Глава 1

25 2 0
                                    

     Коли на небі повний місяць, коли ніч огортає місто, темрява виходить на полювання в пошуках відчайдушних людських душ. І лише один день на рік, у Ніч Усіх Святих, коли на небі світить криваво-червоний місяць, сам Князь Темряви спускається на землю в пошуках тієї самої душі.


***

     Цілком розчарувавшись у своєму житті, Хесу стояла на мосту, а по щоках повільно текли сльози. В одній руці вона тримала пакетик із кількома пляшками соджу. Їй ще ніколи не було так погано, як зараз.

     — Як же я ненавиджу це життя! Чому, чому це відбувається саме зі мною. За що ти так зі мною? — Хесу кричала задерши голову до неба, — Чорт забирай, ненавиджу, ненавиджу цей світ! — Хесу намагалася вкласти у свій крик увесь той біль та розпач, що розривав її зсередини.

     — Тихіше, не галасуй.

     Хесу здригнулася від несподіванки. Позаду неї стояв старий дідусь.

     — Не галасуй, інакше вся погань злетиться сюди.

     — Що?

     — Сьогодні ж День Усіх Святих, хіба не знаєш.

     — І що з того? — крізь сльози спитала Хесу. Їй і так було погано, а ще цей старий причепився і каже всілякі дурниці.

     — Цієї ночі править нечисть. Сам диявол нишпорить у пошуках відчайдушних душ і забирає до себе в пекло. Треба бути тихішим, щоб він не почув.

     — Добре, я буду тихіше, — прошепотіла Хесу. Вона це сказала, щоб дивний старий відстав від неї. Зараз їй як ніколи хотілося побути наодинці із собою.

     — Я кажу правду. Я одного разу зустрів його.

     Старий виявився дуже причепним. Не зважаючи на те, що Хесу ігнорувала його, він все одно продовжував розповідати якісь дивні речі. Тільки дитина могла в це повірити.

     — Я був тоді молодий, — старий продовжував, не звертаючи на неї уваги, — Пам'ятаю, що в той час я любив ризикувати. Іноді виходило заробити непогані гроші, але мені було мало. Я хотів більше. Якось я заборгував банді величезну суму грошей. У мене було два варіанти, або віддати борг, або вони вб'ють мене. І тоді я зустрів Його, — може старий і був психом, але Хесу мимоволі почала слухати історію, — Він виглядав як звичайна людина, ось тільки аура в нього була інша, сильніша. Тоді він запропонував мені укласти з ним угоду.

Поцілунок темрявиWhere stories live. Discover now