Dusan ve dzeko banyo yapmıştı şuanda dzeko uzanıyor dusanda kucağında uyuyordu dzeko arada sırada dusanın saçlarına öpücükler konduruyodu belini okşuyordu.Ardından dzekonun telefonuna ard arda bildirimler geldi bu bildirimler dusanı rahatsız etmiş olacakki kıpırdamaya başladı mırıldanıp kendini dzekoya bastırdı dzeko dusanın bu hallerine gülümserken gülümsemesi gelen bildirimlerle düştü.
Dzeko sinirle telefonu eline aldı icardinin yazdığını gördü.İcardiXdzeko
Irz düşmanı
LAN DZEKOOO
BAKSANA PİSLİK HERİF
DZEKOOOOOOOOI
+256 okunmamış mesajÇüş amına koyayım napmış bu ırz düşmanı şimdide bana mi sardı amk? arkadaşımda olsa güvenmiyorum ben bu ibneye amk dedi içinden dzeko hemen icardiye sonra konuşalım müsait değilim diye ses kaydı attı.Dusan uyumaya devam ediyordu dzeko ise onu izliyordu dzeko dusanı kucağına alıp yatak odasına gitti.dusanı tüy gibi yatağa bıraktı üstünü örttü yanına yattı.Kollarını beline sardı kokusunu iyice içine çekti ve gözlerini kapattı
~~~İcardiden
Dzeko mesajına bakmadığı için sinirliydi icardi okulda çıkan dedikoduyu anlatacaktı dzekoya ama dzeko malı bakmamıştı.bu sinirli düşünceleri icardinin kucağına oturan sevgilisi ile son bulmuştu icardi sırıtıp kollarını kucağındaki sevgilisinin beline sardı boynuna öpücükler bırakmaya başladı.Sevgilisi utançtan kıpkırmızıydı icardiyle ilişkileri gizliydi çünkü o kimseye söylemek istemiyordu.İcardi her ne kadar belli etsede kimse aşık mısın bile demiyordu.sevgilisi bir anda kucağından kalkıp gitti icardide arkasından seslendi ama sevgilisi gelmedi.
İcardi sevgilisinin yanına gitti.İkiside biliyordu ki bu gece uzundu.(bu sefer burda kesmicem).İcardi sevgilisini kucağına alıp yatak odasına gitti sevgilisinin üstünü çıkardı kendi kıyafetlerinden kurtuldu.kafasını sevgilisinin boynuna gömdü emmeye başladı sevgilisinin inlemesi onu daha çok tahrik ediyordu.Dayanamayıp sevgilinin şortunu ve boxserinş çıkardı.parmaklarını sevgilisinin ağzına götürdü sevgilisi parmaklarını emdi.İcardi haber vermeden parmaklarını sevgilisinin deliğine yolladı
"Sikeyim neden bu kadar darsın"dedi icardi boğuk sesiyle.Sevgilisi ise acıyla inliyordu.icardi parmaklarını çıkarıp aletinin ucunu sevgilisinin içine gönderdi.sevgilisinin gözlerinden yaşlar geliyordu.İcardi elinin tersiyle sevgilisinin göz yaşlarını sildi.icardi tüm aletini sevgilisinin içine gönderdi.hızlanmaya başladı "Yavaşla!"dedi sevgilisi ağlarken titreyen sesiyle.Fakat icardi umursamadan sevgilisinin dudağına yapıştı daha fazla hızlandı.en sonunda ikiside boşaldı.İcardi sevgilisinin alnına öpücük kondurup kucağına aldı.banyona geldiklerinde küveti doldurup içine oturdu.sevgilisi icardiden utanıyordu yüzüne bakamıyordu icardi ise bu duruma gülüyordu sevgilisinin saçlarını yıkadı duruladı.tam life duş jeli sıkıcakken aklına bir fikir geldi icardinşn gülümsemesinden sevgilisi bir planı olduğunu anladı ama çok yorgundu sesini çıkaramıyordu.icardi duş jelini eline sıktı elini sevgilisinin vücudunda gezdirdi.kendi saçınıda yıkadı ikisinide duruladı havlusunu giyip sevgilisini havluya sardı.kucağına aldı yatağa bıraktı.pijamasını ve iç çamaşırını giyip sevgilisinede kıyafet getirdi. Sevgilisini giydirip dudağına öpücük kondurdu birlikte yatağa girdiler.sevgilisi kafasını icardinin omzuna koymuştu.İcardi ara ara öpüyor okşuyordu.en sonunda sevgilisi uykuya daldı icardide sevgilisini koklayarak uyumaya çalıştı.
.........
sizceee icardinşn sevgilisi kiiimmmm??