim sabrımı sınama vazgeçeceksin yoksa ben seni vazgeçirmesini bilirim. Berze annenin yaptığı uyarıyı anlamış gibi berze annenin kolundan tutmuş ve yapamazsın asla bu kez kendimi öldürürüm. demişti benaz abla.
O gün geldiğinde görürsün. Yapar mıyım, yapamaz mıyım diye ? berze annenin kolunu bırakan benaz abla yere kendini salmış ve ağlamamaya çalışıyordu. Berze annenin ağzından Cıkan her şeyi yapacağını aylar önce anlamış ve ondan ilk başlarda korksam da adaleti ve merhametinden korkum zamanla azalmış kendi annem gibi görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Berdel
Novela Juvenil'' Bu ikisi ölmeyecek fakat nisajin benim gelinim olacak eğer ki bunu kabul ederseniz ölmezler.'' Ne diyeceğimi bilemiyordum. Babam bana pişmanlıkla baktığında hükmün çoktan verildiğini anlamıştım. Ona bu halimle nasıl kadın olacaktım. İsmimin anla...