Keyifli okumalar mavi kelebekli kalın benim kelebeğim dışında;)
· · ─────── ·🎧· ─────── · ·Sabah yiğit'in sesiyle uyanmıştım bu nasıl oluyordu lan? Elime aldığım telefonla neye uğuradığıma şaşırmıştım alarm sesini kendi sesi yapmıştı.
"Kardelen güzeli uyan sabah oldu anasını satayım." bunu defalarca söylüyordu kapattım deliydi bu çocuk Allah'tan annem gelmemişti odama yoksa oturup yüz tane soru soracaktı.
"Kardelen kalk artık kahvaltıya." annemin sesiyle ofladım az önce dünyanın en güzel sesinden sonra annemin sesini duymak ne kadar da ikonikti.
Cevap vermedim lavaboya gidip işlerimi hallettim.
"Kardelen odandayım konuşalım." babamın sesiyle içimdeki kırgınlık yine belirdi. Nasıl bir açıklaması olacaktı ki?
"Efendim baba okulum var hızlı olur musun?" bence anlaması için yeterdi. Beni kendine çekip sımsıkı sarıldı bu benim patlamama neden olmuştu bile. Hıçkırarak ağlamaya başladım babamı çok seviyordum en çok onu çok seviyordum.
"Özür dilerim o gün eve çok geç geldim kavga ettiğinizi bile bilmiyordum odana geldim uyuyordun bende yorgunlukla uyudum sabahta acil işten çağırdılar." ona daha sıkı sarıldım boşuna kırılmıştım ona.
"Hıhıı anladım neyse giyincem ben."
"Tamam güzel kızım seni bırakayım okula bekliyorum aşağıda." başımı hızlıca salladım babam odadan çıkınca biraz daha ağlayıp hazırlandım bugün prova vardı sesimin güzel olması gerekiyordu. Telefondan bildirim sesi gelince hemen baktım.
Gamzeli:Günaydın kardelen güzeli uyandın mı?
Siz:Evet günaydın gamzeli.
Siz:Yorgun musun?
Gamzeli:Evet yorucu bir geceydi
Siz:Yatağına birini almamışsındır umarım.
Bunu neden ima etmiştim ki dediğim şeyle utandım ona karışamazdım ona hiçbir şey diyemezdim onun özel hayatıydı.
Gamzeli:Ndmdmdneödndndmdndn
Siz:Çok mu komik?
Gamzeli:Bilmemmmm
Siz:Kafanı kırarım yiğit siktir git.
Gamzeli:Ne beni sikecek misin? Çok ayıp sen terbiyeli bir kızsınnn
Siz:YİĞİT!
Gamzeli:İstesen de yapamazsın zaten salak fmmfödnrndbrmdndkdndnd
Siz:😒😒😒
Mesajıma öpücük bırakmıştı deliydi bu çocuk.
"Babamla kahvaltı yapıcaz tek başına yersin hazırladığın kahvaltıyı." annemin cevap vermesine izin vermeden evden çıktım delirtiğime göre günüm güzel geçecekti.
"Çok güzel olmuş kızım." babama sımsıkı sarılıp arabaya bindim.
"Teşekkür ederim babaa." okuldan önce güzel bir yerde kahvaltı etmiş ve bol bol sohbet etmiştik. Babamın bu ara işleri pek iyiye gitmiyordu umarım düzelirdi daha çok vakit kaybetmeden beni okula bıraktı birazcık geç kalmıştım. Koşarak gittim çarptığım kişiyle yeri boylayacakken sımsıkı tuttu beni biliyordum bu kokuyu ama göğsünün bu kadar taş olduğunu.
"Taş mısın be adam sen kaç saat spor yapıyorsun günde yaa." hala kollarındaydım beni daha sıkı tuttu.
"Bilmem noldu beğendin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Kelebek
Novela JuvenilKüçük bir kızın hikayesi insanların gözünde o neşe saçan, mükkemmel kızın iç dünyası... Kalp kırmak nedir bilir misiniz? Ben bilirim bilmek zorunda kaldım çok değer verdiğim birini kırınca öğrendim. eskiden pek önemli değildir benim için çünkü insa...