Глава 4

26 2 1
                                    

     Демон-кат. Його обирає сам Сатана. Для кожної душі, що підписала контракт, обирають свого ката, який, коли настане час, уб'є коханого, а її душу супроводить в Пекло на суд до Сатани.

     — Виходить, Сатана вибрав тебе на роль її ката. — Техьону не треба було обертатися, щоб подивитися, хто це. Він і так знав. Потужна аура, навіть Техьона пробирало тремтіння, запах сірки впереміш із запахом крові, від нього прямо віяло смертю.

     З першої зустрічі Техьон був шокований, яка сила дрімала всередині Чонгука. Досі він не може зрозуміти, чому Чонгук виконує роботу нижчих демонів, якщо по силі він на голову вищий за всіх інших. Іноді навіть здається, що Техьон поступається по силі йому, хоч в ієрархії демонів стоїть на найвищий сходинці. Якби вони зіткнулися в сутичці, то швидше за все Техьон зазнав би поразки.

     — Ти не радий мене бачити? — Чонгук посміхнувся. На його руках ще не встигла висохнути кров попередньої жертви. Вона повільно стікала по руках і капала на підлогу.

     — Давно ми не працювали разом, — Техьон не став відповідати на його запитання. За інших обставин, можливо, він був би дуже радий бачити свого старого друга. Але зараз все було інакше.

     Одним із найжорстокіших і безжалісних демонів був саме Чонгук. Він уже багато століть вбиває і доставляє занепалі душі на суд Сатані. Він так довго займається цим, що вже нічого не відчуває ні жалю до жертви, ні радості від вбивства, ні страху. Він найкраща машина для вбивств у всьому Пеклі.

     — Ти мені все ліжко замазав у крові, — з обуренням промовив Техьон.

     — Пробач, не встиг прийняти душ, — Чонгук хитро посміхнувся. — Не проти, якщо я спочатку змию весь бруд, а потім поговоримо про справу. — Не чекаючи відповіді, Чонгук попрямував до ванної кімнати.

     За дверима почувся шум води. Техьон стомлено плюхнувся в крісло. Тисячу років він займається тим, що укладає угоди з зневіреними душами, виконує всі їхні бажання і найменші забаганки. За стільки років він просто втомився від цієї повсякденної рутини. Щоразу йому доводиться пропускати через себе їхні емоції та почуття. Вони заплутуються та переплітаються з його справжніми почуттями. І тепер він виразно відчуває у собі, що відчуває Хесу. Техьонові знадобиться час, щоб відновитися і повернутися у свій колишній стан, але для початку потрібно захистити Хесу від Чонгука, ось тільки як це зробити. Чонгук не з тих демонів, хто виконуватиме все, що накажеш. Він вважає за краще діяти по-своєму, використовуючи часом неординарні методи.

Поцілунок темрявиWhere stories live. Discover now