Ξύπνησα γιατί κάποιος μου χτυπούσε τα κουδούνια στις 7:00 η ώρα το πρωί.
Άκυρο 11:30 είναι, μόλις άνοιξα το κινητό μου και το είδα.
Κατεβαίνω κάτω να δω ποιος είναι.
ΚΑΛΕ Η ΔΑΝΑΗ!!!
Της άνοιξα και μπήκε μέσα, με αγκάλιασε και έτρεξε στην κουζίνα.
Ν- Καλημέρα λέει ο κόσμος. της είπα λίγο έντονα
Δ- Καλημέρα αγαπακι μου. μου λέει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο. Ήρθα να κάνουμε κρέπες, συνεχίζει, έχεις αλεύρι;
Ν- Ναι έχω, λέω μαζί με ένα γελακι
Δ- Καινούριο εε; Να μην έχει πάλι σκουλήκια όπως το άλλο!!
Ν- προχθές το πήραμε δεν έχει τίποτα!
Δ- Και τις προάλλες το ίδιο είπες.Ρολαρω τα μάτια μου.
Καθώς τις φτιάχναμε κατέβηκε και η μαμά μου κάτω, η οποία πριν κοιμόταν.
Κ.Μ- Καλημέρα κορίτσια. λέει η μαμά μου με ένα χαμόγελο
Δ- Καλημέρα κυρία Μαρία
Ν- Καλημέρα μαμά. λέμε και οι δύο με ένα χαμόγελο
Κ.Μ- Νόρα μου να ξερεις θα λείπω γι αυτό το Σαββατοκύριακο θα πάω στη γιαγιά, για κάτι δουλειές που με χρειάζεται. Εσύ αν ειναι κάτσε εδώ και αν θες πες και τις φίλες σου να έρθουν να κοιμηθείτε εδώ για να μην είσαι μόνη σου.Εγώ θα φοβόμουν να αφήσω την κόρη να μείνει μόνη της με τις τέσσερις φίλες της στο σπίτι μου!!
Για το σπίτι θα φοβόμουν οχι για το παιδί μου!!
Ν- Εντάξει μαμά μην ανησυχείς όλα καλα θα πάνε χαιρετίσματα να δώσεις στη γιαγιά. της λέω και της δίνω ένα φιλί στο μάγουλο
Μετά από λίγη ώρα όταν οι κρέπες ήταν έτοιμε, η μαμά μου μας χαιρέτησε και εφυγε.
ΧΙΧΙΧΙ ΧΟΜ ΧΟΜ ΑΛΟΟΥΝ!!!
Αμέσως στέλνω μήνυμα στο Sexy Girls 😍 στην ομαδική που έχουμε με τα κορίτσια να δω τι κάνουν.
Καλά μέχρι να απαντήσουν! Έλεος!
Φάγαμε με την Δανάη τις κρέπες μας και παράλληλα σχολιάζαμε το χθεσινό βράδυ.
Έλεος τι βάσανο ήταν και αυτό!
Σκεφτήκαμε με την Δανάη να πάμε και σήμερα κλαμπ ΑΛΛΑ αυτή τη φορά σε ένα άλλο με πιο πολύ κόσμο και πιο καλό απ' ότι ήταν τι χθεσινό.
ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ!!!
Καθόμασταν μιλούσαμε και λέγαμε διαφορά χαζά!
Και τι δεν έχουμε πει σε αυτή την ομαδική!!
Στην τελική τους είπα για το κλαμπ και συμφώνησαν όλες και τους είπα να κάνουμε sleep over! ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΧΤΗΚΑΝ! Κανονίσαμε τι ώρα να βρεθούμε στη στάση και μετά κλείσαμε.
YOU ARE READING
𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠
Short StoryΜια παρέα κοριτσιών είναι στην ίδια τάξη με τα "κουλ" αγόρια του σχολείου. Τα αγόρια και τα κορίτσια έχουν πολύ μίσος μεταξύ τους. Το πιο πολύ μίσος όμως το έχει η Νόρα και ο Ορφέας οι οποίοι κάθε βδομάδα πηγαίνουν στον διευθυντή. Από το δημοτικό οι...