Keyifli okumalarrr💙🦋
╞═════𖠁🦋𖠁═════╡Yiğite haksızlık etmiştim. Hemde çok büyük bir haksızlık ben evet kereme inanmadım ama bunu hissetirmiştim ona oysa o herşeye rağmen beni ben olduğum için kabul eden biriydi. Defalarca demişti bana kardelen gözlerini aç demişti ima etmişti ama ben ihtimal bile vermemiştim. Ben nasıl bir aptal olmuştum kendimi son zamanlarda öyle çok tanımıyorum ki. Yazda annemin bana bir anda bıçak çektikten sonra herşey benim için değişmişti. Kendimi daha ölü hissediyordum. Daha aptal, daha bencil, daha korumasız ve niceleri.
Yiğit kalbimi kırmamak için benden uzaklaşmıştı bugün oysa benim kalbim pek önemli değildi insanlar için kırar dökerler ve öylece kalırdı o kırgınlık orda.
3 gün sonra
Üç gündür yiğit yoktu ve haftasonu olmuştu bugün festival vardı ve biz hiç çalışmamıştık gelecek miydi o bile belli değildi. Ama bugün o kerem ve leyla rezil olacaktı keşke o da olsa en azından yalnız olmazdım.
Kış güneşim:Geldik biz nerdesin çok heycanlıyım şuan sana sımsıkı sarılacağım ve senin itmen umrumda dahi olmaycak.
Siz:Gel deli gel kapıya geliyorum.
Unuttuğum kişi ahuydu yalnız değildim. Koşarak kapıya gittim. Beni görür görmez koşarak sarıldı başta ittim tripliydim ama dayanamayıp sımsıkı sarıldım. O bana dostluğun dip dibe olmadığını kanıtlamıştı. Mesafelerin ise önemsiz olduğunu. Herşeyi biliyordu üç gündür egemen sayesinde az çok yiğit'in hala işte olduğunu biliyordum ve yaşadığını ötesi yoktu.
"Bu an yaşanacak dedim sana dedim işte kavuştuk kelebeğimm. Ceylan gözlümm." gülüşerek daha sıkı sarıldım. Egemenin yanına gelen kişiyle duraksadım. Deri ceketi ve kolundaki kask ile yiğitti yanında da kızıl bir kız vardı.
"Ahu ahu yiğit geldi bana bakmadı bile egemenle konuşuyor napcam ne diyeyim? Yanında kızıl bir şey var. "
"Bak şimdi yanına gidiyorsun şirin şirin konuşalım mı diyorsun ben egemenle ilgilenirim. O şırfıntı ile de. " güldüm o haline mutlu gelmişti ve sinirle bakmıyordu demek ki aralarında bazı sorunlar çözülmüştü.
"Tamam sahneye çıkacağız sonra." yanlarına gittim ve yiğit'in kolundaki kaskı aldım.
"Kardelen napıyorsun?"
"Hiçbir şey seni sahneye hazırlıyorum konuşalım mı biraz?"
"Gerek yok ben sahneye çıkmayacağım açelya çıkacak tek çıkma diye onu getirdim sesi efsanedir." dediği şeyle gözüm seğirdi. Ne demek sesi efsane? Ne demek o çıkmayacak?
"Selam tatlım." kızın selamına karşılık vermedim. Sertçe tırnaklarımı yiğit'in koluna geçirdim soğuktu sesi bakışları yiğit asla bana böyle bakmazdı.
"Napıyorsun acaba? " sesi buz gibiydi.
"O sahneye sen çıkacaksın yiğit anladın mı beni? Ben başkasını istemiyorum."
"Yo seversin başkalarını istemeyi çıkmayacağım." sinirleniyordum. Onu sertçe yakasından tuttum.
"Çıkacaksın anladın mı beni yiğit kazdal?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Kelebek
Novela JuvenilKüçük bir kızın hikayesi insanların gözünde o neşe saçan, mükkemmel kızın iç dünyası... Kalp kırmak nedir bilir misiniz? Ben bilirim bilmek zorunda kaldım çok değer verdiğim birini kırınca öğrendim. eskiden pek önemli değildir benim için çünkü insa...