Kendime verdiğim sözü asla unutmamam gerekiyordu "Bundan sonra aşk meşk işi yok" sürekli içimden tekrarlıyordum ama nafile Aras Bey'in çekiciliği beni benden almıştı. Daha önceden aşk hayatımın her zaman iğrenç gittiğini hatırlıyorum ama yapacak bir şeyim yoktu, kendimi ilk defa bu kadar aşık hissediyordum.
Haftalar geçip gitti derken iş yerimde 1. Ayımı doldurdum. Ayın işçisi ve yeni sekreterlik seçimi olacaktı. Tabii ki ikisi de ben oldum, bunun için gerçekten çok mutluyum çünkü sonunda sevdiğim adamın yanında olabilecektim.
Kıskanç Ceren istifa etti ne mutlu bana. Gitmeden önce bana bir çift sözü varmış konuşmak istedi. "Ne oldu ne istiyorsun benden?" Dedim, telefonumun kamerası açıktı hem rahatça ses kaydedebiliyor hem de videoya alabiliyordum -ona güvenmiyordum açıkçası-. Üzgün bir ses tonuyla "Bir şey istemiyorum ama bu çok önemli" Dedi ve başını önüne eğdi. "Neymiş bu kadar önemli olan?" Diye karşılık verdim. O üzgün ses tonu gitti ve bana bir çanta uzattı "Lütfen bunu incele ve kimseye bir şey söyleme, içinde zaten numaram var istediğin zaman arayabilirsin." Dedi ve koşarak uzaklaştı, olduğum yerde kalakaldım. Çantayı açtım, çantanın içinden bir USB, bir telefon numarası ve bir anahtar çıktı bu beni neden alakadar etsin diye düşündüm. Çantayı biraz daha kurcaladıktan sonra çantanın iç kısmında "Aras Yıldırım" yazdığını fark ettim bu çanta Aras'a aitti.
Eve erkenden geçtim, abim evde değildi annemle birlikte akşam yemeğini yedikten sonra odama çıktım. Bilgisayarımı açıp çantanın içinden çıkan USB bilgisayara taktım. Bir kamera kaydıydı. Aras ve yanında bir kız vardı, kız Ceren'e çok benziyordu. İlerleyen dakikalarda Aras'ın kıza şiddet uyguladığını gördüm dediğim gibi kız Ceren'e çok benziyordu fakat o kız Ceren miydi?
Anahtarın nereyi açtığına dair bir fikrim yoktu bunu ancak abime sorabilirdim. Uras'a "Bana yardım edebilir misin?" Dedim. Sağ olsun yardım edebileceğini söyledi onu eve davet ettim, sabahlayıp bu konu hakkında sohbet edecektik.
Uras bize geldi, ses kaydını daha doğrusu videoyu gösterdim ve çantanın içindekileri. "Peki USB ne çıktı, taktın mı bilgisayara?" Diye sordu. Bilgisayarda ki kamera kaydını gösterdim "Aras'ı uzun zamandan beri tanıyorum böyle bir şey yapmış olamaz" Dedi. "Kız bana tanıdık geldi ama bilemedim, kıza da bir baksana." "Evet çok tanıdık" Dedi ve odayı bir sessizlik kapladı, söze atıldı "Baksana" Dedi yüksek sesle "Neye bakayım be?" Dedim. "Fark etmedin mi Ecrin bu" Dedi. Şaşkın bir yüz ifadesiyle birlikte "Ne yani Aras Ecrin'le kavga mı etmiş, ne alaka onlar birbirlerini bile tanımıyorlar." "Bilemiyorum" dedi alçak sesle ve kahvesinden bir yudum aldı.
Ecrin yakın olmasa da arkadaşım, Uras'ın hoşlandığı kız; sarı düz saçlı, gitar çalmakta oldukça başarılı aynı Uras gibi. Videoyu sabaha kadar izledik ve Ecrin olduğuna karar verdik.
