Поки Хесу з цікавістю спостерігала, як незнайомий, гарний, молодий чоловік невимушено вів розмову, Техьон намагався стримати гнів, який готовий був вирватися будь-якої миті. Його переповнювала лють, що накопичилася за всі ці роки.
"Так от де ти весь цей час ховався", — промайнуло в нього в голові.
Хлопець, який так сподобався Хесу, був Техьону дуже добре знайомий. Колись вони були найкращими друзями, але після того, як Намджун спробував влаштувати переворот у підземному світі, щоб усунути Сатану і захопити "вселенське зло", вони назавжди стали ворогами.
— Погодься, він дуже гарний.
— Тобі видніше, — крізь зуби сказав Техьон.
— Я впевнена, що він справжній джентльмен. Судячи з того, як він поводиться за столом, він добре навчений манерам. Я права? — Хесу, звичайно ж, не дуже цікавила його думка. Вона була просто зачарована Намджуном. Це питання вона поставила, тільки для того, щоб переконатися, слухає він її чи ні.
— Не сумніваюся. — Техьон втратив інтерес до сьогоднішнього вечора після того, як побачив його. Він стільки років шукав Намджуна, обшарів кожен куточок, але від нього не було ні сліду. А зараз він спокійно вечеряє та спілкується з людьми, не боячись, що його знайдуть і схоплять демони. Але чому тоді Техьон не відчув його присутності раніше.
— Ти можеш закохати його в мене? — з надією глянула на нього Хесу.
— Ні.
— Чому?
— Я не можу цього зробити.
— Ти не можеш, бо ще не відновився після підписання контракту, правда? — Хесу не втрачала надії, адже вона уклала контракт із дияволом. Нехай квартиру вона здобула без магії, але хоч це вона хоче отримати, не прикладаючи особливо багато зусиль.
— Ні, не через це.
— Тоді в чому причина?
— Кохання демонам не підвладно. Пристрасть — так, але не кохання. Я не можу змусити тебе когось полюбити. І також не можу змусити полюбити саме тебе. Я просто цього не можу. Не має значення є в мене сили чи ні.
— Але ж ти обіцяв мені.
— Я не повторюватиму двічі. Я можу допомогти тобі спокусити його, але не закохати в тебе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Поцілунок темряви
FanfictionКоли в житті Хесу настала чорна смуга, коли здається, що життя на цьому закінчено, в цей момент до неї приходить Князь Темряви, щоб запропонувати укласти угоду. Вона отримає щасливе, безтурботне життя замість душі. Але чи можна бути по-справжньому щ...