Talha'dan—
Türkiye'ye dönmüştük birlikte yemek yemeğe gitmiştik.Muçi gene birşeuler anlatıyordu ofladım "birşey mi oldu?"dediğinde"ben ayrılmak istiyorum vazgeçtim"dedim muçi donakaldı ben ise sadece onun yüzüne bakıyordum.Muçi ağlayarak masadan kalktı ve gitti.Bende hesabı ödeyip eve gittim yatak odasına girdiğimde Muçi eşyalarını topluyordu umursamadım.bana tokat attı ve eşyaları alıp gitti.
Telefonumu aldım yatağa uzanıp telefonuma bakmaya başladım.1 saat sonra—
İcardi arıyordu açtığımda "akşam mangal yapcaz bizim Eve gelsene Ryan bile geliyor"dedi bende kahkaha attım "lan nasıl o evkolik geliyo neyse bende geliyorum"dedim ardından telefonu kapattım.muçinin geleceğini bile bile gidecektim.Hazırlanıp yola çıktım aklıma hep muçi geliyordu düşüncelerimden çıktığımda icardinin evine gelmiştim kapıyı Muçi açtı nefret dolu gözleriyle beni süzdü.Hiçbirşey olmamış gibi davranıyorduk.Birden sarsılmaya başladım gözlerimi açmıştım.Herşey bir rüyaymış hatta kabus Muçi beni uyandırmaya çalışıyordu."Talha kalksana amk artık"dediğinde sırıttım"hele şükür uyandın paşam"dedi ve dudağıma öpücük kondurdu "geç uyudum dün ondan hala uykum var ya"dedim isyan ederek "kahvaltı yapalım dicem ama öğlen oldu kalk giyin ben aşağıdayım"diyip yataktan kalkıp aşağı indi bende hemen üstümü değiştirdim aşağı indim.
—
Niye kısa yazdım la ben bunu