(Aria)
Masaya yaklaşan kızı gördüğümde şaşırmıştım. Nasıl olurdu da biricik ateş lordunun yanından nasıl olup da gelebilmişti? Arın'a baktığımda oda şaşırmıştı. Varisini görmeyi beklemiyordu ki bu gözlerinden belliydi. Nova Arının yanında durmuştu ki yanında Daren belirdi. Ben gözlerimi Arın'a çevirdiğimde kaşlarını çatarak gelen kişiye bakıyordu. Ah hala o kızı kıskandığına inanamıyordum! Kollarımı kendime sardım ve masadan bir kaç adım uzaklaştım her nereye gittiğim hakkında hiç bir fikrim yok. Görkemli saraydan çıktığımda buz gibi hava tenimi sıyırıp geçmişti. Tamda içimde hissettiklerim gibi dışarıda hem bir matem havası hemde intikam yeminleri gibi sert bir rüzgar vardı. Sarayın kenarında duran küçük bir göletin yanında diz çöktüm ve yansımamı izlemeye başladım. Ah hadi ama sözde buraya intikam almaya gelmiştim! Aşk bir insanı ne hallere düşürebilirmiş böyle?
Kim demiş seni unuttuğumu,
Ben hala yollarını gözlerim.
Unuttum yarin nasıl koktuğunu ,
Ben hep seni beklerim.Kalbime saplı olan binlerce bıçak,
Yârin elinde kanlı bir orak.
Hareketsizce yerde yatan kalbim,
En ufak tebessümüne muhtaç.(Efendim şiir bana ait.)
Gölde yüzen balıklara baktığımda Daren ile eski anılarımız zihnimde oynamaya başladı.
-----------------------------------------------------------
"Daren seni gerçekten bu göldeki balıklara atarım!" Daren kahkaha atarak Aria'yı kucağına alıp döndürdü ama kahkahası, Aria'nın Dareni kendisiyle beraber suya atması ile yarıda kesildi. Ateş lordu şaşkın bir şekilde hala kollarından bırakmadığı sevgilisine bakıyordu ki böyle bir şey yapacağını tahmin etmiyordu. Siyah saçlarından su çenesine doğru akmaya başlamıştı. Bu durum Aria'nın sesli bir şekilde iç çekmesine neden oldu çünkü... Kahretsin fazla yakışıklıydı! Birinin kalbine ağrı verecek kadar yakışıklıydı. Daren sırıtmaya başladığında yaklaşıp dudaklarını Aria'nın uçuk pembe dudaklarıyla birleştirdi ve ikisini birden aşağıya çekti. Balıklar onların öpüşmesine şahit olurken Aria bu anları unutmamak için zihnine kaydediyordu.
-----------------------------------------------------------Gözlerimden dudağıma doğru tuzlu bir gözyaşı tanesi düştü. Sanki içimde hissettiğim özlem ve nefret duygusunun çıkardığı karma havaya yansımıştı çünkü rüzgar az öncekine nazaran ılık bir yaz gecesini andıracak şekilde esmeye başladı. Kendimi sırtüstü yere bıraktım ve nerede olduğumu bile umursamadan gözlerimi kapattım. Aptal balıklar, aptal Lord bozuntusu!
Üzerime sıcak bir pelerin sarılıp biri beni kucağına aldığında ne kadar süredir uyuduğumu bilmiyordum. Ama burnuma gelen kor ile şarap kokusu az çok tahminde bulunmama yardımcı oluyordu. Evet Daren gece hasta olmamam için beni kendi sarayında ağırlayacak ha? Buna kahkahalarla gülebilirdim ama gerçekten de eski sevgilim şu an bunu yapıyordu. Hatta beni sarayına getirmesini bırak odasına götürdüğünü fark ettim. Genede ne olacağını merak ettiğim için gözlerimi açmadım. Beni yatağına bıraktı ve üzerimi örtüp odadan çıktı. Yani... Bu kadarcık mı? Gerçekten böylece çıkıp gitti mi?
Ne bekliyordum ki? Bana sarılıp, beni çok özlediğini söylemesini falan mı? Ah tanrım! Yorganına sinmiş kokusunu içime çekerken tekrar odaya girdi. Yatağın karşısında duran koltuğa oturduğunda gözlerim kapalı olduğu için ne yaptığını göremiyordum. Ama gelen sesler bardağa bir sıvı doldurduğunu gösteriyordu. Büyük ihtimalle şaraptı, çünkü Daren şarap içmeyi diğer alkolleri almaktan daha çok severdi. Bir süre sonra kalktı ve yanıma uzandı ama en beklemediğim şey kollarını belime sarıp beni kendine doğru çekmesiydi.
-----------------------------------------------------------
Aria Daren'in göğsüne uzanmış, lordun uzun ve kemikli eliyle oynuyordu. Lordun aldığı sakin ve düzenli nefesler uyuduğunu gösterirken bir eli varisin beline sarılı bir şekilde duruyordu. Öyle ki dışarıdan kızı hiç bırakmayacakmış izlenimi veriyordu. Aria'nın göz kapakları kapanmaya başlamıştı ama kız uyumamak için direniyor gibiydi. Onun için Daren ile geçirdiği her bir saniye daha değerliydi. Sanki nefes alış verişlerini duymak ister gibi göğsüne uzanmıştı. Ama uykuya artık yenik düşmeye başlayınca oda kolunu lordun beline sardı ve göz kapaklarının kapanmasına izin verdi.
-----------------------------------------------------------
Bundan sonra ne olacağı pekte umrumda değildi açıkçası. Bende gözlerimi kapattım ve kendimi son zamanlarda ki uyuduğum en huzurlu uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Elementin Varisi (Hgoi version)
Fantasía~N.G. Kabal'ın yazmış olduğu HGOİ serisinin ufak bir değiştirilmiş halidir. ~ Elementalde en az tanrıçalar kadar güçlü bir varis var, ve bu varis 4 elementede hükmedebiliyor. Ateş, su, hava ve toprak. Geçmişin izleri. Dostluklar ve Düşmanlıklar. Yen...