How deeps is your love

93 11 5
                                    

Muciden—
Talhayla tatile gelmiştik ama hala yüzüme bakmıyordu.talha odaya geldiğinde onu zorla koltuğa oturtmuştum şuan sadece boş boş bana bakıyordu.derşn bir nefes aldım "Talha bak ben Tayfurun öyle yapacağını tahmin etmiyordum sevgilim olduğunu biliyordu özür dilerim bana ilgi vermemen beni sevmemen canımı çok yakıyor"diyip kucağına oturdum."özür dilerim bebeğim sadece kıskandım seni" dedi talha ardından kafasını boynuma gömdü."nefes al" dediğimde Talha "alıyorum ya zaten"dedi sırıttığını hissedebiliyordum.
......
Dusandan—
Dzeko ile yatakta yatıyorduk elimi onun çıplak göğsünde gezdiriyordum.az önce birşeyler yaşamıştık hareket edecek halim yoktu Dzeko beni banyo yaptırmıştı ardından yatağa yatmıştık.Kendimi çok yorgun hissediyordum aynı zamanda dzeko  kasıklarıma masaj yapıyordu bu daha çok uykumu getirmişti."seni çok seviyorum"diye mırıldandı dzeko ardından dudağıma ve alnıma öpücük kondurdu.ona daha çok kendimi yasladım.bir süre sonrada uykuya dalmıştım.

Szymanskiden—
Ryanla birlikte timsahına yemek veriyorduk ardından beklemediğim bir şekilde Ryan dudağıma yapıştı düşünmeden karşılık verdim.günler sonra bana ilk defa temas etmişti.ilişkimiz kötü durumdaydı fakat onu çok seviyordum.

Mertten—
İcardi bahçede  oturup telefona bakıyordu hemen yanına gittim.Geldiğimi fark etmemişti arkasına geçip"aşkım"diye bağırdığımda korkup bana baktı."efendim bebeğim"dedi bana narin sesiyle sadece bana karşı böyleydi.dudağına öpücük kondurduğımda sırıttı.ardından önüne geçip kucağına oturdum.dudağına yapıştığımda ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık.ellerini vücudumda gezdiriyordu bende ona sürtündüm ardından ben kucağındayken kalktı ve içeri girdi.dikkatlice merdivenden çıktı yatak odasına getirip yatağa bıraktı.üstümdekileri bir çırpıda çıkarıp kafasını boynuma gömdü emiyordu boynumun morardığını hissediyordum.

Ardından altındakileride çıkardı kendi üstündekileride çıkardıktan sonra kasıklarıma minik minik öpücükler bıraktı.huylanıyordum ama icaedi bunu bilerek yavaş yavaş keyfini çıkara çıkara yapıyordu.ardından tekrar boynuma öpücükler kondurmaya başladı.Vücudum izlerle dolup taşıyordu.her ne kadar kapalı olsun diye uzun şeyler giymemde her yerde olduğu için saklamak zordu.icaedi her zaman izler sana çok yakışıyor desede utanıyodum.ardından İcardi parmaklarını deliğime yolladı.ama parmaklarını değil onu istiyordum"parmaklarını değil seni içimde hissetmek istiyorum"dedim icardide sırıtıp içime girdi zevkten altında inliyordum biraz daha gel gitten sonra ikimizde boşaldık hızlıca duş alıp giyindik.
.....

Love?¿Where stories live. Discover now