Muciden—
Sabah kalktığımda Talha'nın kollarındaydım.onu izlemeye başladım dudağına minik bir öpücük kondurduğumda o bana karşılık verdi gözlerim fal taşı gibi açıldı talha sırıtarak bana baktı hemen gözlerimi kapattım talha kahkaha attı "ya sevgilim utanmanı yerim senin"dedi bende hemen yataktan kalkıp üstümü değiştirdim.kahve yapıp balkona çıkıp manzarayı izledim.Boynumda sıcaklık hissettim arkamı dönüp Talha'nın boynuna sarıldım.Bugün türkiyeye geri dönecektik Dubai'de son günümüzü güzel geçirmek istedik.Talha içeri gidip üstünü değiştirdi ardından birlikte kahvaltı yapmak için bir restorana gittik.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra avmye gittik."Ya aşkım biraz dursak çok yoruldum"dedi Talha bıkmış sesiyle kaşlarımı çattım "Ya olmaz burda beğendiklerimi almalıyım türkiyede bulunmuyor"dedim talha öpücük istediğini ima ederek dudaklarını uzattı dudaklarına bir Buse kondurdum ardından elinden tutup mağazaya girdik.Kadının birtanesi gülümseyerek Talha'ya bakmaya başladı Talha'ya baktığımda mağazadaki koltuğa oturmuş telefona bakıyordu.huzursuzlaşmaya başlamıştım ama alışverişime devam ettim tam beğendiğim ayakkabıyı talhaya göstermek için arkamı döndüğümde kadınla talha konuşuyordu.
Hızlıca yanına gittim."Talha"dedim kaşlarımı çatarak kadına baktığımda bana göz devirdi."efendim bebeğim" dedi Talha sesini yumuşatıp bende dudağına öpücük kondurdum "benimle gel aşkım"diyip elinden tutup kaldırdım kadın dik dik bize bakıyordu talha elimi bırakmadan yürümeye başladığında küçümseyici bir şekilde gülüp kadına baktım.
......
Arkadaslar ben ya talhayla mucinşn arayı bozcam yada ryanla sebayı ayırcan canım sıkılıyor