«آروم باش خوشگلم
میدونم استرس داری و نگرانی.. ولی باید بزاری آلفات کمکت کنه آروم شی...
هوم؟!»هوسوک دوست داشت یک دیگ پیدا میکرد.. و تهیونگ و اون صدای کوفتی، بعلاوه امگای لوس و خرشو، که همین حالام برای اون عوضی سست شده بود، بندازه داخلش و با مقدار زیادی آبجوش خودشو از شر اون ترکیب وحشی خلاص کنه.
**ولی بعد از اینکه تونست از زیر دستش نجات پیدا کنه**
|خب حالا چجور با این مرتیکه لنگ دراز با اون فنای خوشگلم مثل زردآلو رو زمین له کنم؟!!
تهیونگ میدونست تنها وقتایی اون امگا ساکت میشینه و با اون نگاه تیزش به یکجا زل میزنه که داره پلید ترین نقشه های دنیا رو علیهش برنامه ریزی میکنه.
«بس کنی هوسوکی~من که نمیتونم همش توی دفتر نامجون ببوسمت تا مغز وراجت آروم بگیره!!»
نیشخندی به قیافه تهدید وار پسر زیرش زد.
«ممکنه بعدش کارای دیگه ازم سر بزنه که..
خودت میدونی دیگه.. توی اداره غیر قانونیه!»اینبار بوسه نرم و کوتاهی روی گونه امگا گذاشت و با اکراه از روش بلند شد و کنارش نشست، حالا هوسوک کمی آروم تر از قبل نشسته بود.
بعد از مدتی امگا آهی کشید و رو به آلفای کنارش کرد.
«تهیونگ این موضوع شوخی نیست که با دوتا بوسه و شوخی حل شه!»
پای یک بچه وسطه!
میدونم همیشه چقدر بچه دوست داشتی ولی..
ما دوستیم!!
قراره به بقیه چی بگیم؟؟
تُ..تو!! خودت بهتر شرایط منو میدونی..چشم های مرد آلفا بدون حس و مستقیم -به هوسوک زل زد،هوسوک این نگاه هیچوقت دوست نداشت...
چون رفتار تهیونگ بعدش.. فرسنگ ها از تهیونگ اصلی فاصله میگرفت.
وَ بارها این نگاه ازش دیده بود، وقتاییکه دلقک نبود!
وقتاییکه پای خودش در میون بود..«ما هیچوقت دوست خالی نبودیم عزیزم!
اینکه مجبورم کردی فقط دو ماه فاصله سنی ناچیز رو نادیده بگیرم و بهت بگم هیونگ.. هیچ ربطی به اینکه همیشه فکر میکردی ما فاکینگ دوست و برادریم نداشت!!»میدونست که حق با تهیونگه.
هیچوقت فقط دوست نبودند!«میدونم رفتار ما از دوست بودن فاصله گرفته ته ولی این برای جفتمون خیلی زوده!!»
«فاصله گرفته؟!
جانگ هوسوک وقتاییکه تو هیتی.. هیچوقت خودتو ندیدی که چجوری با اسلیک برام آماده شدی!!
وَ میگی زوده!!
چطوری زوده وقتی ده ساله تمومه میدونی من لعنتی چه حسی بهت دارم و بازم به روی خودت نمیارییی؟!!!!»«ته داری سرم داد میزنی!!»
تهیونگ از کنارش بلند شد. نفس عمیقی کشید و سمت در رفت، بینیش از شدت رایحه نارگیل تند شده پشت در، چین خورده بود.
YOU ARE READING
𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔, 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒏𝒐𝒘!(𝓥𝓱𝓸𝓹𝓮 𝓿𝓮𝓻)
Fantasyᴍᴀɪɴ ᴄᴀᴜᴘʟᴇ : ᴠʜᴏᴘᴇ, Kᴏᴏᴋᴊɪɴ ɢᴇɴʀᴇ : ᴏᴍᴇɢᴀᴠᴇʀsᴇ , Sᴍᴜᴛ, ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ , ғʟᴜғғ , ᴄᴏᴍᴇᴅʏ *کوکجین دیرتر وارد داستان میشه(P-3) ولی همونقدر اصلی و مهمه:) ژانر: امگاورس،پلیسی، کمدی، فلاف، اسمات، انگست Intro: *******VP خب... ما دوست بودیم؛ حداقل وقتایی که از شدت...