Ξύπνησα στην αγκαλιά του Ορφέα μου και δεν ήθελα να σηκωθώ!!
Ένιωθα πολύ ασφαλής στην αγκαλιά του!!
Αύριο είναι τα γενέθλια της Βικτόριας και έχω αγχωθεί φουλ γιατί δεν της έχω πάρει ακόμα δώρο.
ΑΑΑΑΑΑ!!!
Καλά θα πρήξω τα κορίτσια ή τον Ορφέα να πάμε να της πάρω δώρο!!
Τι καλή που είμαι 😊
Με τα χίλια ζόρια σηκωθήκαμε και πήγαμε σχολείο.
Η μαμά μου κοιμόταν οπότε ο Ορφέας μπορούσε να φύγει από την πόρτα.
Πήγαμε σχολείο αλλά ο Ορφέας δεν είχε την τσάντα του μαζί.
ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΣΟ ΤΥΧΑΙΡΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!?
Όταν τελείωσε η προσευχή ο διευθυντής μας ανακοινωσε ότι δεν θα κάνουμε μάθημα και έχουμε περίπατο.
Όλο το σχολείο ούρλιαζε επειδή θα χάσουμε μάθημα.
Τέλος παντων το μισό σχολείο ήταν με τα κινητά και το άλλο μισό είτε έπαιζε βόλεϊ, ποδόσφαιρο, μπάσκετ και ότι άλλο ήθελαν, είτε οι άλλοι μισοί έκραζαν όλον τον ανθρώπινο πληθυσμό.
Εμείς βαριομασταν που ζούσαμε.
Ε- Λέτε να κάνουμε καμία κοπάνα;
Β- Οπα ρε λες;
Δ- Ασε ρε μαγκέψατε και θέλετε να κάνουμε κοπάνα.Αρχίσαμε να γελάμε μετά.
Στην τελική κάναμε κοπάνα!
Καθώς πηγαίναμε σπίτι ρώτησα τα κορίτσια τι θα κάνουν.
Β- Εγώ νυστάζω και θα πάω να κοιμηθώ αν ειναι. Αλλά μπορούμε αν θέλετε μετά το απόγευμα να πάμε για ψώνια, να βρούμε και ρούχα για αύριο ώστε να είμαστε ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!
Ν- Εγώ συμφωνώ!
Ε- Και εγώ είμαι μέσα!
Δ- Πείτε μου ώρα και θα είμαι έτοιμη!
Β- Τελεια θα μιλήσουμε και στην ομαδική αν ειναι.Μιλήσαμε στην ομαδική και αποφασίσαμε κατά τις 5:30 να είμαστε στάση ώστε να πάρουμε το λεωφορείο και να πάμε κόσμος.
Τα αγόρια δεν μπόρεσαν να έρθουν μαζί μας.
Φτάσαμε κόσμος και εγώ είμαι μέσα στο άγχος γιατί δεν έχω βρει τι δώρο να της πάρω.
Ε- Από που ξεκινάμε;
Δ- Πάμε Bershka;
Β- Αμεεε!!!Πήγαμε και προσπαθούσα να βρω μήπως αρέσει κάτι στην Βικτόρια για να της πάρω.
Κοιτάξαμε και φορέματα για να βάλουμε αύριο.
Ήταν όλα τέλεια δεν ξέραμε πιο από όλα να παρουμε.
YOU ARE READING
𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠
Short StoryΜια παρέα κοριτσιών είναι στην ίδια τάξη με τα "κουλ" αγόρια του σχολείου. Τα αγόρια και τα κορίτσια έχουν πολύ μίσος μεταξύ τους. Το πιο πολύ μίσος όμως το έχει η Νόρα και ο Ορφέας οι οποίοι κάθε βδομάδα πηγαίνουν στον διευθυντή. Από το δημοτικό οι...