Talha koltukta oturmuş telefon ile ilgileniyordu.Muci ise yukardaydı Talha bir süredir Muciyi boşluyordu ilgi vermiyordu soğuk davranıyordu üstelik birden ilgiyi kesmişti muci niye böyle olduğunu düşünüp ağlıyordu.Ama böyle olmazdı onun için karar verdi bugün zorda olsa öğrenecekti herşeyİ:).Muci alt kata indi telefonla uğraşan Talha'ya baktı Talha mucinin yüzüne bakmıyordu.Anlık cesaret ile muci Talha'nın kucağına oturdu Talha tepki vermeyip kollarını beline sardıMuci en son dayanamayıp kafasını Talha'nın omzuna koydu ve ağlamaya başladı.Talha göğsünde hissettiği ıslaklık ile mucinşn ağladığını anladı."Ne oldu benim güzel bebeğime"dedi Talha boğuk sesiyle "Sen artık beni sevmiyorsun soğudun benden nefret ediyosun değil mi? Neden böyle yapıyorsun?"dedi muci ağlamaklı ses tonuyla Talha mucinin belindeki ellerini sırtına çıkardı sırtını okşadı alnını öptü "Neden öyle düşünüyorsun bebeğim"dedi sakin bir ses ile "davranışların öyle bir anda ilgiyi kestin benden"dedi muci ağlak bir ses tonu ile Talha mucinşn yüzünü çevirdi ve dudağını öptü muci hemen ona karşılık verdi Talha geri çekilip "sana öyle davrandığım için özür dilerim bebeğim seni üzmek istemezdim"dedi Talha mucinin boynuna öpücük kondururken muci Talha'nın kucağında sürtünmeye başladı "seni istiyorum"dedi muci Talha hemen mucinin dudağına yapıştı ardından belini sıkıca tutup merdivenlere yöneldi Talha sanki ezberinde gibş muciyle öpüşürken merdivenden çıkıyordu.Yatak odasına geldiklerinde Talha muciyi tüy gibi yatağa bıraktı hızlıca mucinin üstünü ve kendi üstünü çıkardı.mucinin boynundan başlayıp şortuna kadar öpücük bıraktı.
....
oha ilk defa smutumsu birşey yazdııımmmmmm ama burda bırakıyorum
Sonra yazarım
Talhamdakeremim_1903 senin için Talha ve muciye özel bölüm attim😉