Αρ.- Πιο παλιά όταν τον γνωρίζαμε εμείς δεν έκανε έτσι. Δεν ξέρω τι παθαίνει και κανει τέτοιες μαλακιες.
Κάθομαι στον καναπέ και εξηγώ στα παιδιά τι έγινε.
Μ- Ρε Νόρα μη κάνεις έτσι, όλα καλά. Ο Ορφέας απλά δεν έχει μάθει να δείχνει το πως νιώθει σε μια κοπέλα.
Ν- Και τότε γιατί μου είπε ότι το φιλί μας ήταν ένα λάθος.
Μ- Το θέμα είναι ότι σε θέλει και πολύ μάλιστα. Αλλά ο βλακας δεν ξέρει πώς να σου φερθεί σωστά. Δεν έχει καταλάβει αν κι εσύ θες, οπότε γι αυτό κάνει αυτές τις μικρές κινήσεις και μετά το αφήνει για να δει και την δικιά σου πλευρά. Δωστου λίγο χρόνο να καταλάβει τι θέλει αλλά κι εσύ ξεκαθάρισε μέσα σου τι θέλεις και αν τον θέλεις, μετά πράξε αναλόγως.
Ν- Εντάξει.. λέω και παίρνω μια βαθιά ανάσα.Μετά από αρκετή ώρα έφυγαν όλοι και εγώ πήγα επάνω στο δωμάτιο μου για να ηρεμήσω και να κάτσω να σκεφτώ αυτά που είπε ο Μιχαήλ.
Γαμω τη μάνα σου μπασταρδο!!
ΣΚΑΣΕ!!
15 ώρες χτυπάς. Νταξει το κατάλαβα πρέπει να ξυπνήσω!
Θα το σπάσω αυτό μια μέρα το ορκίζομαι!
Αχ σχολείο. Πόσες άσχημες αναμνήσεις και μια από αυτές είναι ο Ορφέας!
Εύχομαι να λείπει σήμερα το βλαμμένο.
Καθόμαστε όλοι και περιμένουμε τον καθηγητή να έρθει.
Οχι ρε πούστη! Μπήκε ο Ορφέας μέσα στην τάξη!!
Πήγε χαιρέτησε τους φίλους του και εμένα ούτε καν με κοίταξε.
Πήγε και κάθισε στην παλιά του θέση.
Οκ. Πάω κι εγώ στην Δανάη μου!
Δ- Δεν θα πει κάτι ο καθηγητής που θα κάτσεις εδώ;
Ν- Ας πει δεν με νοιάζει!Κ- Καλημέρα παιδιά! Για να δω ποσοι ήμαστε εδώ σήμερα.
Άρχισε να μας μετράει.
Κ- Επ Ορφέα γιατί κάθεσαι εκει; Η θέση σου είναι με την Νορα στο τελευταίο θρανίο.
Ο- Μόνος μου δεν κάθομαι. Μια χαρά είμαι εδώ με τον κολλητό μου!
Κ- Τι μόνος σου ρε Ορφέα με την Νορα κάθεσαι.
Ο- Ποια Νόρα; Την βλέπεται πουθενα;Κοιτάει τριγύρω την αίθουσα.
Ο- Πουθενα δεν είναι!
Σαν να μην υπάρχω κάνει...
Κ- Δεν θα κάτσω να ασχολειθω αλλο! Ας περάσουμε στο μάθημα μας.
* κουδούνι *
YOU ARE READING
𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠
Short StoryΜια παρέα κοριτσιών είναι στην ίδια τάξη με τα "κουλ" αγόρια του σχολείου. Τα αγόρια και τα κορίτσια έχουν πολύ μίσος μεταξύ τους. Το πιο πολύ μίσος όμως το έχει η Νόρα και ο Ορφέας οι οποίοι κάθε βδομάδα πηγαίνουν στον διευθυντή. Από το δημοτικό οι...