Artık kısa bölümler olacak ama her gün bölüm gelecek sınav haftası için bu geçerli değil.
Sınavlardan bulduğum vakitlerde yazacağım belki bölüm birktiririm.
Umarım herkesin sınavları başarılı ve güzel geçer.
İyi okumalar... ☁︎
ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ
"Dolunay..." diyen Meltem hanıma arabanın camına yasladığım kafamı kaldırarak baktım.
"Efendim Meltem hanım." Mavi gözleri şefkatle gözlerime bakarken ufak bir tebessüm etti.
"Bu olanlar sana da saçma geliyor, anlıyorum. Bir aile olabilmemiz için de zaman gerekiyor bunun da farkındayım ama... Abilerin biraz önyargılı. Onlar ne derse desin ben ve ba- Azat hep yanında olacağız. Sen de onlara sakın boyun eğme. Oğullarımın huyu emir vermektir. Yıllardır kaybettiğimiz zamanı telafi etmemiz için önümüzde yıllar var. Sana hemen bize alış diyemem ama bizden uzak durmanı da istemiyorum." dedi.
Sesi bir pamuğa dokunduğumuzda olan o doku kadar naif, sıcak bir şömine önünde oturur gibi sıcacıktı.
Haklıydı.
Ama benim gitmem gereken yarışlar vardı.
Kimse kimliğimi ve yüzümü bilmediği için dışarıda rahatça gezebiliyor yabancılarla rahatça konuşabiliyordum.
İnsanların Tutku'nun ben olduğumu bilmeden bana beni övmeleri çok hoşuma gidiyordu.
O evde neler yaşardım nasıl kaynaşırdım bilmiyordum ama tek bildiğim motorumdan vazgeçmeyeceğimdi.
"Haklısınız Meltem hanım. Size alışmam zor olacak. Bu belki aylar alacak bilmiyorum. Benim annem, babam, abim ve ikizim dediğim kız ile bir düzenim vardı. Bunu bir anda bırakıp size hemen alışamam benden bunu beklemeyin zaten." dedim.
Açık ve net konuşmak her zaman en iyisiydi.
"Haklısın. Bize kendinden bahsedebilir misin?" Bunu diyen kişi Azat beydi.
"Tabii. İsmimi zaten biliyorsunuz, 18 yaşındayım, motorları çok severim. Bu kadar başka sevdiğim bir şey varsa da ben bilmiyorumdur." Dediğimde Meltem hanım ve Azat bey başını gülümseyerek salladığında ben de tebessüm ettim.
"Tamamdır. Bizim yanımızda bu kadar rahat olman beni de rahatlatıyor. Sen kendini tanıttığına göre ben de sana abilerini ve kendimizi tanıtayım."
Diyerek eşi Azat beye baktı."Yanımdaki eşim Azat kendisi Kayalar şirketinin patronu ve 52 yaşında. Ben de Meltem, 50 yaşındayım. Zaten ikimizin de isimlerini biliyorsun. Her neyse abilerinden devam edeyim. En büyük abin Melih, 30 yaşında yakın zamanda çalıştığı yerde kavga çıkarttığı için kovuldu. Kavga çıkarttı dediğime bakma damarına basılmasığı sürece ondan daha sakin birisi yok." dedi.
Açıkcası neden kavga ettiğini merak etmiştim.
"İkinci büyük abin Hakan, 27 yaşında. Boksörlük yapıp ringlere çıkıyor. Kendisi biraz... soğuk ve sert birisi ona fazla aldırış etme. Üçüncü abin Kerem, 25 yaşında mankenlik yapıyor o da biraz ön yargılı... Dördüncü ve en küçük abin Arda, 23 yaşında ve resmen bir motor takıntılısı. İnternette bir kız var her girdiği yarışı birincilikle bitiriyormuş. O evde bahsede bahsede resmen biz de ezberledik. Ona takık." dedi kıkırdayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Güneşi
Literatura FemininaKlasiklerden biraz daha uzak olan bir abiler kitabıdır. Şimdiden iyi okumalar ^^ ^ᴥ︎︎︎^ Bir anda kapımın tıklatılmasıyla yataktan doğruldum ve "Girebilirsin." dedim. Abim kızarık gözleri ile içeriye girdiğinde aceleyle ayağa kalktım ve abimin ya...