Глава 7

7 2 0
                                    

     Хесу змогла зітхнути з полегшенням лише після того, як вони від'їхали машиною на пристойну відстань від клубу. Навіть перебуваючи на такій відстані, і не бачачи її, Чонгуку вдається завдавати їй болю. Побоювання Техьона підтвердилися. Чонгук не той демон, яким можна керувати. А це означає, що як би він не намагався її вберегти від нього, кату не важко знайти підходящий момент для своїх "ігор". Зараз, поки сили Техьона не відновилися, вона у великій небезпеці, оскільки він не може протистояти йому в такому стані.

     Але все ж таки є надія, що Чонгук переключить свою увагу на Намджуна. Адже протягом 10 років він був його ціллю номер один. Не було жодного дня з моменту його зникнення, щоб Чонгук чи Техьон не шукали його. А коли Намджун нарешті з'явився колишня ненависть до нього зросла ще сильніше. За своєю натурою демони ніколи нікого не прощають і не забувають образ. І Намджун не буде винятком. Із цього дня його нормальне життя закінчилося. Зараз на нього розпочнеться справжнє полювання.

     Весь цей час, поки вони їхали, Техьон був занурений у свої думки. Він перебирав у голові безліч варіантів, що може статися з появою Намджуна. Те, що він знайшовся, не могло не тішити, але тепер все залежить від Хесу. Точніше від вибору, який вона зробить у майбутньому. Якщо вона все ж таки вибере Намджуна, то він зможе уникнути найжахливішої смерті, яку тільки може уявити демон.

     Припаркувавши автомобіль на узбіччі дороги, Техьон глянув на Хесу. Вона мирно спала поряд. У неї сьогодні видався важкий день. Втім, їй потрібно звикнути, що тепер її життя не буде колишнім. Вона зв'язала свою душу із демонами. Тепер від них не втекти. Хоче вона цього чи ні, але їй доведеться часто стикатися з ними. А знаючи, хто її кат, то навряд чи матиме хоч одну спокійну ніч. Він відпустить її, якщо Хесу віддасть зрадника. Ось тільки вона поки що в невіданні, і не знає, до чого може привести її бажання, і які можуть бути наслідки.

     Хесу повільно розплющила очі і подивилася у вікно. На вулиці стояла непроглядна темрява, поряд не було жодного вуличного ліхтаря, що було досить дивно для Сеула. Тільки фари автомобіля освітлювали невелику ділянку дороги, але це навіть не допомагало розглянути, де вони знаходилися. Жодного розпізнавального знака, жодної будівлі, ні душі.

     — Ми вже приїхали? — спитала Хесу. Вона не могла нічого роздивитися за вікном, тому не знала куди Техьон їх привіз. Після клубу з демонами вона не знала чого ще чекати від сьогодення. — Чому не розбудив? — Хесу намагалася раніше не впадати в паніку, але все ж таки абсолютно безлюдні вулиці її лякали. Хто знає, може Техьон привіз їй у чергове лігво демонів. І їй знову доведеться терпіти той біль, що досі віддається всередині.

Поцілунок темрявиWhere stories live. Discover now