-Tanıtım-

74 2 0
                                    


Siyah. Görebildiğim sadece siyah. Sağıma dönüyorum boş, soluma dönüyorum yine boş. İcimdeki korku kilitli kapılar arkasına gizlice saklanmış, gelecek hamlesini bekliyordu. Neydi içimde bu kapana kısılmış gibi hissetmemi sağlayan şey. Sanki içimde bir zehir vardı ve gün geçtikçe vücuduma yayılıyordu. İcimdeki ses elini bana doğru gösterip haykırdı
'Sen bir hicsin'
Buruk bir gülümseme oluştu dudaklarımda. Evet, ben bir hiçim. Hatta o kadar bir hiçim ki, bu hiçlik beni çıplak elleriyle boğuyordu. Üstünde oturduğum sert cisim ve ellerim ile bacaklarıma baskı uygulayan ipler yüzünden yüzümü buruşturdum. Bir kez daha denedim kurtulmayı, bir kez daha bir haykırış firar etti dudaklarımdan benden izinsiz. Bacaklarım ve ellerim işlevini kaybetmişti sanki. Hareket edemiyordum. Bu korkunç durumdan nasıl çıkacağımı bilmiyordum. Bir yardım eline bakınıyorum ama kimse yok. Boğazımdan yükselen acı tat midemi bulandırmaya başlıyordu. Bu hissi fazla iyi tanıyordum. Bedenim buz kesmişti. Gözlerimi yumdum. Arkamdaki Gölge her saniye bana daha fazla yaklaşırken benliğimi terk ediyordum adeta. Kaç saattir, gündür yada aydır burda olduğuma dair hiç bir fikrim yoktu. Yaşadığımı bile hissedemiyordum artık. Gerçi ne zaman hissedebilmiştim ki? Gözlerimi yumup yutkundum.
Nasıl bir işkenceydi bu tanrım? Ruhumun her bir gecen saniye ile bir bir söküldüğünü hissediyordum. Bu acı katlanılmazdı. Kulağıma dolan seslerle biraz daha sıkı yumdum gözlerimi.
Arkamdaki adım sesleri git gide yaklaşıyordu.

Hiç ölümün gölgesinde özgürlüğü yaşadın mi ?
Ben yaşadım. Hatta yıllarca. Her hayatıma giren insan kalbime bir cam parçası saplayıp çıktı. O kadar delik deşik oldu ki kalbım, artık acıyı hissetmemeye başladım. Daha doğrusu bütün duygulara karşı hissizleştim. Ben artık yalnız, hissiz ve soğuk biriydim. Zaten hiç kimse benden tersini isteyemezdi . Çünkü şuanda olduğum kişi onların eseriydi. Onların sonunda karşısına geçip başkalarına gururla sundukları eseri. Ve şuanda ilk defa ne yapacağımı bilmiyordum. Ilk defa kendimi savunmasız ve korkak hissediyordum. Ve ilk defa bu Gölge beni bu denli korkutuyordu. Çünkü bu Gölge ilk defa bu kadar güçlüydü. Be ise belki de ilk defa bu kadar savunmasız.

Soğuk RitimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin