Chapter 10

511 19 1
                                    


POV Νόρα

Με κόλλησε στον τοίχο και άρχισε να με φιλάει. Φιλιομασταν με τόσο πάθος. Άφησε τα χείλη μου και πήγε στον λαιμό μου. Άρχισε να τον ρουφάει και ένας αναστεναγμος βγήκε από μέσα μου. Κατάλαβα πως χαμογέλασε. Ξανά ήρθε στα χείλη μου και φιλιομασταν πιο παθιασμένα απ' ότι πριν. Με ανέβασε επανω του και εγώ τύλιξα τα πόδια μου γύρω από τη λεκάνη του. Ανεβήκαμε πάνω, πήγαμε στο δωμάτιο μου και με ξάπλωσε στο κρεβάτι. Ήρθε από πάνω μου, άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και παράλληλα μου άφηνε υγρά φιλιά. Το χέρι του έπιανε ελαφρώς τον λαιμό μου και μου δάγκωνε το κάτω χείλος. Ύστερα το χέρι του από τον λαιμό μου κατέβηκε προς το στήθος μου, άρχισε να το χουφτώνει και μετά κατέβηκε πιο κάτω προς την κοιλιά μου και αφού γλίστρησε πάνω της, πέρασε το χέρι του μέσα από την φόρμα μου. Στην αρχή έτριβε την περιοχή μου πάνω από το εσώρουχο μου και μικροί αναστεναγμοι έβγαιναν από μέσα μου και εκείνος χαμογελούσε. Εβαλε το χέρι του και από μέσα, έκανε κυκλικές κινήσεις και τραβούσα το σεντόνι. Η ανάσα μου γινόταν πιο βαριά. Μετά από λίγο νιώθω δύο δάχτυλα μέσα μου. Αρχικά έκανε γρήγορες κινήσεις, μετά ήταν πιο ήρεμες και τα δάχτυλα του πήγαιναν προς τα πάνω κάνοντας με να το απολαμβάνω. Τον έπιασα από το σβέρκο και τον έφερα πιο κοντά μου. Του ρουφουσα τον λαιμό και του άφηνα μεγάλα σημάδια όπως άφησε και εκείνος σε μένα. Έβγαλε τα δάχτυλα του από μέσα μου, μου έβγαλε την φόρμα και το εσώρουχο μου. Με μια απότομη κίνηση μου άνοιξε τα πόδια και πήγε προς την περιοχή μου. Λίγο αργότερα ένιωσα την γλώσσα του να με γλείφει με πάθος με αποτέλεσμα να σφίγγω πιο πολύ το σεντόνι και να κάνω το σώμα μου τόξο. Όταν τελείωσε αυτό που έκανε βγάλαμε τα ρούχα μας και ανέβηκα πάνω του. Στην αρχή τριβομουν πάνω στον φίλο του. Πήρε ένα προφυλακτικό και μου έδωσε να του το φορέσω. Πριν το κάνω αυτό, έκανα μια πολύ καλή περιποίηση στον φίλο του που άρεσε πάρα πολύ στον Ορφέα και μετά του φόρεσα το προφυλακτικό. Πήραμε την στάση που θέλαμε και αφού ήμουν από πάνω του και με κρατούσε από τους γλουτούς πήγαινα πάνω κάτω. Μία ώρα αργότερα με έβγαλε από πάνω του και με ξάπλωσε. Ανέβηκε από πάνω μου, μπήκε μέσα μου και έκανε γρήγορες ωθησεις προς τα μέσα. Μετά από αρκετές ωθησεις τελειώσαμε και οι δύο. Μετα, ξαπλωσαμε αγκαλιά και κοιμηθηκαμε.

Το πρωί δεν ξυπνήσαμε και χάσαμε τις τρεις πρώτες ώρες.

Ο- Μωρό μου ξύπνα! τον ακούω να μου λέει καθώς μου δίνει ένα φιλί στα χείλη.
Ν- Μμμ.. τι ώρα είναι;
Ο- 10:45
Ν- ΤΙ! σηκώνομαι απότομα από το κρεβάτι.
Ο- Χαλάρωσε ρε μωρό μου θα προλάβουμε.
Ν- Η σιγουριά σου με τρελαίνει. Τον ειρωνεύομαι.

𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 Where stories live. Discover now