Yeni hikaye yeni yolculuk ve yeni yaşanmışlıklar...
Keyifli okumalar🦋
Şarkılar:
~Beni bu koca şehirde yalnız bırakma
~Sar bu şehri
~Karşıyım
~Yolu yokKardelen bir şarkı olsaydı:Fikri karayel-Morg
Yiğit bir şarkı olsaydı:Barış akarsu-Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş💙"Bir kız çocuğu vardı yaramazlık yaptı diye elleri yakılan, ve birde bir genç kız vardı kendi yaralarını kendi saran..."
┈┈┈┈․° 🦋 °․┈┈┈┈Ben kardelendim annemin hep kıydığı babamın ise koruduğu kızı. Birazdan annem gelecek ve az önce salonda ona bağırdığım için kızacaktı belki de dövecekti önemli değildi alışmıştım nasıl olsa yeter ki küçükken yaptığı gibi elimi sıcak suya sokmasın o bana yeterdi.
"Sen ne terbiyesiz bir şey oldun böyle? Seni bu dünyaya getirdiğim güne lanet olsun. Terbiyeli ol artık yakmayayım o ellerini." ama unuttuğu bir şey vardı ben büyümüştüm. Ve benim ellerimi yakamazdı.
"Ne istiyorsun benden ne ya ne bu nefret anne?" niye hep bana böyle nefretle bakıyordu, davranıyordu.
"Sen şuan nasıl oturaklı düzgün bir kızsan benim bu terbiyem sayesinde. " öyle miymiş? Canımı yakıp ölümü istememe neden olduğunun farkında bile değildi.
"Anne ben sen beni itip kaktın diye ya da ellerimi sıcak su da yaktın diye böyle değilim onlar anca benim ölme isteğimi harlar çık odamdan çık." bir anda öyle sert bir tokat atmıştı ki arkamdaki yatağa düşmüştüm neydi bu kin?
"Senin iyice dilin bozulmuş iki gün bıraktım diye mi böylesin? Ben sana yapacağımı biliyorum." bana tokat atmıştı ve odamı terk etmişti şimdi her zamanki olan şey olacaktı babam gelecek ve bana sarılacaktı acılarımı geçirecekti. Ama bu sefer gelmedi öylece kaldım etraf çok karanlık olana kadar öylece yatakta kaldım babamı bekledim babam gelmedi bende babamsız ağladım oysa onunla ağlardım o bana çok kızardı ağladım diye ama kıyanazdı da ağlama derdi kızardı ederdi ama kolları arasına alırdı işte ben buna da razıydım. Ağlayarak uyuya kalmıştım babam olsaydı onunla uyurdum annem ise saçma sapan kıskanırdı babam niye gelmemişti?
Evde kalırsam annemin gazabına uğrayacatım o yüzden okula gitmek en mantıklısıydı lise son sınıftım önümde çok büyük bir sınav vardı ama içim o kadar boştu ki hayalimi gerçekleştirmeyeceğimi düşünüyordum hatta emindim çalışamıyordum kafamdaki sesleri susturup derslere odaklanamıyordum. Okulun birincisiydim yıllardır ama bu sene o birinciliği kaybetmiştim. İyi değildim ama herkes o kadar çok iyi olduğuma inandırıyordum ki. Neşeliydim gülerdim eğlenirdim. Bir sevgilim vardı kerem onunla da iyi anlaşırdık ama rahatsızdım niye bilmiyordum bu rahatsızlığı birgün çözer miydim bilmiyorum sor diyor içimdeki ses ama kimseyle tartışmaya girecek halim yoktu. Bunları düşünene kadar okula varmıştım bile babam sabah yine yoktu nerdeydi ki okula da bırakmadı beni. Aramak istiyordum ama dünki kırgınlığım hala devam ediyordu.
Saçımda hissettiğim elle hemen ona döndüm. Yiğit okulun popüler çocuğu ve delisi. Arkadaşlarım ona düşmandı ama ben değildim olmayacaktım da olur olmadık yere kimseye düşmanlık besleyecek değildim.
"Kardelen güzeli naber yüzünden düşen bin parça." bazen sorguluyordum benimle sadece eğlenmek için mi uğraşıyordu? Onunla hep eğlenirdik belki de en çok onun yanında gülerdim türlü türlü şaklabanlıklar yapar güldürürdü.
"Yok bir şey öylesine senden naber gamzeli?"
"Yaşıyoruz işte kardelen güzeli geç kaldık farkında mısın?" umrumda değildi ki.
"Hıhıı geçelim."
"Sevgilim." yiğit'in yanına gelen kızla kaldım öylece sevgilisi yoktu birkaç gün önce geçmişti çünkü konusu yeni yapmıştı demek ki. İçimdeki tuhaf duyguya aldırmadan yanlarından gidip sınıfa gittim hoca gelmemişti kimsenin çenesini çekmeyecektim.
"Sevgilim." keremin sesiyle ona döndüm artık bu kelimeden nefret ediyorum.
"Ne var?" ben ne olduğunu anlamadan dudaklarımda hissettiğim dudaklarla midem bulandı küçük bir öpücüktü iki sevgili arasında yaşanacak en masum öpücüklerden birisiydi ama midem çok bulanmıştı kerem çekilip beni kolları arasına almasıyla gözüm kapıda bana öfkeyle bakan yiğit'i gördüm.
┈┈┈┈․° 🦋 °․┈┈┈┈
Selammm bu kitap için çok heycanlıyımmm çünkü içinde hayatımda en değer verdiklerimddn birinin karakteri yaşadıkları var evet kurgu kısımları mevcuttur ama içinde buram buram yaşanmışlık var bu giriş zaten diğer bölümler daha uzun olacak görüşmek dileğiyle mavi kelebeğim hiç üzülmesin🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Kelebek
Teen FictionKüçük bir kızın hikayesi insanların gözünde o neşe saçan, mükkemmel kızın iç dünyası... Kalp kırmak nedir bilir misiniz? Ben bilirim bilmek zorunda kaldım çok değer verdiğim birini kırınca öğrendim. eskiden pek önemli değildir benim için çünkü insa...