...........
Talha arabasıyla okula gelmişti sınıfa girdiğinde her zamanki gibi Dusan uyuyor dzeko dusanı izliyor Altay ve Kerem kavga ediyordu szymanski mesajlaşıyordu gözleri muciyi aradı ama sınıfta yoktu Talha eşyalarını sırasına bırakıp szymanskinin yanına oturdu "Muci nerde?"dedi meraklı sesiyle "ya Banane senin sevgşlinden dur sevgilime yazıyorum"dedi szymanski atarlı şekilde.Talha Telefonunu çıkardı ve Muciye mesaj attı.MuciXTalha
Odun🪵
Sevgilim?
Neden okula gelmedin?
İyi misin?Galiba deliğim yırtıldı siktir git başımdan
Konuşma benimle
Bide hala yazıyor musun?Ya askım ben ne bileyim o kadar acıyacağını
Hem ben krem alırım sana hatta çıkıyorum okuldan
"Görüldü"Talha iç çekti o sırada koridordan bağırma sesleri geliyordu dusan kafasını kaldırdı hepsi birbirlerine baktılar.Koridora bakmaya karar verdiler hepsi koridora çıktığında İcardi ile Wandanın kavga ettiklerini gördüler dusan kendini dzekonun kollarına attı szymanskide Talha'yla kavgayı izlerken dikkatini Mert hakanla gülerek kavgayı izleyen Ryan çekti çok yakın duruyolardı yada szymanski öyle düşünüyordu.Szymanski derin derin düşünüyordu tam o sırada Wanda "Beni nasıl aldattın şerefsiz" diye adeta kükredi Talha anlık gelen ses ile sıçradı dusanda dzekonun omzunda olan kafasını çevirdi szymanski düşüncelerinden çıktığında ryan onun yanındaydı.İcardi alaycı bir şekilde gülüp ağlamaktan gözleri kan çanağına dönen wandaya bakıyordu."Aldattım seni,Ne sandın sadece seni seveceğimi falan mı?" Dedi İcardi alayla kahkaha atarak.Wanda icardiye tokat atıp kızlar tuvaletine gitti.İcardide arkasından küçümseyici bir bakış atıp Talhaların yanına geldi."amına koyduğum kız sana naptı üzdün?"dedi Dzeko sinirli bir şekilde dusan dzekoya bakıp "galiba çok önemsiyorsun dzeko Wandayı dedi ve gitti dzekoda peşinden gitti.
Ardından İcardi Talha'nın beline elini atıp okşamaya başladı."Ya mauro siktir git manyak mıdır nedir sapık amına"Dedi Talha alaylı sesle.herkes gülmeye başladı.Fakat kerem gülmüyordu icaedi ne olduğunu sordu Kerem ise"Altay bugün benş öpmedi"dedi çocuksu ses tonuyla "Eve gidince başka şeylerde yaparız bebeğim"Dedi Altay göz kırpıp "ya ben mucinşn yanına gidicem hastaymıs gelmedi"dedi Talha."bizde gelelim mi?"dedi szymanski istekli sesiyle ryan ise szymanskiye kitlenmişti çünkü başka planları vardı."Yok siz gelmeyin işiniz gücünüz vardır"dedi Talha geciktirici sesi ile onların yanıtını beklemeden sınıfa koşup çantasını aldı ve okuldan çıktı.
Eczaneye gelip yanık kremi istediğinde yandaki teyze Talha'ya bakıp cık cıkladı Talha teyzeye dönüp "noldu teyze bir sorun mu var dön işine"dedi teyzede "terbiyesiz gençlik bitmiş"diyip Talha'nın yüzüne tükürdü Talha gözlerini kapatıp yüzünü ekşitti uğraşmamak için kremi alıp hemen çıktı ve mucinşn evine geldi.kapı açıldığında karşısında ağlayan bir muci beklemiyordu Talha hemen muciye sarıldı kokusunu içine çekti ne olduğunu sordu."Deliğim yırtıldı galiba uzak dur benden küstüm sana"dedi muci mızmız ses tonuyla içeriye geçtiklerinde Talha muciyi kucağına aldı koltuğa yatırdı mucinin şortunu çıkarıp eline kremi döktü elini mucinin deliğine götürdü bir yandan masaj yapıyor okşuyordu bir yandan kremi sürüyordu kremin soğukluğunu hissedince muci boğuk bir sesle inledi
Talha ise sırıttı altında şişlik olduğunu hissetti ama şuan bebeğinden önemli değildi işini halledip mucinin şortunu giydirdi muci tek kelime etmiyordu sadece acıdan ağlıyordu Talha mucinşn göz yaşını öptü kucağına oturttu fakat unuttuğu birşey vardı altındaki şişlik muci bunu hissetmiş olacakki Talha'nın yüzüne baktı "boşver sonra ben hallederim"dedi Talha muci Talha'nın dediğine kaşlarını çattı"Ben varken mi!"dedi trip ve sinir karışımı sesi ile Talha sırıttı muci ise dudaklarını birleştirdi.
........
BU FİC TADİC DZEKO FİCİ DEĞİL MUCİ TALHA OLDU AMA OLSUN BİRŞEY OLMAAAZZZZZ BURDA KESTİM GENE SMUTU TAMAMLAYACAK CESARETİM YOK BU ARADA İCARDİYİ KİMLE YAPAYIMM???