Bu bölüm biraz gelecekte olacaklardan sadece bir fragmandı. Artık onlar büyüyor ve birer yetişkin oluyorlar(Gerçek kardelen hala 17 yaşinda MDMDMDMDMDMMDMD)
╚══════✮❁•°🦋°•❁✮══════╝
İşimiz bittiğinde yiğit denememi hemen çözmüş optik kağıdını da bir şekilde hocaya ulaştırmıştı. Babam beni dershaneden almıştı arabayı evin önüne durdurduğunda ineceken engel oldu.
"Bitirdin mi herşeyi? Bak son uyarım okutmam seni."
"Baba beni tehdit etmeyi bırak tamam mı? Konuşmuyorum ikisiyle de ve canım yanıyor sen buna anca göz yum. " hızlıca arabadan inmiş odama kapanmıştım. Umurlarında dahi olmamıştı. Öyle olsun benimfe artık umrumda olmazlardı olur biterdi.
O günden sonra hayatım sıkıcılığına devam etmişti. Ahuyla konuşmuyordum adam akıllı yiğitle de aynı ama okulda olduğumuz sürece beraberdik. Son zamanlarda yiğit son derslerde kaçıyordu. Ne kadar sorsam bana asla hiçbir şey demiyordu. Zaten içine kapanmıştı. Bunu benim yapmam gerekirdi ben ona yapmamıştım ben ona kapanmamıştım ama bana öyle kapanmıştı ki konuşmuyordu resmen neyi vardı? Neler oluyordu? Bilmiyordum defalarca sormuştum cevap yoktu. Şimdi yine gidecekti eşyalarını hazırlamıştı tuttum kolunu sertçe.
"Kardelen lütfen." dinlemedim çıkardım onu sınıftan müzik sınıfına zorla soktum kilitledim kapıyı arada hoca kilitlemem için anahtarı bana verirdi ordan biliyordum yerini.
"Yiğit yeter. Ben senin hayatında hiçbir şey değilim. Öyleysem söyle bileyim değil mi?" beni dikkatle dinliyordu. Ama bakışları bomboştu. Ne oluyordu gerçekten kalbimi kırdığının farkında değil miydi?
"Kardelen güzelim naptım gene Allah aşkına." ben ona bir şey yaptın bile dememiştim.
"Yiğit derdin var farkındayım ama ne bilmiyorum nerdesin bilmiyorum napıyorsun bilmiyorum. Biz neyiz yi-" gerisi gelmedi hızlıca yanıma gelmiş dudaklarıma kapanmıştı sinirliydim böyle susacağımı sanıyorsa çok yanılıyordu. Çekildim.
"Yiğit bana cevaplar ver."
"Her dakika deli gibi öpmek istediğim kadınla ya sevgiliyimdir ya da onunla evlenmiş karım yapmışımdır. Bu mu istediğin cevap?" evet dedikleri hoşuma gitmişti hatta utanmama neden olmuştu ama başka cevaplar da istiyordum.
"Tamam bu cevabı aldım öncekiler neyin var yiğit? Hayatında oluşan olumsuzluk ney? Seni yiyip bitiriyor görmüyor musun? Sana yardım etmek istiyorum." cevap vermedi gözlerini kaçırdı.
"Aç kapıyı işim var sevgilim."
"Yiğit yeter."
"Ne yeter ne? Ben buyum beğenmiyor musun? Zorla tutacak değilim." yüzüne yediği tokatla yüzü yan düşmüştü. İçim yandı.
"Anlamıyorsun beni iyi değilsin iyi etmek istiyorum sevgilin olarak birdaha o cümleyi getirme." başını omzuma yasladı uzun bir süre sessizlik oldu aramızda saçlarını sevdim. Sessizliği bozan o oldu.
"İyi olmayacağım uzun bir süre iyi olmayacağım ben anlıyor musun?"
"Anlıyorum ama niye anlamıyorum."
Daha çok sokulup anlatmaya başladı.
Yiğit'ten geçen hafta
Her zaman herşey üst üstte gelirdi benim hayatımda zaten. Kardelene kırgın mıydım? Kızgın mı? Ayrıt edemiyordum. Kalbini kırmamak içib gidip sakinleşmiştim. Çünkü kardelen bilmese de öfke problemlerim vardı tedavi bile oluyordum. Ne kadar etkiliyse tabi o ilaçlar beni tüketiyordu. Enerjimi, neşemi sömürüyorlardı ama durmam gerekirdi bunun için de o ilaçları içmem gerekirdi. Eve gidip gül kokulumu öpüp koklasam sakinleşirdim öyle yapacaktım kardelen şuan çok mu üzgündü? Çok mu sevmişti? Sormuştum bir kere bilmiyorum demişti. Bende bilmiyorum kardelen bende hiçbir şey bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Kelebek
Novela JuvenilKüçük bir kızın hikayesi insanların gözünde o neşe saçan, mükkemmel kızın iç dünyası... Kalp kırmak nedir bilir misiniz? Ben bilirim bilmek zorunda kaldım çok değer verdiğim birini kırınca öğrendim. eskiden pek önemli değildir benim için çünkü insa...