bölüm bir - çıplak gerçek

65 40 23
                                    

Yürümek için yeniden uzun bir yola çıkıyorum; umuyorum ki adımlarım en çıkmaza girdiğinde bile aydınlık sokaklara varır.

Yürümek için uzun bir yola hepiniz hoş geldiniz. Umarım severek okur ve sonuna kadar benimle kalırsınız.

Işıkları kapamayı unutmayın, kelimeler de hepimize yetecek kadar ışık var ama bazen ışığın ta kendisi olacağımızı unutmayın.

"Mucizeler en umulmadık zamanlar da dayanır kapına ve sen içeri girmesini istemesen de o içeri girmenin bir yolunu bulur. Bu; böyle bir hikaye. Mucizelerin kabul gördüğü değil; reddedildiği bir masal."

Bela Çiçeği.

16.07.2023

Bölüm 1, Çıplak Gerçek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 1, Çıplak Gerçek

"Çünkü acı, gidenin değil kalanların hikayesidir. Ve hikayeler kalanlara aittir."

- Stefan Zweig

🎼 Lia Shine, Beni Bana Bırak

🎼 It's Snowing Like İt's the End of the Way

🎼Dolu Kadehi Ters Tut, Yol Görünmüyor

❤️‍🩹

Hayat; sonunu nereye bağlanacağını bilmediğin bir labirent gibidir. Yürüdüğün yollar seni her yere götürebilir; çıkmaza da yeni bir karnavala da. Her ne kadar dışında kalmak istesen de hayatın sonunda kendini olayların tam merkezinde bulursun. Yürüyecek yolun kalmadığını düşündüğünde bile atacak bir adımın vardır her zaman.

Hayat biraz da budur; atacak bir adımın olmadığını düşündüğünde bile atacak bir sürü adımın olduğu o evren. Binlerce ihtimal vardır hayatına dair.

Hayatım boyunca binlerce sokakta yürümüş ama yine de yolumu bulamamış gibi hissediyorum kendimi. Hangi yola girersem gireyim hepsi çıkmaz sokağa çıktı. Her ne kadar o yolda yürürken iyi anılar edinsem de hepsi eninde sonunda aynı noktada sona erdi. Bazı yollar kısaydı, bazı yollar ne kadar yürürsem yürüyeyim bitmeyecekmiş gibi hissettirmişti. Hiçbirinde aynı insan değildim, hiçbir yolda aynada gördüğüm kız mutlu değildi. Sadece bir yolda yürürken ilk defa kendi yansımama gülümseyerek bakmıştım, sadece bir yolda kendimi sevebilmiştim. Ama bu da diğer yollar gibi çok kısa sürmüştü. Hatta hepsinden daha kısaydı.

BELA ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin