İlk Öpücük

10 3 1
                                    

Hoş iyi ama Aras hakkında oldukça fazla bilgi öğrenmemem de hoş değildi. Aras'ın mafya olmasına mı şaşırayım yoksa Ecrin'in Aras'ın eski sevgilisi olmasına mı? Aslında hiçbiri beni ilgilendirmiyor fakat bir kişiden hoşlanınca sanki beni de ilgilendiriyormuş gibi hissediyordum. Ecrin'e "Tamam" Dedim ve oradan uzaklaştım, Uras peşimden geldi. Araba da ikimiz de konuşmuyorduk. Beni evime bıraktı.

Aras hakkında daha fazla bilgi öğrenmem lazımdı bu yüzden ona çok yakın davranacaktım. Planım şu şekildeydi; İşe gittiğim ilk gün ondan hoşlandığımı ve sevgili olmak istediğimizi söyleyecektim ve yakınlaşacaktım. Yani kendi fikrim bu şekildeydi ve Uras'a da söyledim. Uras buna yapacağıma inanmadı çünkü ne kadar utangaç biri olduğumu biliyordu. "Eğer öyle düşünüyorsan yarın izlersin camlardan belli olur zaten." Dedim sırıtarak. Uras beni eve bıraktı evde abim yoktu Annem "Hoş geldin gel en sevdiğin yemekleri yaptım" Dedi. Gerçekten de en sevdiğim yemekleri yapmıştı ve böyle bir günün üzerine çok iyi gelmişti. Yemek yerken "Abim nerede biliyor musun?" Dedim. "Bilmiyorum bu ara eve geç geliyor bir şey de söylemiyor zaten" Dedi. Abimin anahtar için bu kadar geç kaldığını düşündüm ve bir şey demedim.

Abim eve sabah gelmişti ben tam işe giderken o yeni geliyordu. Oldukça heyecanlıydım. Kapının önünde arabasıyla Uras beni bekliyordu "Hayırdır ne oldu?" Dedim alaycı bir tavırla. Bana kapıyı açtı "Ne bu kibarlık?" Dedim. "Bugün yeterince yıpranacaksın zaten bırak da biraz kibarlık yapalım" Dedi ve kahkaha attı. Yol boyunca sırıtıyordu, gülmemek için zor duruyordu.

İş yerine vardık, benim masama Mia'yı almışlar bende Aras'ın yanında çalışacakmışım, bu benim için daha iyi oldu. Öğlen paydosuna az kalmıştı Uras'a telefondan mesaj attım.

Gece=Planı başlatıyorum, hazır ol.

Uras= Hazırım.

Gece=Tamamdır.

Aras'a "Konuşabilir miyiz?" Dedim. "Tabi ki" Dedi. "Senden hoşlanıyorum ve sevgilim olmanı istiyorum." Dedim ve tekrar düşündüm, bir anda şaka diye bağırsam yırtar mıyım ya da bundan kurtulabilir miyim, diye ama nafile. Bana bakarak "Ciddi misin?" Dedi. "Evet." Dedim. Yutkundu ve bana bir adım daha yaklaştı. "Bende... bende senden hoşlanıyorum." Dedi ve dudağıma yapıştı. Hiç bir şey yapamadım ve karşılık verdim Uras'ın bunların hepsini gördüğüne adım kadar emindim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırık KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin