Chapter 15

351 12 0
                                    


Δ- Αγαπακι μου καλά είσαι τι έγινε;
Β- Στην τουαλέτα πηγές, μέχρι να έρθεις τι άλλαξε τι εγινε;
Ν- Πήγα και καθώς περιμενα να αδιάσει μια τουαλέτα για να μπω μπήκε μέσα ένα ζευγαράκι- με διέκοψαν κάποιες φωνές.

Ο Ορφέας άρχισε να τρέχει προς το τραπέζι μας.

Ο- Νόρα συγγνώμη, χίλια συγγνώμη δεν ξέρω γιατί το έκανα, μέθυσα και δεν καταλάβαινα τι κάμω, συγγνώμη...
Ν- Ορφέα άσε με, δεν θέλω άλλο να μιλήσουμε και γενικά να μιλάμε.
Ο- Ρε μωρό μου μη μου το κάνεις αυτό.
Ν- Πας καλά Ορφέα; Τι να μην σου κανω; Αν δεν πήγαινα τουαλέτα τώρα θα γαμιοσασταν!

-ΤΙΙ!!?!?!? Φώναξαν τα κορίτσια.

Τα αγόρια έλειπαν, είχαν πάει να μας φέρουν κι άλλα ποτά.

Ο- Δεν είναι έτσι...
Ν- Τι δεν ειναι έτσι; Αν δεν σας σκουντουσα με την πόρτα της τουαλετας θα φασωνοσασταν ακόμα ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ! άρχισα να του φωνάζω.

Αυτός κατέβασε το κεφάλι του.

Ν- ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΉ ΜΑΣ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΆ!! ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΖΩ ΣΕ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΞΥΠΝΗΣΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ! τα μάτια μου άρχισαν να βουρκωνουν.

Δεν περίμενε να πω κάτι τέτοιο.

Ο- Συγγνώμη είμαι μαλακας και τα έκανα χειρότερα.. συγνώμη.. δεν θέλω να χωρισουμε... αλήθεια συγγνώμη, λυπάμαι πολύ για ότι έγινε και δεν μπορώ μα το αλλάξω... ρεε συγγνώμη.. δεν θέλω να σε χάσω.
Ν- Αυτό να το σκεφτόσουν πριν πας με την άλλη. Τέλος Ορφέα, ΤΕ-ΛΟΣ! Εγώ κι εσύ τελειώσαμε δεν.. δεν μπορώ να συνεχίσω να έχω σχέση μαζί σου ενώ έκανες κάτι τέτοιο! καθώς τα έλεγα αυτά ενα κρακ ένιωσα και άρχισαν να τρέχουν δάκρυα από τα μάτια μου.
Ο- Μα...
Ν- Τίποτα δεν έχει πλέον ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!! Να πας στην γκομενα σου που χουφτωνες και της έκανες πιπιλιες! Μετά από αυτό ούτε εχθρός δεν θέλω να είμαι μαζί σου..
Ο- Έχουμε περάσει όμως ωραίες στιγμές μαζί και δεν θέλω να χαθούν.. Έχουμε βγάλει πόσες ωραίες φωτογραφίας μαζί..
Ν- Ξαναλέω, να τα σκεφτόσουν αυτά πριν πας με την ξανθιά.. Και οι φωτογραφίες μας, όσο εύκολα τραβήχτηκαν, τόσο εύκολα θα σβηστούν! Δεν έχω τίποτα άλλο να σου πω. Δεν θέλω να μου ξαναμιλήσεις και για να μην έχεις ελπίδες ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ! ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!

Του γύρισα την πλάτη και άρχισα να κλαίω πιο πολύ.

Τα κορίτσια με πήραν αγκαλιά για να ηρεμήσω.

𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 Where stories live. Discover now