Evet yeni bölüm geldi. Keyifli okumalar dilerim. Yorum yapmayı unutmayın:)
3.Bölüm Yeni Arkadaşlar
"Okey. Madem sorumluluk senin bunu sen istedin." diyerek Gökçe Bora'ya kafa atar.
Bora geriye doğru sendeleyerek acı içinde burnunu tutar. Gökçe'nin bu yaptığıyla Bora daha da sinirlenir. O sırada bahçedeki bi çok kişi onları izliyordur.
Bora çok önemli bir iş adamının oğlu olduğu için çevresindekiler ondan çekiniyordu. Bu yüzden de kimse Balcaya yardım edemiyordu. Tabi Gökçe için onun kim olduğu önemli değildi.
Kim olursa olsun. Hiç kimse bi kadına zorbalık yapamaz. Gökçe böyle bi durumla karşılaştığında kendini durduramıyordu. Travması vardı istese bile duramıyordu. Şimdi olduğu gibi bu tip olaylarla karşılaştığında hemen müdahale ediyordu.
Bora acı içinde burnunu tutarken Balca'da şaşkın bir şekilde Onları izliyordu. Tıpkı etraftaki bir çok kişi gibi. Bora hala acı içinde kıvranırken yanlarına biri geldi.
"Noluyor burada? Bora iyi misin? Noldu sana böyle?"
Arkadaşı olduğunu düşündüğüm kişi Borayla ilgilenirken bende az önce adının Balca olduğunu öğrendiğim kıza döndüm ve iyi misin diye sordum.
"Sen onu bırakta kendini düşün. Mahvedeceğim kızım seni. Bunun acısını çok pis çıkaracağım. Hayatı sana zehir edeceğim."diyerek Gökçe' ye tehditlerini savurdu Bora.
"Sen hala konuşuyor musun lan. Önce suratının haline bi bak. Öyle beni tehdit et gerizekalı."
"Bittin kızım sen bittin. Seni varya...."devamını getiremeden Gökçe Bora'nın sözünü yarıda kesti.
"Yav he he mahvetçen beni anladık tamam. Aynı şeyleri ne söyleyip duruyorsun bozuk plak gibi. Yürü Balca gidiyoruz." diyerek Balca'yla beraber oradan uzaklaştılar.
Bahçede bi banka oturdular beraber. Gökçe yönünü Balca'ya dönerek "Gökçe ben" diyerek elini uzattı. Balca'da aynı şekilde karşılık verdi. "Ben çok özür dilerim sende başını belaya soktum." diyerek Balca başını önüne eğdi.
Gökçe Balca'nın başını kaldırarak "Saçmalama sen hiç bir şey yapmadın. Ayrıca o şerefsize haddini bildirecek biri lazımdı. E bende bu konuda uzman olduğuma göre. Sıkıntı yok yani merak etme."
"Borayı tanımıyorsun. Manyağın teki o. Herkesin içinde ona kafa atarak hata yaptın. Şimdi sana takıcak kafayı, uğraşıcak seninle rahat bırakmayacak seni. Benim yüzümden"
"Balca saçmalamayı bırakır mısın senin bi suçun yok. Ayrıca başım belaya falan girmeyecek."
"Anlamıyorsun. Senin peşini bırakmayacak. Seninle uğraşacak. Hatta dediği gibi hayatını mahvedecek. Benim yüzümden."diyerek endişeli bi şekilde konuşmaya devam etti.
"Şşşşş sakin ol kimse bana bişey yapamaz. Ayrıca hayatımın çok ta iyi bi durumda olduğunu sanmıyorum. O yüzden pek bişey değişmez. Ayrıca o gerizekalı isterse uğraşsın. Umrumda değil. Ben onun hakkından gelirim sen merak etme."
"Ama..."
"Aması maması yok. Merak etme dedim bişey olmayacak."diyerek Balca'yı sakinleştirmeye devam ettim. Neden ondan bu kadar korkuyor anlamıyorum. Acaba ona kötü bişey yapmış olabilir mi?
"Balca sana bişey sorabilir miyim?" "Tabiki." "Neden ondan bu kadar korkuyorsun? Yoksa sana bişey mi yaptı."
"Hayır bana bişey yapmadı. Ama o çok tehlikeli birisi. Başlarda böyle değildi çok iyi birisiydi. Daha sonra onun gerçek yüzüyle karşılaştım. Gerçi o yüzünü bana asla göstermezdi ama mecbur kaldı diyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Tanesi
Teen Fictionİki yakın arkadaş aynı zamanda iki kuzen, küçük yaşta ailelerini kaybederler, yaşadıkları sorunlar nedeniyle şehir değiştirirler. Nereden bilebilirlerdi ki daha büyük sorunlarla karşılaşacaklarını. Tabi bu sorunlar arasında iyi şeylerde olabilir de...