Sabah uyandığımda belime sıkıca sarılmış iki kol ve burnuma gelen o kor gibi koku Darenin arkamda olduğunun kanıtıydı. Ben yatakta hareket edince oda gözlerini açtı ve bana bakmaya başladı. Ona nasıl baktığımı bilmiyorum ama o bana sadece bir kaç saniye bana bakıp üzerini giyinmek için yataktan kalktı. Bense sanki ayrıldığımızı yeni hatırlamış gibi yataktan fırlayarak kalktım.
"Neden beni gece buraya getirdin?"
"Soğukta donmanı beklememi mi isterdin?" hayır ama ayrıldığın sevgilini yatakta ısıtman ayrı bir hava kattı doğrusu!
"En azından Arın'a ve ya Sina'ya haber verebilirdin ve tüm gece bir iblisin koynunda uyumak zorunda kalmazdım."
"Ah tabi, gece iyice bana sokulan da Tanrıçalar olmalı o zaman." kahretsin.
"Belki sarhoştum? Sarhoş birinden yararlanmak mi istedin?"
Gözlerini devirerek üzerindeki gömleği çıkardı. Sırtındaki yara izlerini görünce anlık bir duraksama geldi ve ben onları daha fazla görmeye dayanamayarak gözlerimi geniş pencereye çevirdim.
"Giyinmem bitti bana bakabilirsin."
Bakışlarımı tekrar suratına çevirdiğimde siyah bir gömlek üzerine beyaz pelerini ve siyah pantolon giydiğini gördüm."Ying ve Yang gibi olmana gerek yoktu." Her kötülüğün içinde bir iyilik vardır.
"Her kötülüğün içinde bir iyilik vardır Aria."
-----------------------------------------------------------
"Cehennem lordu! Sana bir hediyem var."
Aria sarayın balkonunda oturan sevgilisinin yanına koştu ve oturduğu koltuğun kenarına kuruldu."Bu nedir sevgilim?"
Ateş ve Işık ishası sevgilisinin ona getirdiği garip kolyeyi inceliyordu."Bak bu Ying ve Yang, her kötülüğün içinde bir iyilik, her iyiliğin içinde bir kötülük yattığını simgeliyor."
"Sen ve ben gibi yani."
Ateş lordu sırıtarak hediyesini taktı ve sevgilisini kucağına çekerek onu öpmeye başladı.-----------------------------------------------------------
Aramızda geçen birkaç dakikalık sessizliğin ardından ben Darenin odasının kapısını açıp çıktım. Ama kolumda hissettiğim hafif çarpma hissiyle kime çarptığıma baktım. Ah tabii, Ateş lordunun biricik sevgilisi! Nova gözlerini büyütmüş bana bakıyordu. Şu an kimseyle konuşamazdım tamam mı? O yüzden kendi sarayıma hızlıca bedenlendim.
Üzerimde dünden kalan ne varsa çıkarıp attım ve kendimi hızlı bir duşa attım. Yaklaşık bir saat kadar orada oyalandıktan sonra hızlıca üzerime buz mavisi, beyaz simleri olan, yaka kısmı siyah işlemelerle işlenmiş ve sonlara doğru yeşilin en açık tonuna bürünen bir elbise geçirip saçlarımı yaptım. Tam Arının yanına gidecektim ki kapım çalındı. Bir saniye sonra içeriye Su lorduyla beraber Hava lordu girmişti.
"Bak bak, en sevdiğim iki lord bir arada ha?" Sina saçlarını karıştırdı.
"Öyle oldu biraz. Dün partide çıkışından sonra seni bir daha göremedik?" eski sevgilimle şöyle bir uyuma keyfi yaptık tatlım.
"Sorun yok kafamı topladım biraz."
Evet Ateş lordunun kollarında."Senin için endişelendim." Arın yanına gelerek omuzlarımdan tuttu.
"Gerçekten sarayına gelerek seni aratacaktım." Ama bu çocuk çok saf...
"Şey benimleyken onu pekte merak etmenize gerek yok aslında..."
Ateş lordu makyaj masasının üzerinde oturmuş, elmasını atıp tutuyordu...
-----------------------------------------------------------
Oy verirseniz sevinirim. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Elementin Varisi (Hgoi version)
Fantasy~N.G. Kabal'ın yazmış olduğu HGOİ serisinin ufak bir değiştirilmiş halidir. ~ Elementalde en az tanrıçalar kadar güçlü bir varis var, ve bu varis 4 elementede hükmedebiliyor. Ateş, su, hava ve toprak. Geçmişin izleri. Dostluklar ve Düşmanlıklar. Yen...