Весь ранок Чонгук з Техьоном обговорювали питання, пов'язані з роботою і з Хесу. Техьон заспокоїв його, запевнивши, що вчора зайва турбота про неї, лише побічний ефект від краплі крові. Для Техьона було полегшенням, коли Чонгук повірив, адже це було правдою, хоч і частково.
— Будь обережнішим з нею, — Чонгук попередив його. Він розумів, що господар не прощає, якщо виявити слабкість по відношенню до людини. — Вона лише чергова занепала душа, яка спокусилася легко отримати все, при цьому не докладаючи жодних зусиль.
— Не турбуйся. Те, що було вчора, більше не повториться. Я контролюю ситуацію. — у відповідь Чонгук лише кивнув.
Попрощавшись із Чонгуком, Техьон сидів на кухні, занурений у свої думки. Він прокручував у голові події минулої ночі. Техьон розумів, що Чонгук небезпечний для неї. Він майже некерований. Потрібно, щоб він переключив свою увагу на когось іншого, тільки як. Весь ранок Князь думав про це, але нічого не лізло в голову.
— Доброго ранку, — помітивши, що Техьон занурений у свої думки, Хесу обережно ввійшла на кухню. Вона боялася потурбувати його.
— Доброго ранку, Хесу. Як спалось? — Техьон сидів за столом, схрестивши руки на грудях.
— Добре, — збрехала Хесу. І відразу прикусила губу.
— Ти не вмієш брехати. — Техьон краще за неї знав, що вчора сталося.
— Гаразд, — Хесу налила собі каву і сіла навпроти Техьона, — мене мучили кошмари. Але... незважаючи на це, я чудово виспалася.
— Радий чути. Чим плануєш зайнятися?
— Не знаю. Я думала, ти мені підкажеш.
— Я? — здивувався Техьон.
— Звичайно, а хто ще. Не щодня я йду на угоду з демоном. А в тебе в цьому є досвід.
— Правильно. Але в тебе все ж таки мають бути якісь плани на сьогодні, чи ні?
— Які в мене можуть бути плани: з квартири виселили, з роботи звільнили, друзів нема, хлопця нема, сім'ї нема. Я абсолютно вільна.
— Ти ж не збираєшся сидіти тут?
— А чому б і ні. Тепер я можу тільки побажати, і все буде. Навіть працювати не доведеться, — Хесу від щастя аж у долоні заплескала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Поцілунок темряви
FanfictionКоли в житті Хесу настала чорна смуга, коли здається, що життя на цьому закінчено, в цей момент до неї приходить Князь Темряви, щоб запропонувати укласти угоду. Вона отримає щасливе, безтурботне життя замість душі. Але чи можна бути по-справжньому щ...