Sabah rahatlamış ve ekstra gülen bir yüzle karşılaşmıştım. Gözlerime güneşin ışığı işkence ederken korhan tam olarak güneşin bulunduğu yerde yatıyordu. Ona bakmak şuan bir işkence gibi gelse de gözlerimi çizgi haline gelecek kadar kısıp zorlukla bakmaya çalışmıştım. Bu halime fazlasıyla memnun olmuş ki sırıtmaya başlamıştı bile.
‘’ saat kaç ?’’ kısık ve yeni uyanmış çatallı sesimle sormuştum.
‘’ 11.30 oldu.’’ dediği ile hemen hazır ola geçer gibi kalkıp ayağa dikilmiştim. O bu halime daha da fazla gülüp ‘’ ne gülüyorsun bu saate kadar niye uyandırmadın ki beni.’’ sinirle sarf ettiğim sözlere karşı oldukça sakin bir cevap vermişti.
‘’ Seni uyurken izlemeyi seviyorum.’’ demişti. Bir an için duyduğum sözlerle ağzım bir karış açılıp hemen ardından kapansa da ‘’ dişlerin ne kadar keskinmiş.’’ yeni farkeder gibi söylediği sözleri ben anlamamıştım.
‘’ ben giyineyim. ‘’ demiş ve dolaptan dizlerimin üstünde biten kırık beyaz rengi bir elbise alıp banyoya girdim.
Günlük bakım rutinimi yapıp kıyafetimi de giyinip banyodan çıktım.
Makyaj masasının üstünden tarağı alıp bu sıcak havada en ideal saç modelini yapacaktım. Korhan napıyorsun der gibi bakınca neyi olduğunu anladım. O her zaman ne kadar aciliyeti olursa olsun saçlarımı kendisi tarardı. Tarağı elimden adlıp sakince taramaya başladı. Saçlarımın uçlarını pek tarayamayınca sıvı saç kremininden sıkıp o şekilde taramaya devam etti.
Geçmiş
Saçlarımın uçları her zamanki gibi beni delirtirken az önce daha banyodan çıkmıştım. Uçlarını kırmamak için sıvı saç kremini elime alıp biraz sıktım.
‘’ onu neden kullanıyorsun ki zaten mis gibi kokuyorsun.’’ diye soran korhan bana dikkatle bakıyordu. Biraz başımı döndürüp ‘’ çünkü saçlarım çok karışıyor birde uçları çok kırılgan olduğundan kırılmasın diye.’’ cevaplamıştım.
Günümüz
Hatırladığım anı ile gülümserken korhanda boy aynasından beni farkedip ‘’ ne geldi aklına ?’’ demişti.
‘’ değerli hissettiğim bir anı.’’ diye daha gizemli olmayı seçmiştim. Korhan bundan hoşlanmamış fakat çok da ses etmemişti. Saçlarımı taramayı bitirdiğinde omzuma küçük bir öpücük bıraktığın da omuzlarıma iki eliylebaskı uygulayıp ayna da nasıl durduğumuza bir süre baktı.
‘’sen her zaman kırılgan ve bir o kadar da güçlü bir kadınsın. ‘’ demişti. Anlık gelişen bu durumla şaşırmam gerekirken hiç şaşırmamıştım. Çünkü korhan beni her anımızı özel hissettirmek için çaba harcıyordu.
‘’ sen ise beni her kötülüğe karşı koruyan kahramanımsın.’’ bir anda onun sözlerine karşılık vermek istedim. Biraz mahcubiyet çokça onu arzulayan içimdeki hislere engel olamamaktan bu kadar çok çekiniyordum aslında.
Sözlerim ile o mahrur bakışlarını bana yöneltmişti. Belimi kavrayan eli ile poziyonumu koruyamamış daha da ona yaklaşmıştım. Dip dibe geldiğimiz de ‘’ güzelim benim’’ dedikten hemen sonra gözlerimin içine bakarak öpüşmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Berdel
Dla nastolatków'' Bu ikisi ölmeyecek fakat nisajin benim gelinim olacak eğer ki bunu kabul ederseniz ölmezler.'' Ne diyeceğimi bilemiyordum. Babam bana pişmanlıkla baktığında hükmün çoktan verildiğini anlamıştım. Ona bu halimle nasıl kadın olacaktım. İsmimin anla...