Abim gece yarısı eve geldi "Hayırdır bir sıkıntı mı var?" Dedi. "Bir sıkıntı yok anlatırım sonra ama bir bekle." Çantanın içerisinden anahtarı aldım ve abime gösterdim "Bu nerenin anahtarı olabilir, biliyor musun?" Dedim. "Bir bakmam lazım, tam olarak bir şey diyemem." Dedi ve "Bu bende kalsın, öğrenince söylerim." Dedi.
Uras'la sabaha kadar konuştuk, anahtarı halletmiştik sonuç olarak abim bize söyleyecekti, sabah ben Ceren ve Ecrin'i arayacaktım eğer kabul ederler ise buluşacaktık. Kamera kaydında ki yer dikkatimizi çekti bir ofise benziyordu hatta bir ofisin önü ama o saatte hiç kimsede etrafta yokmuş yani tatil günü olabilir ya da korona zamanından kalan bir kamera kaydı olabilirdi. Zaten kayıt oldukça eskiydi.
İlk olarak Ceren'i aradım "Buluşabilir miyiz? Önemli." Dedim. Tam olarak nerde olduğunu bilmediğim bir cafeye çağırdı uzak değildi zaten arabaya binip cafeye gittim, Ceren bir masada oturuyordu yanına gittim. "Ne oldu?" Dedi. "Bana bu çantayı vermenin amacı neydi?" Dedim. Sert bir bakış attı "Ne bakıyorsun cevap ver işte!" diye çıkıştım. "Bana bunu biri vermedi, biliyorsun sekreter olduğum zamanlar Aras'ın yanından hiç ayrılmıyordum, bir gün masasının altında bir kol gördüm kolu kendime doğru çektim ve bir çanta olduğunu fark ettim. Tabi bu zamana kadar çanta bende kalmadı, çantayı açtım ve USB bile denedim ama hiç bir şey anlamadım belki sen anlarsın." Dedi. "Nasıl Aras bunu fark etmedi mi?" Dedim. "Bilmiyorum fark ettiyse de bana bir şey demedi." Dedi. Uzun süre sessizlik oluştu. "Anahtar hakkında bir bilgin var mı peki?" Dedim. "Maalesef yok." Dedi. "Tamam o zaman, son olarak kamera kaydının nereye ait olduğunu bulabilir miyiz ya da öğrenebilir misin?" Dedim. Üzgün bir ses tonuyla "Keşke" "Keşke sana yardım edebilsem... Ama üzgünüm bunu yapamıyorum." Dedi.
Uras beni bekliyordu kendi arabasıyla. Arabayabindim ve Ecrin'i aradım. "Bugün buluşma ihtimalimiz var mı, Uras'la birliktegeleceğiz." Dedim. Uras'ı duyunca sesi değişti "Tabi ki de." Dedi hevesle. Banakonum attı ve Uras ile yanına gittik. "Neymiş bu, ne hakkında konuşmakistiyorsunuz?" Dedi ve gülümsedi. "Bir kamera kaydı göstermemiz gerekiyordürüst olursan sevinirim." Dedim. Kamera kaydını izledikten sonra mosmor oldu"İyi misin?" Dedi Uras. "İyiyim..." Dedi. "Bir şey söyleyecek misin peki?" Dedimve keskin bir bakış attım. "Bu videoyu nereden buldunuz?" Dedi. "Video değilkamera kaydı." Ve "Anlatmayı düşünüyor musun?" Dedim. "Bu video da ki benim."Dedi. "Ciddi misin biz hiç bilmiyorduk zaten. Sanki sana onu soruyoruz. Ne olduburada?" Dedim. "Aras'ın mafya olduğunu öğrendim ve doğal olarak ona sordumfakat beni tersledi ama yine de mafya olduğunu kabul etti." Dedi. "İyi de senonu nereden tanıyorsun?" Dedim. "Zamanında onun ofisinde çalıştım ve de eskisevgilisiyim." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalp
RomanceAnnesi ve abisiyle yaşayan Gece'nin insanı büyüleyen güzelliği ve başarıları herkesi çok şaşırtmıştı, yeni hayatı sadece işini değil tüm aşk hayatını değiştirmişti...