~~~~~Dzekodan
Sabahtan beri dusanın Ryan ve sebanın ilişkisinden bahsetmesini dinliyordu dzeko.Dusan ona Ryan'ın birden ilgiyi kesmesinden bahsediyor bunun sebebini soruyordu çok daralıyordu.Ama bunları tek o yaşamıyordu şuanda arkada mucide Talha'yı darlıyordu.En sonunda dzeko iç çekti"dusan kantine gidiyorum birşey ister misin yada gelecek misin?"diye sordu dzeko dusana yaklaşarak "yok istemiyorum sen git"dedi dusan dzekonun dudaklarına bakarak.dzeko tam sınıftan çıkarken muci Talha'yı kovmuş dusanla konuşuyordu.Talha hemen dzskonun yanına geldi ikisi birlikte koridora çıktıklarınla İcardi zorla merti tuvalete götürüyodu gülerek kantine gittiler.Talha sevgilisine meyve suyu ve en sevdiği çikolatadan aldı.Dzeko ise dusana çikolatalı süt kendine su almıştı.koridora geçtiklerinde Ryan'ın mihayla konuştuğunu gördüler o sıra szymanski dusan ve muci sınıftan çıktığında szymanski Ryan ve mihayı gördü gözleri dolmuştu.
Tam o sırada ryan mihaya bir yumruk atmıştı miha yere düşmüştü.Ryan hala mihayı yumrukluyordu szymanski ryani geriye çektiğinde ryan sanki hiçbirşey olmamış gibi ellerini szymanskinşn beline attı.
..........
Talha'dan~~
Talha ve muci evde sarmaş dolaş film izliyorlardı filmi muci seçmişti Talha muciyi kırmamak için birşey demedi ama kendisi hiç ıssız adam izlemek istemiyordu.filmdeki sahnede adam kadına "Ada ben ayrılmak istiyorum"demişti tam o sırada Talha boynunda ıslaklık hissetti mucşye baktığında muci ağlamaktan nefes alamıyordu.mucinşn alnını öpüp göz yaşlarını sildi.Biraz zaman sonrada film bitmişti Talha kapattığında muci daha çok ağlıyordu hıçkırarak"böyle bitmemeliydi ama yaa"demişti mızmızlanarak kafasını daha çok gömmüştü talhaya.
"Bebeğim üzüldüğüne değmez film sonuçta"dedi Talha yumuşak sesiyle."ya bir gün bizde ayrılırsak? Ya sen benden soğursan?"dedi muci ağlak sesiyle.Talha ise "ben sensiz yapamam ki sevgilim"dedi cilveli sesiyle fakat muci kaşlarını çatarak "Yaparsın sen bensiz Hemde çok güzel"dedi sinirli sesiyle Talha ise sakin bir şekilde"ben sensiz yapamayacağımı göz göze geldiğimiz ilk an anlamıştım zaten"dedi muci ise sırıttı Talha mucinin dudağını öptüğünde muci karşılık verdi.Talha mucşnşn dudağını emiyordu ardından muciden ayrıldı kafasını boynuna gömüp emmeye ısırmaya başladı muci ise inliyordu ama morardığını hissedebiliyordu.Talha muciyi kucağına alıp yatak odasına çıktı.
.............................
ELMAS BABAPRO BURDA