* 3 εβδομάδες μετά *Κάθε μέρα μαλώνουμε και εγώ κάθε βράδυ τραυματιζομαι..
Κάποια άλλα βραδιά έχω την ανάγκη να την πάρω τηλέφωνο για να με κάνει καλά και να μην ξαναχτυπησω.
Κάποιο βράδυ σκέφτομαι να το κάνω...
POV Νόρα
Νιώθω πως μπορώ εύκολα να τον ξεπεράσω.
Μπορεί να μου ζητάει συγγνώμη αλλά μετά τον βλέπω να μιλάει με την μία και την άλλη.
Έχω αρχίσει να τον μισώ όσο δεν πάει.
Επίσης τις προάλλες είχαμε με την Βικτόρια και τον Άρη μία συζήτηση ώστε να πάνε να κάνουν ματσι tattoos και είπα να πάω κι εγώ να κάνω μαζί τους.
Το ένα που θα κάνουν είναι αυτό:
Και το άλλο είναι αυτο:
Και εγώ λέω να κάνω αυτό στο μπούτι:Είναι λίγο σκληρό άλλα οκευ εγώ θέλω να το κάνω!!
Αύριο θα πάμε να τα κάνουμε!
Ν- Τι ώρα θα πάμε;
Β- Το πρωί μόνο εχει κενό και για τους τρεις μας αλλιώς έχει μόνο κάτι κενά μέσα στην μέρα αλλά είναι μόνο για έναν.
Αρ- Οκευ πάμε πρωί τότε.
Ν- Τελειαα!Γύρισα σπίτι και μπήκα να κάνω ένα μπάνιο για να είμαι καθαρή για αύριο.
Στο δεξί μπούτι θα το κάνω άλλα θέλω να το κάνω λίγο ψηλά ώστε το καλοκαίρι που θα είμαι με σορτσάκι να μην φαίνεται.
Το πρωί ξυπνησα και ετοιμάστηκα γρήγορα.
Φτάσαμε στο μαγαζί και πήγα εγώ να κάνω πρώτη γιατί ήθελα να κάνω κάτι μόνη μου και ήταν μια πρόταση δηλαδή κάτι εύκολο.
Πονεσα ελάχιστα άλλα τουλάχιστον μιλούσαμε με την Βικτόρια και τον Άρη και ξεχνιομουν λίγο.
Μόλις τελείωσα ο τατουατζης μου είπε.
- Θα γυρίσει σύντομα και στο τέλος θα το μετανιώσεις αυτό το τατουαζ.
Ν- Δεν νομίζω. του απάντησα και πήγα κάθισα στο καναπεδακι για να πάει το ζευγαράκι να κάνουν τα τατσουαζ τους.Μπορεί να έκανα το τατουαζ αυτό για τον Ορφέα άλλα αν κάποια μέρα με πάρει τηλέφωνο και μου πει ότι δεν είναι καλά θα τον βοηθήσω δεν θα τον αφήσω έτσι.
Τελείωσαν και οι άλλοι και πήγαμε μετά σπίτι.
Καθόμουν σαν τον μαλακα και κοίταζα το τατουάζ μου.
Το αγάπησα!
Το βράδυ θα βγούμε με τα παιδιά μπορεί να έρθει και ο Ορφέας...
Πήγα να κοιμηθώ γιατί το βράδυ δεν κοιμήθηκα από την χαρά μου οποτε πάω να αναπληρωσω τις ώρες μου.
Ν- Ρε κουράστηκα να περπατάω. άρχισα να γκρινιάζω.
Β- Βόλτες κάνουμε υπομονή σε λίγο θα πάμε να κάτσουμε.Εδώ και μία ώρα κάνουμε βόλτες.
Ο Ορφέας δεν ήρθε τελικά.
Αναρωτιέμαι τι να κάνει...
ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
POV Ορφέα
- Γιατί το κάνεις παλι;
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΝΟΙΆΖΕΙ!!
ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ! --ΣΚΑΣΕ ΓΑΜΩΤΟ! ΣΚΑΣΕ!
- Η αλήθεια πληγώνει τι να κάνουμε! -
Αυτή τη φορά έγιναν χειρότερα τα πράγματα.
Θελω να την πάρω τηλέφωνο, δεν μπορώ την έχω ανάγκη!
Θα την πάρω!
Πήρα το κινητό μου έψαξα την επαφή της και κάλεσα τον αριθμό της.
POV Νόρα
Καθόμαστε στο μαγαζί και σε κάποια φάση χτυπησε το κινητό μου.
Το σηκώνω
Ν- Ναι;
Ο- Δεν.. δεν είμαι καλά.. πονάω πάρα πολύ.
Ν- Τι έπαθες;
Ο- Μπορείς να έρθεις από εδω;
Ν- Έρχομαι.Είπα στους άλλους ότι θα φύγω και μόλις βγήκα από το μαγαζί άρχισα να τρέχω προς το σπίτι τους Ορφέα.
Μόλις έφτασα χτύπησα το κουδούνι, μου άνοιξε, έπεσε στην αγκαλιά μου και άρχισε να κλαίει.
YOU ARE READING
𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠
Short StoryΜια παρέα κοριτσιών είναι στην ίδια τάξη με τα "κουλ" αγόρια του σχολείου. Τα αγόρια και τα κορίτσια έχουν πολύ μίσος μεταξύ τους. Το πιο πολύ μίσος όμως το έχει η Νόρα και ο Ορφέας οι οποίοι κάθε βδομάδα πηγαίνουν στον διευθυντή. Από το δημοτικό οι...