Хесу затамувавши подих, чекала на відповідь. Подумки вона благала, щоб відповідь була позитивною. Вона пам'ятає, як минулої ночі провела у нього вдома. І якщо не враховувати нічного кошмару, який закінчився так само швидко і раптово, як і почався, то в нього вдома вона почувала себе спокійно. Незважаючи на те, що він демон, поряд з ним вона почувається в безпеці.
— Хесу... — Техьон важко зітхнув.
— Мені страшно. — випалила Хесу, боячись почути відмову. — Я не хочу бути сьогодні одна.
Хесу вирішила зізнатися у своїх страхах. Вона боялася болю, боялася невідомості та ночі, яка може підготувати неприємний сюрприз. І тільки Техьон здатний на якийсь час заглушити страх, що сковує її залізними ланцюгами.
— Гаразд. Якщо ти так боїшся залишитися одна, то так і бути сьогодні переночуєш у мене, але тільки сьогодні. — Страх Хесу можна пояснити. Техьон і сам здогадувався, що Чонгук міг знову спробувати налякати її, тому Хесу буде безпечніше в нього. Принаймні, до нього додому Чонгук точно не посунеться.
— Дякую, — Хесу посміхнулася. Вона була рада, що Техьон пом'якшав і дозволив їй залишитися в нього. Тепер вона не так боялася настання ночі.
До його будинку вони дісталися досить швидко. Техьон провів невелику екскурсію по квартирі, показавши кімнати, в які вона вільно може заходити і брати, що їй потрібно, щоб Хесу зайвий раз його не турбувала через дрібниці.
— У цій кімнаті можеш спати. — Техьон провів її в гостьову спальню, де вона вже раз ночувала. — Я розповів тобі, де що лежить, тому, як кажуть люди, почувайся як удома.
— Я зрозуміла. Ще раз дякую, що не відмовив мені.
Техьон кивнув і вирушив на вихід, але згадавши, що забув дещо сказати, зупинився у дверях.
— Мало не забув. Ти можеш ходити скрізь і брати, що хочеш, але моя спальня і мій кабінет — це ті дві кімнати, куди тобі заходити заборонено.
— Чому?
— Як я вже казав мені треба працювати, а ти мене тільки відволікатимеш. Тим більше, до мого кабінету люди не можуть увійти, якщо я сам тільки цього не захочу. Ти даремно тільки витратиш свій і мій час. Теж саме стосується і спальні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Поцілунок темряви
FanfictionКоли в житті Хесу настала чорна смуга, коли здається, що життя на цьому закінчено, в цей момент до неї приходить Князь Темряви, щоб запропонувати укласти угоду. Вона отримає щасливе, безтурботне життя замість душі. Але чи можна бути по-справжньому щ...